امتیازات این مقاله تاکنون : 1
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای انتخاب و خرید کمربند مردانه

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۷/۲۰ سه شنبه
راهنمای انتخاب و خرید کمربند مردانه
چکیده این مقاله : کمربند مردانه از اکسسوری های ضروری در استایل آقایان محسوب می شود. با رعایت نکات ذکر شده در این مقاله، کمربند خود را با دقت و با رعایت این نکات انتخاب و خریداری نمایید.
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 1675 بازدید

یکی از اکسسوری هایی که در میان مردان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، کمربند مردانه می باشد. کمربندها علاوه بر این که به نگه داشتن شلوار شما کمک می کنند، می توانند در جذابیت استایل شما نیز اثر گذار باشند. به شرطی که بتوانید کمربندها را با استایل های مناسب تان ست کنید. کمربندها از تنوع زیادی برخوردار هستند، در نتیجه شما می توانید از بین همه آن ها شیک ترین و بهترین ها را برای خودتان انتخاب و خریداری نمایید. فراموش نکنید که کمربند مردانه یکی از مهم ترین اکسسوری ها در استایل آقایان به شمار می رود، که نقش مهمی در خوش تیپ تر شدن دارد. بنابراین با رعایت نکات ذکر شده در این مقاله، کمربند خود را با دقت و با رعایت این نکات انتخاب و خریداری نمایید.

هنگام خریدن کمربند مردانه مناسب، نکات زیر را به عنوان راهنمای خرید در نظر بگیرید.

 

راهنمای خرید کمربند مردانه

 

فاکتورهای لازم برای خرید کمربند مردانه

  1. انتخاب کمربند مردانه، مناسب با موقعیت
  2. جنس کمربند مردانه
  3. توجه کردن به سایز کمربند مردانه
  4. رنگ کمربند مردانه
  5. فاکتور قیمت برای خرید کمربند مردانه
  6. توجه کردن به سگک کمربند مردانه
  7. اکسسوری های شما باید با یکدیگر مطابقت داشته باشند

 

انتخاب کمربند مردانه، مناسب با موقعیت

بستن هر نوع و جنس کمربندی نمی تواند برای هر موقعیتی مناسب باشد. بنابراین باید به این نکته مهم توجه کنید که کمربند را برای کجا و چه استایلی می خواهید خریداری کنید. در نظر گرفتن این نکته ساده می تواند خریدن کمربند را برای شما کاملا راحت نمایید. به عنوان مثال برای محیط های رسمی و جلسات کاری انتخاب کمربندهای چرمی مشکی یا قهوه ای تیره می تواند گزینه ای کاملا ایده آل باشد. در حالی که برای استایل های معمولی کمربندهایی با سبک های بافته شده و رنگی مناسب و راحت به نظر می رسند.

 

انتخاب کمربند مردانه، مناسب با موقعیت

 

جنس کمربند مردانه

یکی دیگر از فاکتورهای مهم راهنمای خرید کمربند مردانه، توجه کردن به جنس آن می باشد. جنس کمربندها طیف وسیعی همچون: چرم طبیعی، نایلون، پارچه برزنت، چرم مصنوعی، وینیل و ... دارند. هر کدام از این جنس ها می توانند بسته به موقعیت و استایل مناسب شیک و خاص به نظر برسند. بنابراین جنس آن ها باید بنا به موقعیت و استایل خاصش انتخاب شود. اما در کل پیشنهاد ما خریدن کمربند چرم خالص می باشد، چرا که هم از کیفیت بالاتری برخوردار است و هم برای بسیاری از استایل ها می توانید از کمربند چرم استفاده کنید. هر چند کمربندهای چرم از قیمت بالاتری برخوردار هستند، اما ارزش خریدن را دارند. زیرا براقیت و زیبایی که در این نوع کمربندها وجود دارد، جلوه خاصی به تیپ و ظاهر شما می بخشد. اما اگر شما به دنبال کمربندهایی برای لباس های معمولی و روزمره تان هستید، خریدن کمربندهای دیگر کاملا مناسب می باشد و از قیمت مناسب تری نیز برخوردار هستند.

 

جنس کمربند مردانه

 

توجه کردن به سایز کمربند مردانه

طول کمربند مردانه یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در هنگام خریدن باید در نظر گرفته شود. اکثریت افراد کمربندها را با توجه به دور کمرشان خریداری می کنند. در صورتی که روش درست این است که کمربند خریداری شده دو سایز بزرگ تر از کمرتان باشد. برای مثال اگر سایز کمر شما 34 است بهتر است کمربندی با سایز 36 را خریداری کنید. اما چرا باید این کار را کرد؟ زیرا زمانی که شما کمربند را دور شلوارتان می بندید، چند سایز به کمر شما اضافه می شود. بنابراین خریداری کردن کمربندی با سایز بزرگ تر مناسب تر می باشد.

توجه کردن به عرض کمربند نیز مانند طول آن مهم است. عرض کمربند تعیین می کند که آیا برای لباس های رسمی مناسب است یا لباس های روزمره؟! قاعده کلی کمربندها این است که هر چه عرض کمربند باریک تر باشد برای استایل های رسمی کاربردی تر است و هر چه عرض کمربند پهن تر باشد، برای استایل های روزمره مناسب تر می باشد.

 

توجه کردن به سایز کمربند مردانه

 

رنگ کمربند مردانه

این نوع اکسسوری نیز از رنگ های متنوعی بهره مند هستند، که شما دست تان برای خریدن هر رنگی کاملا باز است. گفتنی است که رنگ کمربند را بهتر است که با دیگر اکسسوری هایتان ست کنید. مثلا اگر ساعت شما با دسته چرم قهوه ای است، بهتر است که کمربند خود را نیز با چرم قهوه ای انتخاب کنید. در کل باید گفت که رنگ های ساده و تیره برای موقعیت های رسمی مناسب ترند و رنگ های پر زرق و برق برای استایل های روزمره کاملا ایده آل می باشند.

 

رنگ کمربند مردانه

 

فاکتور قیمت برای خرید کمربند مردانه

قاعده کلی برای خریدن هر چیزی این است که شما مقدار هزینه ای را که می خواهید صرف خرید کنید، باید در نظر بگیرید. شما باید در ابتدا تکلیف را مشخص کنید، که حاضرید چقدر پول بابت این اکسسوری پرداخت کنید، تا خریدی آسان را برای خود رقم بزنید. دقت کنید که تعیین کردن قیمت قبل از رفتن برای خرید کمربند مردانه، سبب می شود که شما به دنبال کمربندهایی در همان رنج قیمت مورد نظر بگردید و کمربندی مناسب را برای خودتان خریداری کنید.

توجه کردن به سگک کمربند مردانه

سگک کمربندها مشخص ترین قسمتی از کمربند می باشند که مورد توجه بیشتری قرار می گیرند. توجه داشته باشید، که سگک کمربند به عنوان یک قسمت جدا از کمربند باید مورد انتخاب قرار بگیرد. سگک ها دارای انواع مدل ها و جنس های متفاوتی نظیر: مربع، بیضی، استیل، برنج و یا نقره می باشند. آقایان شیک پوش برای جذابیت بیشتر استایل خود می توانند جنس و رنگ سگک کمربند را با ساعت مچی خود ست نمایند. بهتر است که شما کمربندهایی با سگک های ساده و سنگین را که هیچ وقت از مد نمی افتند، برای خودتان انتخاب و خریداری نمایید.

 

توجه کردن به سگک کمربند مردانه

 

اکسسوری های شما باید با یکدیگر مطابقت داشته باشند

هنگام انتخاب کمربند بهتر است که به رنگ کفش، ساعت، کیف و ... توجه داشته باشید. چرا که ست کردن کمربند با هر یک از آن ها چه از نظر رنگ و چه از نظر جنس، یکی از اصول مد می باشد.

 

بایدها و نبایدهایی در مورد خرید کمربند مردانه

اگر به دنبال هماهنگی در استایل تان هستید، بهتر است که طرح های رنگی و تونال را انتخاب نکنید.

از خریدن کمربندهایی با طرح های شلوغ و داشتن جزئیات زیاد خودداری کنید.

اگر می خواهید کمربند خود را آنلاین خریداری کنید، سایز کمر خود را به درستی اندازه بگیرد. تا بعدا با مشکل مواجه نشوید.

بهتر است که تنها به خریدن یک رنگ از کمربندها بسنده نکنید. چون که داشتن رنگ های دیگر در کمد لباس هایتان برای موقعیت های مختلف لازم می شود.

فراموش نکنید که هنگام خریدن این اکسسوری، دقت کردن به تمام جزئیات و کلیات راهنمای خرید می تواند خرید آسانی را بدون پشیمانی برای شما مهیا کند.

 

بایدها و نبایدهایی در مورد خرید کمربند مردانه

 

جمع بندی

در پایان امیدواریم که مطالب عنوان شده در مقاله راهنمای انتخاب و خرید کمربند مردانه، برای تان مفید بوده باشد. در صورتی که شما قصد خرید کوچک ترین یا بزرگ ترین لباس ها و اکسسوری ها را داشته باشید، بهتر است که فاکتورهای مهم راهنمای خرید را در نظر بگیرید و از خریدتان لذت ببرید. امید است که به کمک این مقاله بتوانید در هنگام خرید کمربند مردانه بهترین ها را از هر جهتی برای خود انتخاب نمایید.


مقالات مرتبط:

  1. راهنمای خرید نیم بوت مردانه
  2. راهنمای خرید کیف پول مردانه 
درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا