امتیازات این مقاله تاکنون : 1
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

ست کردن تیشرت لانگ مردانه

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۵/۲۳ شنبه
ست کردن تیشرت لانگ مردانه
چکیده این مقاله : ویژگی مشترک همۀ تیشرت های لانگ مردانه بلندی بودن قد این مدل تیشرت است که تا بالای زانو ادامه پیدا می‌کند.تیشرت های لانگ مردانه از تنوع متفاوتی بر خوردار هستند که انواع آن ها را بررسی میکنیم.
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 4287 بازدید

ست کردن تیشرت لانگ مردانه

وقتی در هر مقاله ای بحث از ست کردن می شود متوجه اهمیت و تاثیر بیش از حد آن بر استایل آقایان خواهیم شد. در این مقاله در مورد تیشرت لانگ که بیشتر مورد پسند جوانان می باشد، بحث و گفتگوهایی خواهیم داشت. تیشرت لانگ، معمولا از بلندی بیشتری نسبت به تیشرت های معمولی برخوردار است و آستین های آن نیز کوتاه می باشد. امروز تیشرت لانگ در بازار مد و لباس بیشتر به چشم می خورد و طرفداران زیادی را مجذوب به خود کرده است. اما برای ست کردن این نوع تیشرت زیبا، باید چه چیزهایی را مد نظر قرار بدهیم. توجه کنید که پوشیدن تیشرت لانگ، می تواند زیبایی بدن شما را به خوبی نشان بدهد. همچنین زاویه دار بودن پایین تیشرت، باعث جذابیت خاصی در استایل شما می گردد.

 

تیشرت های لانگ مردانه از تنوع متفاوتی بر خوردار هستند که در پایین انواع آن ها را ذکر خواهیم کرد.

  • تیشرت لانگ مردانه ی اسکیت باز
  • تیشرت لانگ مردانه ی های لو
  • تیشرت لانگ مردانه ی باکس فیت
  • تیشرت لانگ مردانه ی با حاشیه گرد

 

تیشرت لانگ اسکیت باز

از نام این تیشرت پیداست که با پوشیدن آن حس و حال یک اسکیت باز به شما دست خواهد داد. یکی از ویژگی های مهم تیشرت لانگ اسکیت باز، پهن بودن شانه هایش و بدون آستین بودن آن می باشد. راحتی این نوع تیشرت ها سبب می شود که با پوشیدن آن از آزادی کامل بهره ببرید. در نتیجه آقایان علاقه مند به تیپ اسپرت می توانند این تیشرت را به عنوان یک گزینه و انتخاب ایده آل برای خود به خصوص در فصل تابستان برگزینند.

 

تیشرت لانگ اسکیت باز

 

تیشرت لانگ های لو

دلیل نام گذاری این نوع تیشرت تفاوت در قد عقب و جلوی آن می باشد. تیشرت لانگ های لو، در قسمت میانه کمر کمی تنگ شده است و همین ویژگی به جلوه و زیبایی آن در تن کمک شایانی کرده است. تیشرت های لو به تنهایی از تنوع بسیاری برخوردار است و شما می توانید در فصل تابستان از انواع مدل های آن به دلخواه استفاده نمایید.

 

تیشرت لانگ های لو

 

تیشرت لانگ باکس فیت

وجه تمایز تیشرت باکس فیت با سایر تیشرت های دیگر، تفاوت نوع برش آن می باشد. قسمت انتهایی این نوع تیشرت ممکن است بیضی شکل و یا مربعی شکل باشد. بنابراین یکی از قابلیت های تیشرت باکس فیت این است که آن را همراه یک پلیور یا پیراهنی با آستین های بلندتر بپوشید.

 

تیشرت لانگ با حاشیه ی گرد

این نوع تیشرت‌ ها معمولا کوتاه‌ تر هستند و از قسمت آستین به طرف میانه کمر، پهن‌تر می‌شوند. به دلیل نوع برش مخروطی شکل، تیشرت حاشیه گرد از تن خوری فوق العاده جذاب و شیکی برخوردار است. همچنین یقه ی این تیشرت­ ها‌ بیشتر گرد است. اما ممکن است بعضی از آن ها یقه‌ های گشادتری نیز داشته باشند که همین مشخصه آن‌ ها را برای سبک بوهو مناسب می‌سازد.

 

نحوه ی ست کردن تیشرت لانگ مردانه

تیشرت لانگ مردانه با شلوار جین

تیشرت ساده ی لانگ مردانه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. بنابراین این استایل و ست کردن می تواند برای آقایان شیک پوش بسیار ایده آل باشد. بهترین پوشش مناسب همراه با این تیشرت ها، شلوار جین می باشد. بهتر است در فصل گرمای تابستان تیشرت ساده و روشن خود را با یک شلوار جین تیره ست کنید و بالعکس. خلق استایلی جذاب و منحصر به فرد را خودتان عهده دار شوید و نهایت لذت را از آن ببرید.

 

تیشرت لانگ سفید با شلوار مشکی

تقریبا می توان گفت که ترکیب این دو رنگ یکی از شیک ترین و مناسب ترین سبک برای استایل آقایان می باشد. تیشرت سفید رنگ خود را با یک شلوار جین مشکی ترکیب کنید و برای جذابیت بیشتر استایل خود یک جفت کفش کتان سفید نیز به آن اضافه کنید. این استایل قطعا می تواند برای بیشتر مناسبت ها و بیرون رفتن ها خوب و جذاب باشد.

 

انتخاب رنگ مناسب تیشرت لانگ

رنگ انتخابی برای تیشرت و یا هر لباس دیگری، می تواند بر روی استایل تان بسیار تاثیر گذار باشد. بهترین انتخاب رنگ از میان تیشرت های لانگ، رنگ های طوسی، مشکی، سفید و آبی کلاسیک می باشد. هر کدام از این رنگ ها می توانند بسته به رنگ مناسب شلوارتان یک ست شیک و جذاب باشد. برای مثال، تیشرت آبی کم رنگ لانگ با یک شلوار سرمه ای می تواند گزینه ای عالی برای انتخاب تان باشد. توجه فرمایید که برای فصول گرم سال انتخاب رنگ های روشن برای راحتی وآرامش خودتان مناسب تر و ایده آل تر هستند.

 

پوشیدن جلیقه بر روی تیشرت های لانگ

اگر جزء آن دسته از مردانی هستید که می خواهید ظاهر و استایل شما بیشتر به چشم بخورد، می توانید با پوشیدن جلیقه های مناسب بر روی تیشرت های بلندتان استایلی منحصر به فرد را برای خودتان رقم بزنید. توجه فرمایید که جلیقه را نمی توان به همراه همه تیشرت ها پوشید و به جنس جلیقه نیز در فصل گرم باید حتما توجه کنید.

 

اندازه تیشرت لانگ مردانه

اندازه بودن مناسب و فیت بودن تیشرت در تن شما نکته ای بسیار مهم است که حتما باید به آن توجه کنید. سعی کنید با توجه به فرم و سایز بدن خودتان، تیشرت مناسب را بر تن کنید. همچنین طول آستین تیشرت را نیز باید در نظر بگیرید. زیرا طول آستین باید به گونه ای باشد که نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه باشد.

 

تیشرت های لانگ طرح دار یقه هفت

برای آقایان علاقه مند به استایل اسپرت، تیشرت لانگ طرح دار یقه هفت گزینه ای مناسب می باشد. زیرا پوشیدن این نوع تیشرت ها باعث بلندتر نشان دادن قد و گردن شما خواهند شد. فقط در هنگام خرید این نوع تیشرت ها باید توجه کنید که یقه تیشرت خیلی باز نباشد.

 

در ادامه به چند نکته ی مهم دیگر در خصوص ست کردن تیشرت های لانگ می پردازیم.

  • انتخاب رنگ تیشرت و شلوار به سلیقه و داشتن رنگ های مورد نظر شما بستگی دارد. اما ما توصیه می کنیم در انتخاب رنگ ها به خوبی دقت کنید. مثلا شلوار جین آبی تیره را با یک تیشرت رنگ روشن مثل سفید یا طوسی ست کنید.
  • برای استفاده کردن از کفش نیز بهتر است که از کفش های کتانی تک رنگ و ساده استفاده نمایید.
  • سعی کنید تیشرت ها و شلوارهای گشاد را در ست خود به کار نبرید. زیرا در صورت فیت نبودن لباس هایتان نوعی شلختگی در استایل تان به بار خواهد آمد.
  • برای داشتن یک استایل شیک و مناسب قرار نیست حتما تیشرت های رنگ روشن بپوشید. بلکه می توانید شلوار خود را یک رنگ روشن انتخاب کرده و آن را با یک تیشرت  لانگ تیره‌ ست کنید. با این ترکیب، ست کردن شیک و جذابی را برای خود به ارمغان می آورید.

 

در آخر با خواندن این مقاله حتما به متنوع بودن تیشرت های لانگ پی می برید. بهتر است آقایان علاقه مند به تیشرت لانگ هنگام ست کردن آن با لباس های دیگر نکات مهم را رعایت کنند. تا همیشه شیک پوشی شان جلوی دید عموم قرار بگیرد. قطعا رعایت این نکات می تواند، جذابیت خاصی را برای استایل تان بیافریند.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا