امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای انتخاب استایل اداری مردانه

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۶/۲۸ یکشنبه
راهنمای انتخاب استایل اداری مردانه
چکیده این مقاله : داشتن یک استایل اداری برای آقایان بسیار حائز اهمیت است بنابراین با کمک و راهنمای انتخاب استایل اداری جذاب، یک استایل اداری فوق العاده برای خودتان خلق کنید.
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه
  • 0 نظر
  • 3169 بازدید

انتخاب استایل مناسب با توجه به محیطی که در آن قرار می گیرید، باید کاملاً مورد توجه آقایان قرار بگیرد. معمولاً اصول لباس پوشیدن در محیط های کاری برای آقایان متفاوت می باشد؛ اما بهترین کار این است که برای محیط های اداری لباس های رسمی و ایده ال بپوشید، طوری که پوشش لباس هایتان برازنده شخصیت و استایل شما باشد.

 

انتخاب لباس اداری مناسب برای آقایان

شاید برخی از آقایان پوشیدن لباس های اداری را برای خود سخت فرض کنند و از لباس های عادی و روزمره در حین رفتن به سرکار استفاده کنند؛ اما تنها کافیست که چند بار خود را به پوشیدن لباس های رسمی عادت بدهید، بعد از این، انجام این کار برای شما لذت بخش و جذاب خواهد شد. در ادامه می خواهیم به بررسی مبحث شیرین راهنمای انتخاب استایل اداری آقایان بپردازیم و راهنمایی های لازم در این خصوص را برای شما بیان کنیم.

 

انتخاب لباس اداری مناسب برای آقایان

 

کت و شلوار مناسب اداری برای آقایان

در برخی از اداره ها پوشیدن کت و شلوار برای محل کار یک اصل و ضرورت می باشد. بدون شک هر یک از آقایان کم کم یک یا دو دست کت و شلوار را در کمد لباس خود دارند. در نتیجه به طور کلی کت و شلوار جزء یکی از مناسب ترین لباس ها برای اداره و محل کار می باشد. برای محیط های اداری می توانید یک کت و شلوار رسمی شیک را به دلخواه خود با یک پیراهن سفید و ساده ست کنید. توجه کنید که پوشیدن کت و شلوارهای تیره می تواند گزینه بهتر و مناسب تری برای محیط های رسمی باشد. در برخی از جلسات اداری که رسمیت بیشتری دارند، بهتر است که کت و شلوار خود را با جلیقه بپوشید.

 

کت و شلوار مناسب اداری برای آقایان

 

پیراهن اداری مناسب برای آقایان

شاید کارمندان بعضی از اداره ها لباس های فرم مخصوص به خود را داشته باشند و یا حق پوشیدن یک رنگ پیراهن را داشته باشند. این مورد بستگی به فضای محیط کاری دارد؛ اما اگر شما در مورد پوشیدن پیراهن مختار بودید، بهتر است که از پیراهن هایی با رنگ خنثی مثل سفید، آبی روشن و خاکستری استفاده نمایید و سلیقه خود را نیز در این انتخاب به خرج بدهید. همچنین سعی کنید از تا زدن آستین هایتان خودداری کنید، چرا که پایین بودن آستین ها و بستن دکمه سر آستین به شما استایلی رسمی تر می بخشد. پولوشرت ها و پیراهن های یقه کراواتی انتخاب بسیار خوبی برای شما در محیط های اداری هستند.

 

پیراهن اداری مناسب برای آقایان

 

شلوار اداری مناسب برای آقایان

فراموش نکنیدکه هر شلواری را نمی توان برای محیط های اداری پوشید. بهتر است شلواری را برای این محیط ها انتخاب کنید که در ناحیه مچ پا کوتاه نباشد، زیاد بلند و چین خورد نباشد. معمولاً شلوارهایی با رنگ های تیره انتخابی مناسب تر می باشند و می تواند ست شما را با یک پیراهن رنگ خنثی تکمیل کند؛ اما نباید گفت که شما از شلوارهایی با رنگ روشن نمی توانید استفاده کنید، رنگ های روشن در کنار پیراهن های مناسب جلوه بی نظیری به استایل شما می بخشد. همچنین در انتخاب قد شلوار، اندازه شلوار، دور کمر و دوخت شلوارهای اداری باید کاملاً دقت کافی داشته باشید.

 

شلوار اداری مناسب برای آقایان

 

کفش مناسب اداری برای آقایان

یکی از انتخاب های مهم و تأثیر گذار برای آقایان در استایل های اداری، استفاده کردن از کفش مناسب می باشد. سعی کنید اول از هر چیزی کفش های خود را ساده و بدون هیچ طرح و نقشی انتخاب نمایید. بیشتر از رنگ های مشکی و قهوه ای برای تهیه کفش تان استفاده کنید، چرا که این رنگ ها را بهتر می توان با رنگ شلوار و کمربندتان ست کنید. قبل از رفتن به سرکار حتماً کفش های خود را به خوبی تمیز کنید و واکس بزنید. از پوشیدن بوت ها برای استایل های رسمی و اداری خودداری کنید. کفش آکسفورد و در بهترین گزینه برای ست کردن با کت و شلوار به حساب می آیند. در ضمن راحت بودن کفش ها را جزء اولویت ها باید قرار بدهید.

 

جوراب های مناسب برای محیط های اداری

به انتخاب جوراب خود نیز توجه کنید و بیشتر از رنگ های خنثی استفاده کنید. جوراب خود را رنگی انتخاب کنید که با رنگ کراوات و شلوار شما هماهنگی داشته باشد. همچنین جوراب های شما باید آنقدر بلند باشد که در هنگام نشستن و گذاشتن پاهایتان روی هم پاهای شما از زیر شلوار مشخص نباشد.

 

کت تک مناسب اداری برای آقایان

اگر در محیط کارتان پوشیدن کت و شلوار اجباری نیست، کت تک می تواند یکی از انتخاب های خوب برای شما باشد. برای انتخاب کت تک خود از رنگ هایی مانند آبی نفتی یا خاکستری بهره ببرید. پوشیدن کت های اسپرت نیز به شرطی که حالت بیش از حد اسپورت نداشته باشد، می تواند گزینه خوبی باشد.

 

کت تک مناسب اداری برای آقایان

 

کراوات مناسب برای اداره

به کار بردن کراوات در ست مردانه ادارات رسمی جایی ندارد و خیلی کم به چشم می خورد که افراد در محیط های کاری خود کراوات بسته باشند. در صورتی که شما در شرکتی مشغول به کار هستید که باید از کراوات استفاده کنید، انتخاب کراواتی از جنس نخ و یا ابریشم بهترین گزینه می باشد. همچنین باید از بستن طرح های عجیب و غریب کراوات حذر کنید. کراوات شما باید با لباس تان هماهنگ باشد و کاملاً خوب به دور گردن شما بسته شده باشد و حالتی شل و افتاده نداشته باشد. به هیچ وجه برای مکان های اداری از کراوات های طرح دار استفاده نکنید. فراموش نکنید که یک کراوات ساده متناسب با تیپ شما، استایل تان را به سمت رسمی تر بودن سوق می دهد.

 

کراوات مناسب برای اداره

 

استفاده کردن از اکسسوری ها در محیط اداری

از استفاده کردن اکسسوری ها در محیط های کاری نترسید. از گیره کراوات، ساعت، کمربند و یا حلقه استفاده کنید؛ اما در استفاده کردن اکسسوری ها زیاده روی نکنید، به کارگیری اکسسوری ها از این حد بیشتر اصلا برای محیط های اداری مناسب نمی باشد و استایلی نامتعارف را به شما می بخشد.

 

مدل موی مناسب آقایان برای استایل اداری

مدل موی شما با توجه به محیطی که در آن مشغول به کار هستید، باید مرتب و آراسته باشد. بهتر است که موهایتان را ترجیحا کوتاه کنید و آن را بر روی صورت تان پریشان نکنید. بهتر است که خط ریش خود را نیز کوتاه نگه دارید. برازنده بودن صورت شما تاثیر بسیار چشمگیری در استایل اداری تان خواهد گذاشت.

 

از عطر و ادکلن استفاده کنید

یکی دیگر از مواردی که در خصوص راهنمای انتخاب استایل اداری مردانه به شما توصیه می کنیم، خوش بو بودن شما می باشد. در حقیقت خوش بو بودن و استفاده کردن از عطر و ادکلن مناسب روی شما بسیار تأثیر گذار می باشد. توصیه ما به شما این است که بنا به فصلی که در آن قرار دارید، عطر خود را انتخاب نمایید. در فصل گرما عطر خنک و در فصل سرما عطر گرم بزنید. سعی کنید یک عطر بسیار ملایم و ساده پیدا کنید که بوی آن باعث آزرده شدن اطرافیانتان در محیط های اداری نشود. زدن اسپری های خوش بو کننده بدن را برای رفتن به سر کار حذف کنید، چون که اسپری ها بعد از مدت کوتاهی بوی بدی را از خود به وجود می آورند.

 

استفاده کردن از کیف های رسمی

بسته به نوع پست شما در محیط کارتان اگر نیاز به بردن کیف بود، بهتر است که از یک کیف کوچک با رنگ های رسمی یعنی همان رنگ های تیره استفاده کنید. یک کیف شیک و ایده آل نیز می تواند اثر مثبتی در استایل شما داشته باشد. کیف های کلاسوری و چرمی گزینه های مناسبی برای انتخاب شما در محیط های رسمی و اداری می باشند.

 

استفاده کردن از کیف های رسمی

 

پوشیدن ژاکت در محیط های اداری

گاهی وقت ها لایه لایه بودن لباس ها، نقش زیبا و جذابی را در استایل شما ایفا می کند. در فصل سرما شما می توانید بافتنی ها و تک پوش ها را به عنوان یک لایه میانی در بین پیراهن و کت خود بپوشید. انتخاب بافتنی ها و ژاکت ها با طرح و رنگ هایی ساده، می تواند بهترین گزینه باشد. پیشنهاد می شود که در فصل سرما برای رفتن به سرکار خود این نوع بافتنی ها را با یک شلوار پارچه ای شیک ست کنید و برای راحت بودن خودتان یک بافتنی سبک را انتخاب کنید. هر چند در این مورد از شلوارهایی با جنس های دیگر نیز می توانید استفاده کنید، اما باید گفت که شلوار پارچه ای تیپ شما را بیشتر به سمت رسمی تر بودن سوق می دهد.

 

در ادامه به نکاتی مهم در خصوص راهنمای انتخاب استایل اداری مردانه اشاره خواهیم کرد.

  • برای محیط های اداری دور لباس های اسپرت مانند تیشرت، شلوار جین و کفش های کتانی را خط بکشید.
  • پوشیدن لباس هایی خارج از محدوده رسمی بودن، به اعتبار شغلی شما صدمه وارد می کند.
  • بهتر است که لباس شما همیشه اتو کشیده، تمیز و مرتب باشد. چرا که آراسته بودن به محبوب بودن شما نیز می افزاید.
  • یکی از نکات مهم شیک پوشی، مناسب بودن و اندازه بودن کامل سایز لباس شما می باشد.
  • درو لباس های گشاد و یا لباس های جذب را برای رفتن به سرکار به طور قطع خط بکشید.
  • در صورتی که محیط کار شما به پوشیدن کت و شلوار تاکید نمی کند، می توانید به شلوار پارچه ای، جین و یا کتان نیز فکر کنید. در صورت پوشیدن هر کدام از این شلوارها بهتر است که رنگ تیره را انتخاب کنید و آن را با یک پیراهن ساده رنگ خنثی ست کنید.
  • بهترین گزینه ها برای انتخاب پیراهن، پیراهن های ساده، راه راه و چهارخانه می باشند.
  • در انتخاب رنگ کت و شلوار خود رنگ مشکی، زغالی و سرمه ای را فراموش نکنید. به جرات می توان گفت هر کدام از این رنگ ها برای محیط های اداری فوق العاده هستند.
  • یکی از راه هایی تأثیر گذار بر انتخاب استایل شما این است که حتماً قبل از رفتن به سرِکار لباس خود را انتخاب و آماده کنید. در این صورت است که هنگام رفتن به سرِکار دچار استرس و عجله نخواهید شد.

 

سخن آخر درباره راهنمای انتخاب استایل اداری

رعایت کردن اصول پوشیدن لباس ها و توجه کردن به تیپ و مد می تواند ظاهرتان را جذاب تر کند. فراموش نکنید که در هر برخوردی افراد شما را براساس پوشش شما قضاوت خواهند کرد؛ بنابراین چه بهتر که همیشه آراسته و خوش پوش باشید. در این مقاله توضیحات جامعی را در خصوص راهنمای انتخاب استایل اداری برای مخاطبان عزیز بیان کرده ایم. شما نیز به خودتان زحمت بدهید و در رعایت کردن این نکات کوشا باشید. با پوشیدن لباس های مناسب برای محل کارتان روز خود را با خوشی شروع کنید. ممنون از این که همراه ما بودید.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا