امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای جامع ست کردن رنگ کت و شلوار مردانه با انواع پیراهن و کراوات

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۳۹۹/۱۱/۵ یکشنبه
راهنمای جامع  ست کردن رنگ کت و شلوار مردانه با انواع پیراهن و کراوات
چکیده این مقاله : امروزه توجه به لباس و خوشتیپ بودن و همراهی با مد و از طرف دیگر ست پوشی بیشتر شده است .در این مقاله می خواهیم به بررسی قوانین ست کردن رنگ کت و شلوار مردانه با پیراهن و کراوات بپردازیم.
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه
  • 0 نظر
  • 6718 بازدید

اهمیت ست کردن پوشاک مردانه و تاثیر آن در شیک پوشی و زیبایی ظاهری

همانطور که میدانید امروزه بیش از پیش توجه به لباس و خوشتیپ بودن و همراهی با مد و از طرف دیگر ست پوشی بیشتر شده است، زیرا یکی از مهمترین عواملی که سبب ارتقاء ظاهر لباس شده و در شیک پوشی بسیار تاثیر گذار است انتخاب ترکیب درست رنگ لباس است. شاید برای برخی از افراد اینگونه به نظر آید که خانم ها نسبت به آقایان به اصول شیک پوشی و ست کردن لباس ها بیشتر اهمیت می دهند. در حالی که امروزه توجه آقایان به اصول ست کردن لباس و شیک پوشی به دلیل اینکه در جذابیت فردی نقش و اهمیت بالایی دارد بسیار توجه می کنند و توجه خاصی به این اصول دارند. در این مقاله می خواهیم به بررسی قوانین ست کردن رنگ کت و شلوار با پیراهن و کراوات بپردازیم زیرا یکی از تیپ هایی که مورد علاقه بسیاری از مردان می باشد. تیپ مردانه بسیار شیک می باشد هر چند که تیپ اسپرت جایگاه خاص خود را دارد.

 

ست کردن رنگ کت و شلوار با پیراهن و کراوات

 

خوشبختانه امروزه نسبت به گذشته تنوع رنگی پیراهن و کت و شلوار مردانه افزایش پیدا کرده که این عامل دست آقایان را در ست کردن مناسب باز گذاشته است. فقط تنوع رنگی ملاک ست کردن نیست بلکه باید ساده و طرح دار بودن پیراهن و کراوات را در نظر گرفت و همچنین به نحوه انتخاب صحیح کت و شلوار نیز باید توجه ویژه داشت. وجود یک سری رنگ های پیراهن سبب شده که بتوان با انواع کت و شلوار و کراوات به راحتی ست کرد و ترکیب هماهنگ و مناسبی را برای فرد رقم می زند، اما همین قوانین ست کردن رنگ کت و شلوار با پیراهن و کراوات یک سری اصول دارد که حتما به آقایان پیشنهاد می شود برای اینکه در هر مجلسی به زیبایی به چشم بیاید و شیک پوشی و زیبایی ظاهر و خوشتیپ بودن آن ها همیشه حفظ شود حتما  این اصول را در نظر بگیرند.

 یکی از قوانین ست کردن رنگ کت و شلوار با پیراهن و کراوات این می باشد که در هنگام خرید در مرحله اول کراوات را باید پیراهن ست کرد زیرا اولین اصل در دنیای شیک پوشی می باشد و در مرحله بعد ست کراوات با کت و شلوار مطرح می شود. از مهمترین این اصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1. یکی از نکات بسیار مهم و ضروری در ست کردن لباس مردانه توجه به دایره رنگ ها و تطبیق رنگ پیراهن با کت و شلوار و کراوات می باشد برای ست کردن کت و شلوار با پیراهن و کراوات بهترین راه استفاده از رنگ های متضاد می باشد تا رنگ های مکمل. برای مثال :رنگ پیراهن مردانه آبی میانه، با کت و شلوار سرمه ای و کراوات زرشکی رنگ (متضاد رنگ آبی پیراهن است)

 

ست کردن رنگ کت و شلوار با پیراهن و کراوات

 

2. استفاده از کراوات های با رنگ های تند با پیراهن مردانه سفید رنگ آهار خورده

3. پیراهن سفید مردانه با انواع رنگ های کراوات

4. عدم استفاده همزمان از کراوات راه راه با پیراهن راه راه

5. استفاده از کراوات آبی تیره یا آبی نفتی با کت و شلوارهای با طیف رنگی روشن همانند آبی روشن

6. کراوات تیره با ته رنگ بنفش و قرمز ست مناسبی را با کت و شلوار مشکی و طوسی دارند

7. استفاده از کراوات ساده و یا دارای طرح سوزنی با کت و شلوار راه راه

 

یکی از مهمترین و پرکاربردترین رنگ کت و شلوار که تقریبا با هر نوع کراواتی قابل استفاده می باشد و تقریبا تمامی مردان حداقل یکی از این دو رنگ کت و شلوار را در کمد لباس خود دارند کت و شلوار سرمه ای و طوسی است که به راحتی با هر نوع کراواتی ست می شود و اینکه جزء کت و شلوار رسمی به حساب می آیند و در بسیاری از موارد بعد از ست کردن پیراهن و کراوات به راحتی می توانید یکی از دو رنگ کت و شلوار پیشنهادی را استفاده کنید.

 

ست کردن رنگ کت و شلوار با پیراهن و کراوات

 

 

 مهمترین اصول ست کردن تیپ مردانه مجلسی با کراوات

 از دیگر اصول و قوانین ست کردن رنگ کت و شلوار با پیراهن و کراوات این است که بهتر است همیشه رنگ کراوات نسبت به رنگ پیراهن تیره تر باشد. برای مثال:

1. استفاده از کراوات سرمه ای با رنگ پیراهن آبی روشن

2. استفاده از کراوات با نوار پهن تر، تن رنگ مات برای پیراهن چهارخانه

3. استفاده از پیراهن سفید با انواع رنگ کراوات

4. یکی از ترکیبات رنگی که هیچ وقت تکراری نمی شود و از مد نمی افتد ترک یب رنگ پیراهن سفید با کت و شلوار مشکی و کراوات می باشد.

5. استفاده از ترکیب رنگی پیراهن سفید با کت و شلوار خاکستری با کراوات قرمز یا شرابی رنگ

6. پیراهن سفید مردانه با کت و شلوار سرمه ای  و کراوات با رنگ هایی چون قرمز و سبز و دارای طرح های برجسته نمادی از آراستگی و کلاسیک را رقم می زند و ترکیب بسیار مناسبی است.

7. استفاده از کت و شلوار با رنگ های کرم و پیراهن سفید استفاده از کراوات سرمه ای و دارای طرح های برجسته و راه راه بودن بهترین گزینه برای ست کردن این مدل است.

8. پیراهن آبی روشن با کت و شلوار آبی تیره یا آبی نفتی همراه با کراوات قرمز، راه راه و دارای طرح های برجسته سبب جذابیت بیشتر می شود.

9. استفاده از رنگ پیراهن صورتی با کت و شلوار خاکستری نشان دهنده تیپ بسیار شیک و مدرن است.

10. پیراهن آبی با رنگ کت و شلوار قهوه ای به  همراه کراوات تیره و سرمه ای رنگ ترکیب محافظه کارانه ای را رقم میزند.

11. پیراهن آبی با کت و شلوار خاکستری  بهترین انتخاب برای به چشم آمدن این تیپ استفاده از کراوات براق با درخشش زیاد به رنگ های صورتی و بنفش بسیار جذاب می شود.

12. کت و شلوار سرمه ای با رنگ پیراهن آبی می توان از انواع رنگ های کراوات از جمله نارنجی، قرمز، زرد، سرمه ای و ... استفاده کرد.

 

اصول ست کردن تیپ مردانه مجلسی با کراوات

 

اهمیت تنوع رنگی لباس های مردانه در ست کردن

خوشبختانه تنوع رنگی و مدلی لباس های مردانه بسیار بالا است اما پوشیدن همین لباس ها و ست کردن آن ها نیاز به قاعده و قانون خاصی دارد که زیبایی آن به چشم بیاید گاهی اوقات در صورتی که ست کردن لباس ها به درستی صورت نگیرد و از نظر رنگ بندی با هم تطابق نداشته باشند حتی  اگر گران قیمت ترین لباس را هم استفاده کنیم از نظر ظاهری، ظاهری شیک را رقم نمی زنند و زیبایی آن به شکل نمی آید پس در انتخاب لباس تنها قیمت و جنس لباس مهم نیست و چیزی که امروزه در دنیای مد ارجحیت دارد، ست کردن و هماهنگ بودن لباس ها می باشد. امروزه تنوع رنگی بالای کت و شلوار مردانه آزادی انتخاب را بالا برده به گونه ای که کت و شلوار مشکی دیگر تنها گزینه نیست.

 

تنوع رنگی لباس های مردانه در ست کردن

 

برخلاف کشور ما در بسیاری از کشورها بستن کراوات یکی از ملزومات شغلی می باشد و کراوات بستن در این مشاغل نقش مهمی را ایفا می کند زیرا علاوه بر آنکه باعث خوش استایل شدن می شود نقش مهمی را در  ظاهر رسمی تر رقم میزند. از دیگر اصول شیک پوشی و تبعیت از قوانین ست کردن رنگ کت و شلوار با پیراهن و کراوات می توان باز هم این نکته را عنوان کرد که در صورتی که از پیراهن یا کت و شلوار راه راه استفاده می کنید به هیچ عنوان از کراوات راه راه استفاده نشود زیرا ظاهر شلوغ را نشان می دهد و هیچ گونه جذابیتی برای فرد ندارد و همینطور زمانی که از کت و شلوارهای ساده و با رنگ هایی چون کرم استفاده می شود بهتر است برای اینکه پوشش زیاد بی جان به نظر نرسد از کراوات راه راه به خصوص راه راه افقی استفاده شود.

 

ست کت و شلوار کرم با کراوات راه راه

 

جمع بندی کلی

بارها این جمله به گوش همه ما خورده است که ظاهر هر شخص نشان دهنده ی شخصیت است که این امر اهمیت شیک پوشی و توجه به ظاهر و رعایت قوانین مهم ست پوشی و هماهنگی لباس ها را دو چندان کرده است و یکی از دغدغه هایی که امروزه نه تنها خانم ها بلکه بسیاری از آقایان هم با آن درگیر هستند انتخاب لباس مناسب و ست کردن درست آن با یکدیگر می باشد. برای خرید لباس های مردانه بایستی فروشگاه هایی را انتخاب کرد که به راحتی بتوان اکثر لباس های  مورد نیاز مردانه که محصولات خود را براساس رعایت اصول ست کردن تهیه کرده اند خریداری کرد.

یکی از این فروشگاه ها در زمینه عرضه پوشاک آقایان، فروشگاه هیدی استایل است که علاوه بر فروش محصولات با کیفیت با در نظر گرفتن و توجه به سلایق مشتری ها تنوع محصولات بالایی دارند و افراد با خیال راحت می توانند خرید خود را از این فروشگاه ها انجام دهند و ست کردن رنگ کت و شلوار با پیراهن و کراوات را با انتخاب درست به نحو احسنت انجام دهند. دو ویژگی مهم دیگر این فروشگاه تضمین کالا، ارسال به موقع و مرجوع دادن کالای خریداری شده می باشد که به دو صورت خرید حضوری و اینترنتی می توان با اطمینان خاطر لباس مورد نظر را سفارش داد و بدون اتلاف وقت و هزینه در مدت زمان کوتاه درب منزل تحویل گرفت.

 

ست کت و شلوار مردانه با کراوات

 

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا