امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

آشنایی با انواع سر آستین پیراهن مردانه

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۴/۱۶ چهارشنبه
آشنایی با انواع سر آستین پیراهن مردانه
چکیده این مقاله : در این مقاله، به بررسی انواع سرآستین پیراهن مردانه می پردازیم و به طور کامل خصوصیات و ویژگی های انواع سرآستین مردانه را برای شما بیان خواهیم کرد.
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
  • 0 نظر
  • 4618 بازدید

انواع سر آستین پیراهن مردانه

پیراهن های مردانه در مدل ها و طرح های بسیار متفاوتی طراحی و دوخته می شوند که هر کدام دارای مدل سر آستین متفاوتی می باشد. متنوع بودن سر آستین پیراهن مردانه، شاید به هنگام انتخاب و خرید پیراهن افراد را گیج کند. البته برخی از افراد هستند، که اصلا به این مورد در پیراهن ها چندان توجه خاصی ندارند و بدون در نظر گرفتن سر آستین ها، پیراهن خود را انتخاب و خریداری می کنند. دقت کردن به این جزئیات کوچک از جمله سر آستین های پیراهن مردانه، می تواند در ظاهر و استایل آقایان تاثیر گذار باشد. در این مقاله، به بررسی انواع سرآستین پیراهن مردانه می پردازیم و به طور کامل خصوصیات و ویژگی های آن ها را برای شما بیان خواهیم کرد. با مطالعه و خواندن این مقاله انتخاب و خرید پیراهن مردانه را برای خودتان راحت تر کنید.

 

انواع سر آستین پیراهن مردانه

 

سر آستین پیراهن مردانه به چند دسته تقسم بندی می شوند؟

  1. سر آستین مدل لوله ای و گرد تک دکمه
  2. سر آستین مدل گرد و دو دکمه
  3. سر آستین مدل فرانسوی یا دوبل
  4. سر آستین مدل زاویه دار و تک دکمه
  5. سر آستین مدل زاویه دار و دو دکمه
  6. سر آستین مدل مربعی دو دکمه بلند
  7. سر آستین مدل مربعی و تغییر پذیر
 

 

سر آستین مدل لوله ای و گرد تک دکمه

این نوع سر آستین ها، مناسب برای آقایانی است که دست های کشیده و بلندی دارند. سر آستین لبه گرد یا Round، اغلب در پیراهن هایی با طراحی خاص و ظریف مورد استفاده قرار می گیرد. پیراهن هایی دارای این نوع سر آستین، بیشتر برای موقعیت های رسمی مناسب تر می باشد.

 

سر آستین مدل لوله ای و گرد تک دکمه

 

سر آستین مدل گرد و دو دکمه

سر آستین مدل گرد و دو دکمه که گوشه های آن گرد است از مدل تک دکمه خیلی شیک تر است. اما مانند مدل دو دکمه زاویه دار رسمی نیست. 

 

سر آستین مدل گرد و دو دکمه

 

سر آستین مدل فرانسوی یا دوبل

رسمی ترین نوع سر آستین پیراهن مردانه، سرآستین مدل فرانسوی یا دوبل می باشد. برای مردانی با تیپ و استایل کلاسیک، پوشیدن پیراهنی با سر آستین فرانسوی باعث جذابیت دو چندان استایلشان خواهد شد. اندازه ی این نوع سر آستین ها دو برابر سر آستین های معمولی است. پوشیدن پیراهن های دارای سر آستین فرانسوی، برای موقعیت های رسمی، مهمانی ها و ... کاربرد دارد و انتخابی کاملا مناسب و خاص است. سر آستین مدل فرانسوی، حتما باید با استفاده از یک دکمه ی سر دست تزئینی بسته شود.

 

سر آستین مدل فرانسوی یا دوبل

 

سر آستین مدل زاویه دار و تک دکمه

سر آستین زاویه دار یا Angled، در قسمت لبه ی این نوع سر آستین ها، برشی تیز و زاویه دار وجود دارد. این نوع سر آستین بسیار شیک و خاص است، که در قسمتی که دکمه روی آن بسته می شود، یک زاویه حدودا 45 درجه دارد. پوشیدن پیراهن هایی با چنین سر آستین هایی، برای موقعیت های رسمی و مهمانی ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. پوشیدن این پیراهن به اکسسوری های شما نمایی جالب و شیک می دهد.

 

سر آستین مدل زاویه دار و تک دکمه

 

سر آستین مدل زاویه دار و دو دکمه

یک مدل بسیار محبوب و زیبای پیراهن مردانه، داشتن سر آستین زاویه دار دو دکمه می باشد. این نوع سر آستین از مدل سر آستین لوله ای و تک دکمه شیک تر و خاص تر است. همچنین داشتن دو دکمه، در این سر آستین زیبایی خاصی به پیراهن شما می بخشد.

 

سر آستین مدل زاویه دار و دو دکمه

 

سر آستین مدل مربعی دو دکمه بلند

مدل پیراهنی شیک، بلند و اسپرت را با سر آستین های مربعی دو دکمه تجربه کنید. این مدل سر آستین به راحتی خم می شود و فرم مچ دست را به خوبی به خود می گیرد. با توجه به نرمی و لطافتی که در این سر آستین ها وجود دارد، فرد با پوشیدن چنین پیراهن هایی احساس کاملا راحتی را خواهد داشت.

 

سر آستین مدل مربعی دو دکمه بلند

 

سر آستین مدل مربعی و تغییر پذیر

این نوع سر آستین ها با استفاده از یک دکمه ی ساده یا دکمه ی تزئینی طراحی شده اند و در نهایت سادگی پیراهن هایی شیک و مورد پسند هستند. طراحی خاصی که در سر آستین این پیراهن ها وجود دارد، به مدل سر آستین فرانسوی بسیار شبیه می باشد.

 

سر آستین مدل مربعی و تغییر پذیر

 

کلام آخر

شیک بودن و جذابیت در استایل مردانه ی خود را با پیراهن های دارای سر آستین های متفاوت تجربه کنید. سعی کنید، همیشه هنگام خریدن پیراهن های مردانه، به جزئیات کوچک نیز توجه کنید. زیرا بیشتر اوقات همین جزئیات کوچک و بی اهمیت، می توانند کاملا در تیپ و استایلتان تاثیر مثبت و یا منفی داشته باشند. توجه داشته باشید که میزان گشادی سر آستین، باید بر اساس میزان راحتی خودتان سنجیده شود. برای نمایان شدن اکسسوری هایتان مانند ساعت یا دستبند، سعی کنید پیراهن هایی با سر آستین گشادتر و قابل تنظیم را انتخاب کنید و در آخر اگر به استایل خود اهمیت می دهید، خواندن این مقاله می تواند برای شما کاربردی و مفید باشد.

 

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا