امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای خرید نیم بوت مردانه

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۷/۱۰ شنبه
راهنمای خرید نیم بوت مردانه
چکیده این مقاله : برای خرید نیم بوت مناسب فاکتورهایی وجود دارد که هر فرد باید به آن توجه داشته باشد.در ادامه به بیان فاکتورهایی که برای راهنمای خرید نیم بوت های مردانه باید در نظر گرفته شوند می پردازیم.
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه
  • 0 نظر
  • 4134 بازدید

خیلی از آقایان با قرار گرفتن در هر کدام از فصل ها دلشان می خواهد در اسرع وقت بسته به فصل و هوا تیپ و استایل خود را تغییر بدهند. الان که در فصل پاییز قرار داریم، زمان مناسبی برای خرید نیم بوت های شیک و با کیفیت است، تا بتوانید جذابیت را در استایل پاییزتان دو چندان کنید. نیم بوت های شیک و متنوع زیادی در بازار موجود هستند که تقریبا بیشتر آن ها از لحاظ ظاهری با کیفیت و بادوام به نظر می رسند.

 

راهنمای جامع خرید نیم بوت مردانه

 

راهنمای جامع خرید نیم بوت مردانه

دقت داشته باشید که تنها به نکته شیک بودن کفش توجه نکنید و فاکتورهای مهم دیگری را که در این مقاله به آن ها اشاره می کنیم، برای خرید نیم بوت های خود مد نظر قرار بدهید. سعی کنید با خرید نیم بوت مناسب و راحت هر قدمی را که با آن ها بر می دارید، برای خودتان تبدیل به خاطرات خوب و شیرین کنید. چرا که راحت بودن کفش ها یکی از مهم ترین و خوش ترین حس هایی است که هر فردی با انتخاب درست می تواند آن را تجربه کند. با ما باشید تا با بیان مقاله راهنمای جامع خرید نیم بوت مردانه، خریدی خوب و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان بیاوریم.

در ادامه به بیان فاکتورهایی که برای خرید نیم بوت های مردانه باید در نظر گرفته شوند می پردازیم.

 

نیم بوت ها باید کاملا با اندازه پای شما هم خوانی داشته باشند

قطعا هیچ چیز در خصوص پاها نمی تواند به اندازه تنگ بودن و یا گشاد بودن کفش ها ناخوشایند باشد. حتما حتما در هنگام خرید نیم بوت برای خودتان سایز مناسب را انتخاب کنید، به طوری که هنگام پوشیدن و راه رفتن با نیم بوت ها کاملا احساس راحتی داشته باشید و پاهایتان تحت هیچ گونه فشاری نباشد. چرا که عوارض کفش هایی که برای پاهای شما مناسب نیستند، به مرور به شکل کمر درد، پا درد و ... در شما ظاهر می شوند. فراموش نکنید که برای خرید نیم بوت حتما باید جوراب های شما ضخیم و مناسب با کفش هایتان باشد. بعد از این که تصمیم شما برای خرید نیم بوت قطعی شد بهتر است که پشت پاشنه پاهای خودتان را بررسی کنید. در اصل پشت پاشنه پا باید کمی با انتهای کفش فضای خالی داشته باشد، اما نه در حدی که کفش در پا تکان بخورد و جا به جا شود. اگر این مورد هم باب سلیقه بود می توانید پول نیم بوت های خود را پرداخت کنید و با خوشی از آن ها استفاده کنید.

 

نیم بوت ها باید کاملا با اندازه پای شما هم خوانی داشته باشند

 

انگشتان پاها نباید تحت فشار باشند

یکی از نکات حساس و قابل توجه در خصوص خریدن هر نیم بوتی این است که استخوان های انگشتان پاها به هیچ وجه نباید تحت فشار باشند. برای اطمینان از این موضوع باید بندهای کفش خود را ببندید و بایستید، سپس انگشتان پاهایتان را تکان دهید. در صورتی که فضای کافی برای تکان دادن انگشتان پاها وجود داشت مشکلی برای خریدن وجود ندارد. اما در غیر این صورت باید سایز بزرگ تر را برای خودتان خریداری کنید. دقت داشته باشید که کفشی کاملا مناسب و ایده آل است که استخوان انگشت شصت پاها، انتهای استخوان انگشت کوچک و نوک انگشت شصت پا را تحت فشار قرار ندهد. بعد از تست کردن این مراحل پاهای خود را در حالی که در داخل کفش است تکان بدهید و آن را بالا و پایین ببرید، قسمتی که پاشنه پا در آن قرار می گیرد درست باید اندازه باشد و پا در آن قسمت تکان نخورد. در این صورت است که شما خریدی کاملا موفق و ایده آل را از نیم بوت داشته اید.

 

در هنگام خریدن به نوع نیم بوت ها توجه کنید

شما باید در ابتدا تعیین کنید که نیم بوت خریداری شده را برای کدام یک از استایل هایتان می خواهید به کار ببرید. سپس به دنبال مدل هایی در همان سبک استایل بروید. برای مثال اگر می خواهید نیم بوت را با پالتوهای بلند ست کنید، بهتر است که نیم بوتی را با ساق های بلندتر خریداری کنید و اگر می خواهید این مدل کفش ها را با کت و شلوار یا استایل های روزانه خود ست کنید، نیم بوتی با ساق کوتاه تر را برای خودتان خریداری کنید.

 

توجه به نوع نیم بوت ها هنگام خرید

 

 

رنگ نیم بوت ها را درست انتخاب کنید

یکی دیگر از فاکتورها در راهنمای خرید نیم بوت مردانه رنگ آن است، که باید به آن بسیار توجه کنید. اگر می خواهید نیم بوت خود را با لباس های تیره ست کنید، بهتر است رنگ نیم بوت ها دو درجه روشن تر از رنگ لباس ها باشد. اما اگر می خواهید نیم بوت را با لباس های روشن خود ست کنید، باید رنگ نیم بوت تیره تر از رنگ لباس ها باشد. به طور کل ما به شما توصیه می کنیم که برای خود نیم بوت هایی با رنگ های: مشکی، کرم و قهوه ای را برای خود خریداری کنید، چرا که با بیشتر لباس هایتان می توانید آن ها را ست کنید.

 

در نظر گرفتن قیمت را فراموش نکنید

قطعا نیم بوت های با کیفیت تر و اصل از قیمت های بالاتری برخوردار هستند. تعیین کردن رنج قیمت سبب می شود که شما در هنگام انتخاب کردن نیم بوت ها به دنبال کفش هایی در همان رنج قیمت باشید و خریدی آسان تر را برای خودتان رقم بزنید. نگران خریدهای اینترنتی نباشید، اگر قصد کردید که نیم بوت های خود را اینترنتی خریداری کنید، بهترین کار این است که از سایت ها و برندهای معتبر آن ها را خریداری کنید.

 

توجه کردن به جنس مناسب و با کیفیت نیم بوت مردانه

شاید بسیاری از آقایان در هنگام خرید کردن با خود سر و کله بزنند که کدام جنس می تواند مناسب تر و با کیفیت تر باشد. هر چند جنس های با کیفیت زیادی مانند: چرم، جیر، چرم مصنوعی، کتان و ... در بازار موجود می باشد که هم شیک هستند و هم از استحکام کافی برخوردارند. ولی در کل نیم بوت های چرم اصل می تواند گزینه بهتری باشد. زیرا علاوه بر زیبایی استایل، حالت رسمی تری نیز به استایل ها می بخشد. البته اگر بخواهیم کلی تر در این خصوص بحث کنیم، انتخاب نوع جنس کفش ها کاملا سلیقه ای می باشد.

 

نیم بوت کلاسیک مردانه چرم اشبالت

 

به جنس زیره نیم بوت ها دقت کنید

حتما قبل از این که تصمیم خود را برای خرید نیم بوت ها نهایی کنید، به جنس زیره کفش ها نگاه کنید و مطمئن شوید که زیره کفش غیر قابل سُر خوردن و لغزش می باشد.

 

ضد آب بودن نیم بوت ها و مقاومت شان در مقابل رطوبت

در اصل نیم بوت ها باید در مقابل آب و رطوبت کاملا ایمن باشند. چرا که شما نیم بوت ها را در فصل سرد و بارشی به پا می کنید، بنابراین ضد اب بودن آن ها یک فاکتور کاملا مهم و اساسی میباشد، که حتما باید به آن توجه کنید. جنس رویه و کیفیت دوخت نیم بوت ها باید به گونه ای باشد، که هیچ مایع و رطوبتی نتواند به داخل آن نفوذ کند. پس سرسری از کنار این موضوع مهم رد نشوید.

 

ضد آب بودن نیم بوت ها و مقاومت شان در مقابل رطوبت

 

نحوه بسته شدن نیم بوت ها را مد نظر قرر بدهید

بسته به مدل نیم بوت ها نحوه باز و بسته شدن آن ها نیز متفاوت می باشد. نیم بوت ها یا به صورت زیپی، یا چسبی و یا بندی باز و بسته می شوند. ناگفته نماند که در بعضی از مدل ها نحوه باز و بسته شدن نیم بوت ها ترکیبی از این موارد می باشد. البته ما توصیه می کنیم برای اطمینان خاطر خود از عدم در آمدن کفش ها از پاهایتان به سراغ مدل های بندی بروید.

 

در نظر گرفتن نحوه بسته شدن نیم بوت مردانه

 

حرف آخر

با نوشتن هر مقاله ای در خصوص کفش ها به این نتیجه می رسیم که پاها چقدر نقش حیاتی و مستقیمی را در سلامتی هر فردی بر عهده دارند. بنابراین چه خوب است که اقایان در هنگام خرید نیم بوت های خود این نکات ساده و در عین حال خیلی مهم را مورد توجه خود قرار بدهند و بهترین ها را نصیب خودشان کنند. در این مقاله تا جایی که ممکن بود به طور کامل و جامع راهنمای خرید نیم بوت مردانه را مورد بررسی قرار دادیم. اکنون که نوبت خرید کردن شما می رسد باید باکیفیت ترین ها را که تک تک شما لایقش هستید، برای خودتان خریداری کنید.


مقالات مرتبط:

  1. نکاتی که به داشتن یک استایل شیک پاییزی برای آقایان کمک می کند

  2. اصول ست کردن کفش با کت و شلوار مردانه بر اساس رنگ

 

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا