امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

استایل بازیگران پیکی بلایندرز

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۱/۱۸ چهارشنبه
استایل بازیگران پیکی بلایندرز
چکیده این مقاله : اعضای پیکی بلایندرز استایل مخصوص خود را داشتند و کت های شیک و دست دوز می پوشیدند.لباس بازیگران پیکی بلایندرز توسط آلیسون مک کاش طراحی شده است که باهم به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 5863 بازدید

استایل بازیگران پیکی بلایندرز

 

سریال پیکی بلایندرز

شاید هنوز هم افرادی باشند که سریال تاریخی پیکی بلایندرز را ندیده اند و یا حتی اسم این سریال را نشنیده باشند. بنابراین ما در این مقاله می خواهیم به توضیح دادن در مورد این سریال مشهور و محبوب بپردازیم و لذت دیدن آن را با گفتن بیان کنیم تا همگی مشتاق به دیدن سریال پیکی بلایندرز شوید. پیکی بلایندرز یک سریال درام و جنایی می باشد که به کارگردانی استیون نایت و بر اساس رویدادهای کاملا واقعی ساخته شده است. پیکی بلایندرز ماجرای یک گروه گانگستری خانوادگی در سال 1919 و پس از پایان جنگ جهانی اول در بیرمنگام انگلستان را به تصویر می کشد. این سریال برای اولین بار در سال 2013 پخش شد و نمایش فصل پنجم آن از اکتبر 2019 آغاز می شود.

این سریال رتبه 55 را در لیست بهترین سریال‌های سایت IMDB دارد. سریال پیکی بلایندرز محصول شبکه ی بی بی سی می باشد و بعضی از بازیگران آن عبارتند از کیلین مورفی در نقش تام شلبی، هلن مک کروری در نقش عمه پالی یا الیزابت گری، پل اندرسون در نقش آرتور شلبی، تام هاردی در نقش آلفی سولومونز ( در فصل دوم )، شارلوت رایلی در نقش می کارلتون در فصل دوم، جو کول در نقش جان شلبی. سر دسته ی گروه سریال پیکی بلایندرز تام شلبی نام دارد که همراه دیگر اعضای خانواده اش یعنی جان و آرتور برای شرکت در جنگ به فرانسه فرستاده شده بودند و حالا بعد از جنگ، به خانه بازگشته و تجارت خانوادگی را یک بار دیگر در دست گرفته اند. بی ‌رحمی و خشم بی ‌پایان شخصیت‌ های اصلی سریال پیکی بلایندرز به فیلم ‌نامه سریال کمک می‌کند تا غیر قابل‌ پیش ‌بینی و تاثیرگذارتر باشد.

سریال پیکی بلایندرز یکی از موفق ترین و پر طرفدارترین سریال های چند سال اخیر است. در این سریال بیشترین تمرکز روی شخصیت های اصلی داستان قرار دارد. شخصیت اصلی داستان تامی شلبی می باشد. اعضای پیکی بلایندرز امضای مخصوص خودشان را داشتند و کت و شلوارهای شیک و دست دوز می پوشیدند که طراحی لباس آن ها را آلیسون مک کاش انجام داده است. بنابراین در کنار لباس های شیک، کلاهی را که در آن موقع در انگلستان، بیشتر کارگران و رده های پایین جامعه از آن استفاده می کردند بر سر می گذارند تا همچنان در رده های میانی جامعه شناور باقی بمانند.

 

استایل بازیگران سریال پیکی بلایندرز

طراحی لباس بازیگران تام شلبی را آلیسون مک کاش بر عهده داشته است. تامی شلبی و برادرانش یک لباس فرم شامل یک کت و شلوار سه تکه، بوت های آکسفورد، کلاه نیوزبوی، پیراهن با یقه ی جدا شونده و یک اورکت سنگین می پوشند. کت و شلوارهای آن ها بسیار شیک است و دست دوز می باشد.

هزینه ی یقه هایی که قابل جدا شدن بودند گران قیمت بود، بنابراین همه ی افراد جامعه نمی توانستند از آن ستفاده کنند. اکسسوری های تامی و اعضای خانواده اش که استفاده ی زیادی از آن ها می کردند، شامل زنجیرهای تک نفره آلبرت، ساعت های جیبی، گیره های کراوات و کراوات بود. بیشتر مردم در آن زمان و برادران شلبی بیشتر از لباس های رنگی استفاده می کردند. اما تام رنگ های خنثی می پوشید. پوشیدن لباس های سیاه و سفید تام شلبی نشان دهنده ی این بود که تام نه از طبقه ی بالای جامعه و نه طبقه ی پایین جامعه است. در واقع پوشیدن این لباس ها بیشتر تام شلبی را به طبقه ی پایین جامعه نزدیک تر می کرد. تامی شلبی در این سریال تنها شخصیت مرد است که کت پشمی با نیم یقه ی مخملی سیاه می پوشد.

 

یقه های جداشونده بازیگران پیکی بلایندرز

 

کت ها نیمه استایل کاری و نیمه گنگستری

شلبی ها نسبت به بیشتر شهروندان خود خوش لباس تر و شیک پوش تر بودند. برادران شلبی معمولا کت های سنگین پشمی با آستین تک دکمه و یقه های جدا شونده می پوشیدند.

 

کت ها نیمه استایل کاری و نیمه گنگستری

 

مدل موی بازیگران 

شخصیت های مختلف در سریال پیکی بلایندرز دارای مدل موهای متفاوتی بودند که همگی یک ویژگی مشترک داشتند. کوتاه بودن موهای کنار گوش و پشت سر و بلند بودن موهای بالای سر ویژگی مدل مو بود. دار و دسته ی پیکی بلایندرز مدل موی منحصر به فرد خود را دارند. گریمور سریال این گونه بیان کرده است که در اوایل هیچ کدام از بازیگران به ویژه تام شلبی از این مدل مو خوششان نمی آمد و ترجیح می دادند آن را با کلاه بپوشانند. اما با دیدن این سریال تعداد زیادی از افراد معروف گرفته تا افراد عادی طرفدار این مدل مو شده اند و در بیشتر مکان ها با این مدل مو ظاهر می شوند.

 

مدل موی بازیگران سریال پیکی بلایندرز

 

ترکیب پارچه های مختلف پیکی بلایندرز

بیشتر شما کت ترنچ معروف تامی شلبی را می شناسید. این کت از پشم سنگین و خالص تهیه شده است و یک یقه ی مخمل مشکی دارد. تامی معمولا زیر این کت یک کت تک تویید می پوشد که در آن زمان این ترکیب غیر معمول به حساب می آمد. این کار تامی شلبی او را به شخصیتی خاص تبدیل کرده بود که با این کار خود را هم از قشر پایین و هم از قشر بالای جامعه جدا کرده بود.

 

ترکیب پارچه های مختلف پیکی بلایندرز

 

ساعت های جیبی  

کسانی که این سریال را دیده اند حتما به ساعت های جیبی مردان خانواده ی شلبی توجه کرده اند. باید گفت که این ساعت ها همگی طلا هستند. این ساعت ها در قرن بیستم، نماد پول و کلاس اجتماعی بالا بودند و طبقات پایین تر جامعه از ساعت های نقره استفاده می کردند.

 

ساعت های جیبی بازیگران سریال پیکی بلایندرز

 

کلاه پشمی بازیگران پیکی بلایندرز

در آن زمان کلاهی را که در انگلستان، بیشتر کارگران و رده های پایین جامعه از آن استفاده می کردند تامی شلبی بر سر می گذاشت. تا با این کار هم چنان در رده های میانی جامعه باقی بماند و هم چنان مورد اعتماد شهروندان طبقه پایین جامعه بماند. در مورد این کلاه باید گفت که امروزه اکثر اقشار جامعه از آن استفاده می کنند.

 

کلاه پشمی بازیگران پیکی بلایندرز

 

بوت های بند دار کارگری 

این بوت ها معمولا مردان کارگر از آن استفاده می کردند. بوت های چرم بند دار به رنگ قهوه ای یا مشکی بودند که کفی ضخیم و نوک گرد داشتند. مردان طبقات بالا بوت های کلاسیک تر و براق تری می پوشیدند. تامی شلبی و برادرانش بیشتر اوقات از بوت های بند دار کارگری را می پوشیدند. فقط وقت هایی که در جلسات کاری حضور پیدا می کردند بوت های مردان طبقات بالا را می پوشیدند.

 

بوت های بند دار کارگری بازیگران پیکی بلایندرز

 

کت های خز 

در طول قرن بیستم تنها ثروتمندان می توانستند کت خز بخرند زیرا قیمت آن بسیار بالا بود. پولی و آدا وقت هایی را که به دنبال کار خود بودند و برای جلب توجه کت خز می پوشیدند. اگر توجه کرده باشید به غیر از پولی و آدا، می، همان آموزش دهنده ی اسب ثروتمند بیشتر اوقات کت خز می پوشید.

 

کت های خز بازیگران سریال پیکی بلایندرز

 

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا