امتیازات این مقاله تاکنون : 2
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

اصول ست کردن شلوار اسلش مردانه

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۳/۵ چهارشنبه
اصول ست کردن شلوار اسلش مردانه
چکیده این مقاله : شلوارهای اسلش به دلیل راحتی این روزها به یکی از ایتم های اصلی کمد آقایان تبدیل شده اند. در این مقاله به اختصار به شرح اصول ست کردن شلوار اسلش مردانه خواهیم پرداخت.
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 8151 بازدید

 ست کردن شلوار اسلش مردانه

شلوارهای اسلش مردانه (JOGGER)، یکی از انواع مدل شلوارهای اسپرت و راحتی هستند که به دلیل طراحی خاصی که دارند به یکی از گزینه‌های بسیار عالی برای استفاده روزمره و داشتن یک استایل اسپرت و جذاب برای تمام سنین در مهمانی های خودمانی و قرارهای رسمی و نیمه رسمی تبدیل شده اند. در این مقاله به اختصار به شرح اصول ست کردن شلوار اسلش مردانه خواهیم پرداخت.

 

شلوار اسلش چیست؟

از ویژگی هایی که مدل اسلش را متمایز می کند، اینست که قسمت کمر و مچ شلوار معمولا کشی می باشد. به لطف راحتی که شلوارهای اسلش مردانه ارائه می دهند امروزه به یکی از آیتم های اصلی در کمد لباس آقایان تبدیل شده است. بنابراین به دلیل اینکه این مدل طرفداران زیادی پیدا کرده است پس دانستن اصول ست کردن شلوار اسلش مردانه با لباس ها و موقعیت های مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

ست کردن شلوار اسلش مردانه

 

شلوارهای اسلش را می توان در منزل و محیط بیرون پوشید. اما پوشیدن شلوارهای اسلش در بیرون و مهمانی ها به راحتی پوشیدن آن در منزل نیست. به عبارت بهتر، در صورت ست کردن با پیراهن، سویشرت و کفش های نامناسب، استایل شما را خراب می کند حتی اگر شلوار اسلش گران قیمت، زیبا یا کاملا فیت تنتان را پوشیده باشید.   

 

تیپ ورزشی با شلوار اسلش

شلوار اسلش بسته به جنس آن برای تمامی فصول مناسب است. اگر دوست دارید یک تیپ ورزشی راحت و در عین حال شیک داشته باشید، می توانید شلوار اسلش مردانه را با یک سویشرت ورزشی روشن و کفش های کتانی ست کنید. کفش های کتانی ورزشی با شلوار اسلش عالی هستند.

 

تیپ ورزشی با شلوار اسلش

 

چه کفشی با شلوار اسلش بپوشیم؟

حتی کفش های کتانی نیز باید با شلوار اسلش مردانه هماهنگ باشند. یعنی شلوارهای اسلش گشاد با کفش های بزرگتر و شلوغ تر بهتر مچ می شوند ولی مدل های تنگ تر با کتانی های ظریف تر و ساده تر. نکته قابل ذکر دیگر در مورد شلوارهای اسلش جوارب است. اگر شلوار اسلش کوتاه به پا می کنید بهتر به رنگ جوراب خود دقت کنید. یعنی از رنگ هایی استفاده کنید که زیاد در چشم نباشد و با رنگ کفش و شلوار شما خیلی در تضاد نباشد.

 

اسلش و استایل رسمی

هر چند که شلوار اسلش ذاتا جزو مدل های راحت است، اما امروزه جزوی از استایل های مردانه شده اند، بنابراین می توانید مدل های کمی تنگ را با تیپ های رسمی مثل پیراهن مردانه یا در فصول سرد با پلیورهای بافت و کفش مردانه، بوت و نیم بوت نیز ست کنید و از جذاب بودن لذت ببرید. در روزهای سرد زمستان، پیراهن های پشمی، بلوز یقه اسکی و کاپشن بادی و حتی ست کردن رنگ شالگردن با رنگ شلوار و بوت های با رنگ کاملا متضاد تیپ خیره کننده ای برای شما می سازد.

 شلوارهای اسلش تیره و بدون جیب را می توانید با کت تکی در قرارهای کاری و رسمی نیز ست کنید. برای ارتقای تیپ خود می توانید حتی آن را با کت چرم نیز ست کنید و یک تیپ خاص و متمایز در مهمانی ها داشته باشید.

 

شلوار اسلش با تیشرت

از دیگر اصول ست کردن شلوار اسلش مردانه پوشیدن آن با تیشرت یقه گرد ساده و پوشیدن پیراهن دکمه دار از روی آن است. در این حالت می توانید دکمه های پیراهن را باز بگذارید. این تیپ برای روزهای خنک اوایل بهار و اوایل پاییز که هوا نه هنوز به شدت گرم و نه به شدت سرد است، فوق العاده است.

در روزهای گرم تابستان قانون ست کردن شلوار مردانه کمی تفاوت دارد. در این روزها می توانید شلوار اسلش رنگ روشن انتخاب کنید و آن را با صندل های چرم مردانه و یک تیشرت ساده ست کنید. این نیز یکی دیگر از اصول ست کردن شلوار اسلش مردانه است که می تواند به تناسب تیپ و موقعیت شما کمک کند.

یکی دیگر از رموز ست کردن شلوار اسلش مردانه، پوشیدن آن با یک تیشرت ساده است به طوریکه تنها بخش جلویی تیشرت را بالای کمر شلوار قرار دهید تا استیل جداب تری داشته باشید.

ترکیب شلوار اسلش مردانه با پولوشرت ها هم حال و هوای ورزشی و راحت به استایل شما می دهد. از آنجائیکه پولوشرت ها در طرح و رنگ های جذابی وجود دارند، می توانید به راحتی آن را با هر مدل و رنگ شلوار اسلشی ست کنید.

 

شلوار اسلش با تیشرت

 

ترکیب اسلش مردانه با هودی

ست کردن شلوار اسلش مردانه با هودی هم ترکیبی فوق العاده است. این ترکیب برای پیاده روی و ورزش کردن هم مناسب است و البته برای ملاقات دوستانه و خودمانی هم عالیست!

پوشیدن کت تکی هم یکی دیگر از اصول ست کردن شلوار اسلش مردانه است. این تیپ تقریبا مناسب هر سنی است و می تواند یک انتخاب عالی و ترکیبی متفاوت برای تعطیلات آخر هفته باشد. البته در این حالت سعی کنید از شلوارهای اسلش خیلی گشاد استفاده نکنید.

 

ترکیب اسلش مردانه با هودی

 

از نکات طلایی ست کردن شلوار اسلش مردانه اینست که تقریبا با هر مدل کفشی ترکیب خوبی می سازند. مثلا اگر دوست دارید استایل خود را از حالت رسمی و اسپرت دربیاورید و یک تیپ روزانه و ساده تر بزنید، می توانید آن را با کفش های کالج و بدون جوراب بپوشید. البته به خاطر داشته باشید این تیپ مناسب قرار ملاقات های رسمی و کاری نیست.

در پایان این نکته را به خاطر داشته باشید، اگر می خواهید شلوار اسلش شما بیشتر به چشم بیاید آن را با تیشرت و یا کفش رنگ متضاد ست کنید. در صورتی که پاهای کشیده و متناسبی دارید، می توانید با خیال راحت شلوار اسلش جذب بپوشید ولی اگر پاهای نسبتا چاقی دارید، توصیه می کنیم از پوشیدن شلوار اسلش تنگ اجتناب کنید.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا