امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

ویژگی های یک شلوار اسلش خوب

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ شنبه
ویژگی های یک شلوار اسلش خوب
چکیده این مقاله : ویژگی های یک شلوار اسلش خوب و در نظر گرفتن نکات مهم به عنوان راهنمای خرید شلوار اسلش خواهیم پرداخت.
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 4833 بازدید

ویژگی های یک شلوار اسلش خوب

در این مقاله قصد داریم که ویژگی های یک شلوار اسلش خوب را به شما بشناسانیم، تا در هنگام خرید آن بتوانید نکات ذکر شده را به عنوان یک راهنمای خرید مناسب قرار دهید. امروزه شلوار اسلش نیز مانند بسیاری از لباس های دیگر در میان آقایان طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. با توجه به محبوبیت این نوع شلوار و راحت بودن آن، طراحان آن تنوع بیشتری را برای محصولات خود ایجاد کرده اند. تا افراد بتوانند با توجه به هر سن و سلیقه ای شلوار اسلش را برای خود انتخاب و خریداری نمایند. در ادامه به توضیحات مختصری در مورد شلوار اسلش، ویژگی های یک شلوار اسلش خوب و در نظر گرفتن نکات مهم به عنوان راهنمای خرید شلوار اسلش خواهیم پرداخت.

 

شلوار اسلش مردانه چیست؟

قبلنا شلوار اسلش به عنوان شلوار ورزشی و شلوار راحتی در خانه مورد استفاده قرار می گرفت و کسی برای بیرون از خانه شلوار اسلش را نمی پوشید. این مدل شلوار ظاهری اسپرت دارد و از قسمت ران تا ساق پا تنگ تر می شود. کمر شلوار اسلش کشی است و ضخامت آن از متوسط تا زیاد و پهن متغیر است. همچنین کمر شلوار اسلش یک بند دارد که تنگی و گشادی کمر آن به صورت این بند تنظیم می شود. قسمت پاچه های شلوار اسلش، در برخی از مدل ها ساده و در برخی دیگر از شلوارهای اسلش پاچه ی آن کش می خورد. این روزها دیگر از شلوارهای اسلش تنها برای راحتی در خانه و شلوار ورزشی استفاده نمی کنند. بلکه شلوار اسلش تبدیل به یکی از لباس های شیک، برای رفتن به تمام موقعیت ها علاوه بر موقعیت های رسمی شده است. با پوشیدن یک شلوار اسلش همراه با ستی متناسب، استایل شما بسیار مدرن و جذاب خواهد گردید. شلوارهای اسلش مردانه در کل از فروش بالایی برخوردار هستند و بسته به نوع سلیقه مشتری در دو نوع ساده و طرح دار دسته بندی می شوند. با توجه به آزاد بودن و شخصی بودن سلیقه نمی توان گفت کدام یک از این مدل ها مورد پسندتر هستند.

 

انواع جنس های شلوار اسلش به شرح زیر می باشد

  1. پارچه نخ پنبه ( ترکیب کتان و پنبه )
  2. پارچه کنف ( الیاف گیاهی )
  3. پارچه ترویرا ( ترکیب کتان و پلی استر )
  4. پارچه پشمی ( الیاف پشم حیوانی )
  5. پارچه فلامنت ( پلی استر بادوام )
  6. پارچه دورس تو کرکی ( نخ طبیعی )
  7. پارچه اسپان لاکرا ( میکرو پلی استر ) 

 

هر کدام از این پارچه ها برای تولید کردن شلوارهای اسلش به کار برده می شوند و معمولا پر کاربردترین آن ها در شلوارهای اسلش نوع پارچه ترویرا و نخ پنبه می باشد.

یکی از ویژگی های خوب شلوار اسلش با جنس ترویرا، خنک بودن آن و قدرت جذب عرق بدن توسط پارچه می باشد. راحتی و دوام پارچه نیز در برابر شستشو زیاد است، در نتیجه این شلوار گزینه ی انتخابی بسیار مناسبی برای فصل بهار و تابستان می باشد. ناگفته نماند که نقطه ضعف شلوار اسلش با جنس ترویرا این است، که اصلا جنس این پارچه از نفوذ سرما جلوگیری نمی کند. به همین دلیل است که پوشیدن آن در فصل سرد توصیه نمی شود.

یکی دیگر از شلوارهای اسلش که خریداران زیادی دارد، شلوار اسلش نخ پنبه می باشد. این نوع پارچه دارای راحتی و استحکام زیادی می باشد و از تعریق کردن بدن و نفوذ سرما به بدن جلوگیری می کند. نقطه ضعف این نوع پارچه ها نیز سنگین بودن وزن آن ها و شل شدن شان بر اثر شستشوهای زیاد می باشد.

 

ویژگی های یک شلوار اسلش خوب

اگر می خواهید راهنمای خوبی برای خرید شلوار اسلش داشته باشید، بهتر است که ویژگی های خوب آن را در نظر بگیرید.

جنس شلوارهای اسلش متفاوت می باشد و هر فردی با توجه به سلایق شخصی خودش و  رضایت از جنس هر کدام از پارچه ها شلوار اسلش را برای خود خریداری می کند.

 یک شلوار اسلش خوب و مناسب، باید کاملا سایز و اندازه خودتان باشد و کمر و قد شلوار کوچکتر یا بزرگ تر نباشد.

ویژگی مهم شلوار اسلش خوب این است که راحتی کامل را به شما عرضه می کند و آقایان هنگام پوشیدن شلوار اسلش کاملا حس رضایت و خوشایندی را تجربه خواهند کرد.

به ست کردن شیک و جذاب شلوار اسلش با لباس های اسپرت، به عنوان یک راهنمای خرید کاملا ایده آل نگاه کنید.

شلوارهای اسلش علاوه بر راحتی بودن و ورزشی بودن شان، در صورت ست کردن مناسب ظاهری بسیار مدرن و جذاب را به شما می بخشند.

شلوار اسلش را می توان با انواع سویشرت، تیشرت، پیراهن، پلیور و ... ست کرد و با ست کردن شان ظاهری جذاب پیدا خواهید کرد.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت شلوار اسلش این است، که با پوشیدن آن به راحتی می توانید کارهای روزمره خود را انجام دهید بدون این که احساس خستگی زیادی بکنید.

 

برای خریدن شلوارهای اسلش، نکات زیر را راهنمای خرید شلوار اسلش قرار بدهید.

 

جنس شلوار اسلش:

همان طور که در بالا به جنس های مختلف شلوار اسلش اشاره کردیم، شما می توانید جنس شلوار خود را با توجه به راهنمایی های ما، سلیقه ی شخصی خودتان، نوع نیاز و فعالیت ها و بستگی به فصل انتخاب نمایید. در نظر گرفتن جنس به عنوان راهنمای خرید شلوار اسلش می تواند تا حد زیادی به شما کمک بکند.

 

نوع شلوار اسلش:

بعضی از آقایان ساده پسندند و در عین حال برخی دیگر به تیپ های ساده علاقه نشان نمی دهند و بیشتر مدل های طرح دار را دوست دارند. در نتیجه انتخاب نوع شلوار بر اساس ساده بودن و طرح دار بودن آن نیز کاملا سلیقه ای شخصی و متفاوت می باشد.

 

قیمت شلوار اسلش:

نکته ای دیگر در خصوص راهنمای خرید شلوار اسلش خوب، در نظر گرفتن قیمت آن می باشد. باید گفت که قیمت شلوارهای اسلش با توجه به مدل، سایز، نوع پارچه، کیفیت و دوخت آن متفاوت می باشد. در نتیجه تنوع قیمت در بین شلوارهای اسلش زیاد است. شما هم در ابتدا باید خصوصیات شلوار اسلش خود را انتخاب کنید، سپس بودجه مورد نظر را برای خرید شلوار اسلش در نظر بگیرید.

 

رنگ شلوار اسلش:

مانند تمام شلوارهای دیگر، رنگ بندی در شلوارهای اسلش نیز موجود می باشد. شما باید در هنگام خرید به این نکته توجه نمایید که کدام رنگ از شلوار را می توان با بیشتر رنگ لباس هایتان ست کرد. بنابراین توصیه ما در این خصوص این است که بیشتر شلوارهای اسلش تیره را خریداری نمایید.

 

سایز شلوار اسلش:

شلوار اسلش را می توان در سایزهای مختلف در بازار مشاهده کرد. آقایان به این نکته راهنمای خرید شلوار اسلش توجه کنند، که حتما سایز مناسب با اندام خود را برگزینند. فراموش نکنید در شلوارهای اسلش راحت بودن آن حرف اول را می زند.

 

سخن پایانی

کلام آخری که در مورد مقاله ویژگی های یک شلوار اسلش خوب باید بیان کرد، این است که این شلوار برای تمام افراد از جمله بچه ها، خانم ها و آقایان قابل استفاده کردن می باشد. همچنین پوشیدن آن هیچ گونه محدودیت سنی ندارد. اگر شما هم جزء افرادی هستید که به راحتی اهمیت ویژه ای می دهید، بهتر است که حتما برای یک بار هم که شده از شلوارهای اسلش استفاده کنید.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا