امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

استایل های منحصر بفرد نوید محمد زاده

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۲/۲۰ دوشنبه
 استایل های منحصر بفرد نوید محمد زاده
چکیده این مقاله : بازیگر محبوب سینمای ایران نویدمحمدزاده، علاوه بر نقش های متفات دارای استایل خاص و منحصربفرد می باشد.در این مطلب به بررسی استایل های نوید محمدزاده میپردازیم.
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 2378 بازدید

استایل های متفاوت و مفهومی نوید محمد زاده

حتما شما هم متوجه شده اید استایل نوید محمد زاده همیشه متفاوت است. اگرچه این متفاوت بودن گاها جنجال هایی نیز به پا می کند و حاشیه هایی به همراه دارد با اینحال، همیشه موجب جلب توجه و نظر طرفداران خاص خود می شود. در این مطلب به چند مورد از دلایل خاص بودن استایل نوید محمد زاده اشاره می کنیم.

  1. ساختار شکنی
  2. غیرقابل پیش بینی بودن
  3. تیپ های خاص هر فصل
  4. هر بخش لباس دارای نمادی
  5. آشفتگی و تضاد های مفهومی
  6. ترکیب اکسسوری های مختلف

 نوید محمد زاده بازیگر جوان سینمای ایران در فیلم‌های خشم و هیاهو، ناهید، لانتوری، مغزهای کوچک زنگ زده، بدون تاریخ بدون امضا، متری شیش و نیم و سرخ پوست نقش آفرینی کرده و در هر کدام از این فیلم ها بازی متفاوت و قابل تحسینی ارائه کرده است. وی در سی و پنجمین جشنواره فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد نقش مکمل در فیلم بدون تاریخ، بدون امضا شد و در سی و چهارمین جشنواره فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد نقش مکمل در فیلم ابد و یک روز را از آن خود کرد.

نکته قابل ذکری که در مورد استایل نوید محمدزاده وجود دارد، اینست که او علاوه بر نقش های بسیار متفاوتی که بر عهده می گیرد، همواره در مراسمات و جشنواره ها نیز با تیپ ها و استایل های متفاوت و منحصربفردی ظاهر می شود. او از تکراری بودن بیزار است و در بیشتر استایل هایش یک ویژگی متمایز را به نمایش می گذارد.

 

استایل های متفاوت و مفهومی نوید محمد زاده

 

استایل کژوال و غیر قابل پیش بینی نوید

اگرچه تیپ اصلی نوید محمدزاده کژوال است؛ یعنی لباس غیر رسمی که معمولاً در رفت و آمدهای روزانه و قرارهای خودمانی می پوشند. مثلا تیشرت های ساده با رنگ های ملایم مثل آبی روشن، سفید و یا مشکی همراه با شلوار جین یا شلوارهایDrawstring  (ورزشی).

استایل نوید محمد زاده در موقعیت های نیمه رسمی، معمولا یک اورکت جین، کتان یا یک کت تکی کتان می باشد و با این روش تیپ خود را از حالت کژوال در می آورد و همین ویژگی غیرقابل پیش بینی بودن استایل های او را نشان می دهد. از دیگر ویژگی های متمایز استایل نوید محمد زاده، پوشیدن شلوارهای کوتاه و پاچه تنگ با کتانی سفید، کفش کتانی قرمز همراه با شلوار جین است.

 

استایل کژوال و غیر قابل پیش بینی نوید

 

نقش کلاه در استایل محمد زاده

یک از آیتم هایی که در بیشتر تیپ های این سوپر استار سینمای ایران دیده می شود، کلاه است. کلاه به عنوان یک اکسسوری محبوب محمد زاده تقریبا در اکثر لباس های او دیده می شوند. گاه کلاه هایی که کاملا با پوشش او در تضادند و گاه کلاه هایی که علاوه بر هماهنگ بودن با لباس او، تیپ او را بسیار شیک و با کلاس جلوه می دهند. محمد زاده با پوشیدن تیشرت های تابستانی با طرح های متفاوت و گاها نامتعارف و ست کردن با ساعت و عینک های خاص پا را فراتر گذاشته است و استایلی متفاوت و برجسته از خود ارائه کرده است.

 

استایل بوهو

از ساختارشکنی های استایل نوید محمد زاده در پوشش و انتخاب لباس، آزادی در انتخاب مدل، رنگ و طرح های متنوع بدون محدود کردن خود به ایجاد هماهنگی های دست و پاگیر. به این سبک، سبک بوهم یا بوهو می گویند. این سبک را مردم بوهمیا در جنوب غربی جمهوری چک بنیاد نهادند. امروزه این استایل در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد چرا که افراد مجبور نیستند از کلیشه های رایج پیروی کنند در عوض می توانند از لباس های گشاد و راحت و پارچه های گل گلی استفاده می کنند. سبکی که نوید محمد زاده از آن با رعایت تعادل زیاد استفاده می کند چرا که او در کل استایل راحتی دارد و و خود را مقید به پوشیدن لباس های رسمی و یکنواخت نمی کند. همین مسأله موجب شده که بعضی ها از سبک خیلی راحت او انتقاد کنند.

 

استایل خاص زمستانی نوید

استایل های زمستانی نوید محمدزاده نیز مانند سایر استایل های او خاص و فریبنده است. ترکیبی دقیقی از رنگ ها و اضافه نمودن آیتم هایی مثل عینک، شال گردن و کلاه، بوت و جوراب های خاص تیپ او را متفاوت تر می کند. تفاوتی که شاید بسیاری از مردان جسارت پوشیدن آن را ندارند.

 

استایل خاص زمستانی نوید محمدزاده

 

استایل های رسمی بازیگر محبوب

البته نوید محمد زاده را با تیپ های رسمی در فستیوال ها و جشنواره ها هم دیده ایم و در لباس های رسمی مثل کت و شلوار و کراوات یا پاپیون نیز خاص بودن را به رخ کشیده است. هر چند که ما او را بیشتر با تیپ های کژوال و جسورانه اش می شناسیم اما در تیپ های رسمی هم دوست داشتنی به نظر می رسد، مثلا تیپ او در فستیوال فیلم توکیو یا شصت و هشتمین جشنواره فیلم کن، جشن منتقدان سینما و.. کت و شلواری و از دسته تیپ های رسمی بود، آنهم زمانیکه شاید همه انتظار داشتند با همان تیپ های راحت خود ظاهر شود، او باز هم مخاطبان خود را غافلگیر می کند.

 

تیپ نوید محمدزاده در فستیوال فیلم توکیو

 

استایل نوید در جشنواره ی فیلم فجر

یکی از متفاوت ترین استایل های اخیر نوید محمد زاده ظاهر شدن با لباسی بسیار ناهماهنگ و نامتعارف در نهمین جشنوار فیلم فجر بود که برخی بر این باورند هر کدام از بخش های پوشش او معنی و مفهوم خاصی داشت. مثلا پوشیدن کت گشاد و اورسایز و پارچه ارزان قیمتش به نحوی نماد طبقه فقیر و محروم و قشر پایین دست جامعه است. او از معدود بازیگران ایرانی ست که جسارت پوشیدن لباس های خاص و غیرعادی را دارد.

شلوار گشاد و کوتاه او با پوتین های براق دکتر مارتینز که نوعی از تضاد را به نمایش می گذارد. تضادی از فقر و در عین حال پوشیدن لباس ها و یا آیتم هایی که با وضعیت اقتصادی همخوانی ندارد اما افراد برای متمایز جلوه کردن و خود را در رده افراد ثروتمند جامعه به حساب آوردن، استفاده می کنند.

به گمان برخی متفاوت بودن استایل نوید محمد زاده در نهمین دوره جشنواره فیلم فجر، نوعی اعتراض در سکوت نسبت به اوضاع اقتصادی و نابسامان جامعه است علی الخصوص وقتی که تصویر خود را با کپشن "این روزها" در صفحه اینستاگرامش منتشر نمود.

 

استایل نوید در جشنواره ی فیلم فجر

 

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا