امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

بررسی جذابیت های استایل بوهمین مردانه

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۵/۱۴ پنج شنبه
بررسی جذابیت های استایل بوهمین مردانه
چکیده این مقاله : گشاد، آزاد و راحت بودن لباس ها، بخشی جدا ناپذیر از استایل بوهو می باشد. در این مقاله جذابیت های استایل بوهمین مردانه را باهم بررسی می کنیم.
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه
  • 0 نظر
  • 2615 بازدید

استایل بوهمین یا بوهوی مردانه چیست؟

یکی از محبوب ترین استایل هایی که در سراسر دنیا طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است، به کار بردن استایل بوهو می باشد. امروزه این استایل، در بین مردم ایران نیز طرفداران زیادی دارد. شاخصه ی اصلی استایل بوهمین، پوشیدن لباس های ساده، راحت و ست کردن آن ها با انواع لباس ها، کفش و اکسسوری ها می باشد. در این استایل هیچ محدودیتی وجود ندارد و فرد به دلخواه می تواند هر لباسی را که خواست با یکدیگر ست کند. استایل بوهو، در سال های 1950 تا 1960 میلادی، توسط مهاجرین و پناهندگان اروپایی، مورد استفاده قرار گرفت و در میان مردم محبوب شد. بیشتر مردم این استایل، را با نام بوهو یا بوهو شیک می شناسند. در این نوع استایل، دیگر خبری از لباس های رسمی و اتو کشیده شده نیست، زیرا از این نوع استایل، به عنوان استایلی غیر رسمی و بی قید شرط یاد می شود. در دوخت آیتم های لباس بوهمین، پارچه هایی با الیاف طبیعی را مورد استفاده قرار می دهند، چرا که اصل و اساس این استایل بر پایه احترام به طبیعت و محیط زیست می باشد. در ادامه ی مقاله، به بیان توضیحاتی در مورد استایل بوهو مردانه می پردازیم.

 

در استایل بوهمین توجه به چه نکاتی لازم و ضروری می باشد؟

  1. شلوارها در استایل بوهمین مردانه
  2. شلوارک ها در استایل بوهمین مردانه
  3. پیراهن ها در استایل بوهمین مردانه
  4. شال و دستمال گردن در استایل بوهمین مردانه
  5. ژاکت و لباس گرم در استایل بوهمین مردانه
  6. پوشیدن لباس ها به صورت لایه لایه در استایل بوهمین
  7. کفش ها در استایل بوهمین مردانه
  8. موهای آشفته در استایل بوهمین مردانه
  9. اکسسوری ها در استایل بوهمین مردانه

 

شلوارها در استایل بوهمین مردانه

از جمله شلوارهای راحتی در استایل بوهو، جین ها می باشند. البته باید گفت که جدا از شلوارهای جین، شلوارهای گشاد و پیله داری که همراه با کمربند پوشیده می شوند، یکی دیگر از نمادهای استایل بوهو در مردان می باشد. در این استایل، شلوارهای جین با رنگ های روشن و پارگی های ریش ریش شده را باید به کار برد. در ضمن توجه کنید که هر چقدر شلوار شما کهنه تر به نظر بیاید، برای استایل بوهو جذاب تر خواهد بود. بالا زدن دم پای شلوار جین و یا پارچه ای، یکی دیگر از کارهایی است که طرفداران استایل بوهو آن را انجام می دهند. علاوه بر پوشیدن شلوارهای جین زاپ دار ( یعنی پارگی های روی شلوار )، شلوارهای فاق بلند با دمپای تنگ و شلوارهای کتان با پاچه های تنگ شده نیز می توانند انتخاب های مناسبی برای استایل بوهمین باشند.

 

شلوارک ها در استایل بوهمین مردانه

پوشیدن شلوارک های گشاد با طرح هایی از گل ها و اشکال های مختلف، از جمله شاخصه های مربوطه در استایل بوهو می باشد. اگر به طرح دار بودن لباس ها علاقه ی زیادی ندارید سعی کنید، حتما راحت بودن و گشادی آن را در نظر بگیرید. زیرا در غیر این صورت این استایل، بوهو نخواهد بود. استایل بوهو آمده است تا لذت راحتی و آزاد بودن از پوشیدن لباس ها را به شما بچشاند.

 

پیراهن ها در استایل بوهمین مردانه

پوشیدن پیراهن های دارای طرح و نقش، از لزومات استایل بوهو می باشد. پیراهن های بوهویی، علاوه بر طرح دار بودن شان، آستین کوتاه، ساده و گشاد هستند. بیشتر این پیراهن ها، دارای جنس نخی می باشند که در هنگام پوشیدن نیاز چندانی به اتو کردن ندارد. در کل استفاده کردن از استایل بوهو، مردان را بی خیال و خونسرد نشان می دهد، نه مسئولیت پذیر و رسمی. برای داشتن استایل بوهو سعی کنید که از پیراهن های طرح دار، گل گلی و رنگاو رنگ استفاده نمایید. پوشیدن پیراهن هایی که اشعار و یا نوشته هایی بر روی آن ها چاپ شده باشند نیز می توانند برای این استایل انتخابی ایده آل باشد.

 

شال و دستمال گردن در استایل بوهمین مردانه

شاید با خواندن و شنیدن شال و دستمال گردن بوهویی، فکرتان درگیر دستمال صاف و اتو کشیده شده ی گران قیمت برود. در حالی که منظور شال ها و دستمال های طرح دار و رنگی بلندی هستند که برای بستن آن به هیچ اصول و قاعده ای نیازی نیست. برای بستن شال ها و دستمال ها در استایل بوهمین، می توانید در انتخاب گره کاملا آزادانه و بدون هیچ ممنوعیتی عمل کنید. یا حتی بدون هیچ گره و نظمی، دستمال یا شال را دور گردن تان بیندازید.

 

ژاکت و لباس گرم در استایل بوهمین مردانه

اگر می خواهید در فصل های پاییز و زمستان، استایل بوهو را در پوشش خود به کار ببرید. لازم است که ژاکت های بافت و مدل های گشاد را در اولویت قرار بدهید. در استایل بوهویی، تازه و نو نبودن لباس ها، می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. یعنی هر چند لباس ها کهنه تر باشند، جذابیت در استایل شما بیشتر خواهد شد. همچنین باز گذاشتن دکمه های ژاکت گشاد و بلند خود، شما را به یک بوهویی تمام عیار تبدیل خواهد کرد. فراموش نکنید که اصل استایل بوهو را باید با استفاده کردن از لباس های گشاد و راحت تجربه کنید.

 

پوشیدن لباس ها به صورت لایه لایه در استایل بوهمین

همان گونه که در بالا نیز اشاره کردیم، استایل بوهو برای بار اول توسط کولی ها و مهاجرین استفاده شده است. آن ها در فصل سرد، برای گرم نگه داشتن خودشان، هر تعداد لباسی را که داشتند به صورت لایه لایه روی هم می پوشیدند. به همین دلیل لایه لایه پوشیدن لباس ها، به یک اصل در استایل بوهو تبدیل شده است.

 

کفش ها در استایل بوهمین مردانه

اگر تا به حال برای یک بار از استایل بوهو استفاده کرده باشید و یا این مقاله را به خوبی مطالعه کرده باشید، خواهید فهمید که استایل بوهمین یک استایل هنری می باشد. زیرا در این استایل علاقه مندان دوست دارند، رها باشند و رنگ ها و طرح های متفاوتی را در تیپ خود به کار ببرند. در این استایل معمولا از صندل های چرمی رو باز استفاده می شود. در صورت سرد بودن هوا نیز پوتین های زمخت یا کتانی های اسنیکرز، کاملا مناسب برای استایل بوهو می باشد.

 

موهای آشفته در استایل بوهمین مردانه

در این استایل موهای آشفته و شانه نشده، جذابیت استایل و ظاهر مردان را دو چندان می کند. یکی از بخش های راحت در استایل بوهو همین موها می باشد که نیازی نیست شما کار خاصی را انجام دهید. فقط باید موهایتان کمی بلند باشد، تا آشفتگی بیشتری داشته باشد و یا بتوانید آن را دم اسبی ببندید.

 

اکسسوری ها در استایل بوهمین مردانه

یکی از مهم ترین قسمت ها در استایل بوهمین، داشتن اکسسوری می باشد. توجه فرمایید که این استایل بدون داشتن اکسسوری اصلا هیچ معنایی ندارد. در کل اکسسوری ها در دنیای بوهو، نقش مهمی را ایفا می کنند و از کلید های اصلی در این استایل می باشند. هیچ چیزی به اندازه ی زیورآلات دست ساز و طبیعی مانند: دستبندهای چرمی، انگشترهای نگین دار و ... استایل شما را به استایل بوهویی شبیه نمی کند. از نمونه های اکسسوری های بوهویی، دستمال های گردن طرح دار، کلاه های شاپوری، دست بند و گردن بند های چوبی و ... می باشند. معمولا تعداد اکسسوری های استفاده شده در این استایل زیاد است و تنها به یک قلم اکسسوری اکتفا نمی شود.

 

نتیجه گیری

با توجه به مفهوم کلی که از این مقاله به دست آمده است باید گفت که گشاد بودن و راحت بودن لباس ها، بخشی جدا ناپذیر از استایل بوهو می باشد. همچنین در این استایل، توجه کردن به جزئیات تحت هیچ شرایطی نباید فراموش شود. اگر هر کدام از آقایان علاقه مند به این استایل هستید، باید سعی کنید که تمام موارد را به خوبی رعایت کنید تا به یک بوهویی جذاب تبدیل شوید.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا