امتیازات این مقاله تاکنون : 2
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

9 نکته جذاب برای ست کردن پیراهن آستین کوتاه مردانه

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۴/۵ شنبه
9 نکته جذاب برای ست کردن پیراهن آستین کوتاه مردانه
چکیده این مقاله : در این مقاله 9 نکته جذاب برای ست کردن پیراهن آستین کوتاه مردانه ذکر شده که با مطالعه آن می توانید یک استایل جذاب در روزهای گرم تابستان داشته باشید.
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه
  • 0 نظر
  • 9974 بازدید

نکاتی برای ست کردن پیراهن آستین کوتاه مردانه

داشتن تیپ و استایلی مناسب و جذاب می تواند جذابیت ظاهری آقایان را دو چندان کند. پیراهن های آستین کوتاه مردانه، بیشتر برای فصل های بهار و تابستان مناسب می باشد و خیلی کم به چشم می خورد که آقایان در فصل سرما از پیراهن های آستین کوتاه استفاده نمایند. آقایان باید به این نکته توجه داشته باشند که تنها پوشیدن لباس مهم نیست، بلکه نحوه ست کردن و مرتب پوشیدن آن بسیار مهم تر می باشد. هدف از نوشتن این مقاله، توضیح دادن در مورد نکاتی برای ست کردن پیراهن های آستین کوتاه مردانه می باشد.

 

چگونه پیراهن های آستین کوتاه مردانه را با انواع لباس ها ست کنیم؟

  1. ست کردن پیراهن آستین کوتاه مجلسی مردانه
  2. ست کردن پیراهن آستین کوتاه مشکی مردانه
  3. ست کردن پیراهن های آستین کوتاه رنگی مردانه
  4. ست کردن پیراهن آستین کوتاه مردانه با شلوار جین
  5. ست کردن پیراهن آستین کوتاه مردانه با شلوار پارچه ای
  6. ست کردن پیراهن آستین کوتاه رسمی مردانه
  7. ست کردن پیراهن آستین کوتاه اسپرت مردانه
  8. ست کردن پیراهن آستین کوتاه سفید مردانه
  9. ست کردن پیراهن آستین کوتاه چهار خانه مردانه

 

چگونه پیراهن های آستین کوتاه مردانه را با انواع لباس ها ست کنیم؟

 

ست کردن پیراهن آستین کوتاه مجلسی مردانه

اگر می خواهید پیراهن آستین کوتاه را برای رفتن به مهمانی ست کنید، می توانید از انواع رنگ های دل به خواه و شاد استفاده کنید. فقط باید سعی کنید، رنگ مناسب با پوست صورتتان را انتخاب کنید. همچنین پیراهن آستین کوتاه، باید فیت تن خودتان باشد. اما برای ست کردن آن می توانید، از شلوار پارچه ای یا شلوار جین استفاده کنید و به کمک یک کمربند و کفش چرم، ست خود را کامل و جذاب سازید. اکسسوری های متناسب با رنگ کفش و کمربند را نیز می توانید در این استایل به کار ببرید.

 

ست کردن پیراهن آستین کوتاه مجلسی مردانه

 

ست کردن پیراهن آستین کوتاه مشکی مردانه

برای فصل بهار، پوشیدن پیراهن آستین کوتاه مشکی می تواند گزینه ی مناسبی باشد. زیرا رنگ مشکی برای فصل تابستان خیلی گرم است، بنابراین پوشیدن آن در این فصل توصیه نمی شود. برای آقایانی که در بالا تنه خود ایرادی احساس می کنند، پوشیدن پیراهن آستین کوتاه مشکی می تواند انتخاب ایده آلی باشد و بالا تنه ی چنین افرادی با پوشیدن پیراهن مشکی، خوش فرم به نظر می آید. پوشیدن پیراهن آستین کوتاه مشکی، با یک شلوار جین و یا شلوار رنگ روشن کتان، باعث بهتر دیده شدن استایل شما خواهد شد. همچنین برای ست کردن آن، می توانید از کمربند و کفش رنگی استفاده کنید.

 

ست کردن پیراهن آستین کوتاه مشکی مردانه

 

ست کردن پیراهن های آستین کوتاه رنگی مردانه

بهترین مکان برای استفاده از پیراهن های آستین کوتاه رنگی، رفتن به کنار ساحل در یک روز گرم تابستانی می تواند باشد. پوشیدن این پیراهن ها در رنگ های روشن و طرح های درشت، یک تیپ تابستانی و ساحلی را به شما می دهد. برای ست کردن پیراهن های آستین کوتاه رنگی، می توانید از یک شلوارک کوتاه، کفش اسپرت سفید و عینک آفتابی، شیک پوشی خودتان را چندین برابر کنید.  

 

ست کردن پیراهن های آستین کوتاه رنگی مردانه

 

ست کردن پیراهن آستین کوتاه مردانه با شلوار جین

برای استایل های کژوال، ست کردن پیراهن آستین کوتاه با شلوار جین می تواند جزء یکی از جذاب ترین استایل ها تلقی شود. این تیپ ها را می توانید در محیط های کاری، مهمانی ها و بیرون از خانه بپوشید. برای این استایل می توانید، از تنوع رنگ ها بهره ببرید. فقط به شرط این که رنگ ها با یکدیگر هم خوانی داشته باشند. برای مثال پیراهن های رنگ روشن را با شلوار جین تیره بپوشید، می توانید با پیراهن آبی رنگ روشن شلوار سفید بپوشید و یا بالعکس. حتی می توانید پیراهن مشکی را با شلوار جین مشکی ست کنید. استفاده کردن از اکسسوری های اسپرت، کمک مناسبی به جذابیت تیپ و ظاهر شما خواهد کرد. کفش اسپرت رنگی برای این استایل می تواند شیک و خاص باشد.

 

ست کردن پیراهن آستین کوتاه مردانه با شلوار پارچه ای

آقایان علاقه مند به استایل کلاسیک، می توانند شلوار پارچه ای راسته و پیراهن آستین کوتاه را در استایل خود به کار ببرند. ست کردن خاص و مناسب این استایل، همراه با کفش های کالج یا چرم مردانه کاملا مناسب است. برای نشان دادن جذابیت استایل کلاسیک خود، می توانید اکسسوری هایی مانند ساعت هایی با بند چرم، کمربند چرمی و ... را مورد استفاده قرار دهید.

 

ست کردن پیراهن آستین کوتاه مردانه با شلوار پارچه ای

 

ست کردن پیراهن آستین کوتاه رسمی مردانه

هنگام ست کردن پیراهن آستین کوتاه برای محیط های رسمی و اداری، باید یک سری اصول و قواعد در نظر گرفته شود. بهتر است که برای هر چه رسمی تر بودن استایل خودتان، از پیراهن های تک رنگ و شلوارهای جین یا پارچه ای تیره استفاده کنید. رنگ سورمه ای و مشکی می تواند استایل شما را رسمی تر جلوه دهد. اما اگر در فصل گرما به سر می برید استفاده از چنین رنگ هایی می تواند برایتان اذیت کننده باشد. بنابراین رنگ های سفید، طوسی و آبی کمرنگ هم برای این استایل مناسب هستند. سعی کنید اکسسوری های زیادی را در این استایل های رسمی به کار نبرید. استفاده از یک ساعت مچی با بند چرمی به عنوان اکسسوری، ایده ای فوق العاده مناسب می باشد.

 

ست کردن پیراهن آستین کوتاه رسمی مردانه

 

ست کردن پیراهن آستین کوتاه اسپرت مردانه

پیراهن های اسپرت آستین کوتاه، با شلوار جین و کتان انتخابی مناسب است و پوشیدن آن ها با هم در جذابیت استایلتان تاثیر گذار خواهد بود. معمولا در این نوع استایل ها، انتخاب پیراهن کوتاه و پوشیدن شلوار اسلش نیز مناسب می باشد. در تیپ های اسپرت، محدودیتی برای انتخاب رنگ و طرح وجود ندارد و شما می توانید از انواع پیراهن های آستین کوتاه رنگی و طرح دار استفاده کنید. فقط سعی کنید، هنگام انتخاب رنگ ها و ست کردنشان با یکدیگر کاملا دقت کنید. پوشیدن اکسسوری های متناسب با استایل اسپرت، جلوه ی خاص تری به ظاهر شما می بخشد.

 

ست کردن پیراهن آستین کوتاه سفید مردانه

هر چند در پوشیدن پیراهن های سفید، برای هر فصلی محدودیتی وجود ندارد. اما مناسب ترین فصل برای پوشیدن پیراهن های آستین کوتاه سفید، در روزهای گرم تابستان می باشد. پوشیدن پیراهن سفید، با شلوار جین روشن و یا شلوار پارچه ی کتان انتخابی کاملا ایده آل و خوب برای ست کردن می باشد. با داشتن چنین پوششی، بهتر است از انواع صندل های مردانه و یا کفش های اسپرت پارچه ای استفاده نمایید. داشتن چنین تیپی به ویژه در روزهای گرم، شما را در میان افراد مختلف جذاب تر نشان خواهد داد.

 

ست کردن پیراهن آستین کوتاه سفید مردانه

 

ست کردن پیراهن آستین کوتاه چهار خانه مردانه

برای آقایانی که چاق هستند، پوشیدن پیراهن آستین کوتاه چهارخانه انتخاب درستی نیست. چرا که این پوشش باعث چاق تر نشان دادن اندام شما خواهد شد. اما برای افرادی که لاغر هستند و یا تناسب اندام دارند، پوشیدن پیراهن های آستین کوتاه چهارخانه، می تواند گزینه ی مناسبی باشد. ست کردن پیراهن های آستین کوتاه چهارخانه با شلوار جین و یا اسلش، همچنین اکسسوری و کفش اسپورت تکمیل کننده ی استایلی ایده آل برای آقایان شیک پوش خواهد بود.

 

ست کردن پیراهن آستین کوتاه چهار خانه مردانه

 

در زیر به توضیح مختصری می پردازیم، درباره ی نکات دیگری که برای ست کردن پیراهن های آستین کوتاه مردانه می تواند به شما کمک کند.

  • برای ست کردن پیراهن های آستین کوتاه زرد یا لیمویی با شلوار، می توانید رنگ خاکستری یا سورمه ای را برای شلوارتان انتخاب کنید. زیرا ترکیب این رنگ ها با یکدیگر کاملا هم خوانی دارند.
  • سعی کنید برای پیراهن آستین کوتاه خود، جنس مناسب و سبک مانند جنس نخی یا پنبه ای را انتخاب کنید.
  • یکی از اصلی ترین نکاتی که برای پوشیدن پیراهن های آستین کوتاه باید در نظر بگیرید، این است که پیراهن باید فیت تن خودتان باشد. تا اندام شما، به خوبی فرم و جذابیت خود را نشان دهد.
  • هنگام ست کردن پیراهن های آستین کوتاه، سعی کنید از باز گذاشتن دکمه ها و پوشیدن تیشرت در زیر آن خودداری کنید. زیرا این کار باعث بهم خوردن و شلختگی در استایلتان خواهد شد. اما در مورد پیراهن های آستین بلند، چنین پوششی می تواند شما را جذاب تر نشان دهد.
  • سعی کنید همیشه پیراهن هایی را برای خریدن انتخاب کنید، که با رنگ پوست صورتتان تناسب داشته باشد.
  • برای ست کردن ایده آل پیراهن آستین کوتاه، باید در انتخاب رنگ اکسسوری ها هم دقت کنید.
  • در صورتی که رنگ کفش شما با لباس هایتان متناسب نباشد، می توانید توجه دیگران را به خود جلب کنید. بنابراین توجه و دقت به رنگ کفش ها را نیز هنگام ست کردن فراموش نکنید.

 

چگونه پیراهن های آستین کوتاه مردانه را با انواع لباس ها ست کنیم؟

 

سخن پایانی

در این مقاله، به بیان نکاتی در مورد نحوه ی ست کردن پیراهن های آستین کوتاه مردانه پرداخته ایم. با نگاهی به این متن در خواهید یافت که تنها با رعایت چندین نکات ساده می توانید، به هنگام ست کردن لباس هایتان، جذابیتی خاص به ظاهر خود ببخشید. فقط سعی کنید، در هنگام ست کردن پیراهن های آستین کوتاه، با توجه به مکان و محیطی که در آن قرار می گیرید، نکات ذکر شده در بالا را به درستی رعایت کنید. فراموش نکنید، که داشتن تیپ و استایلی متناسب و ویژه می تواند باعث محبوبیت دو چندان شما در میان افراد گردد.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا