امتیازات این مقاله تاکنون : 1
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

تیپی جذاب با استایل کلاسیک مردانه

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۶/۱۰ چهارشنبه
تیپی جذاب با استایل کلاسیک مردانه
چکیده این مقاله : هر مردی دوست دارد که شیک پوش و خوش لباس باشد. استایل کلاسیک مردانه جزو استایل های محبوب و ضروری برای مردان خوشتیپ می باشد.
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه
  • 0 نظر
  • 6003 بازدید

بررسی استایل کلاسیک مردانه

با توجه به متفاوت بودن سلیقه ها هر کدام از آقایان به تیپ و استایل خاصی علاقه مند هستند. برخی دیگر از مردان نیز هستند که امتحان کردن انواع تیپ ها را دوست دارند و می خواهند هر یک تیپ ها را به نوبه ی خود روی اندام شان امتحان کنند. قطعا در پوشیدن لباس ها سلایق کاملا آزاد است و نمی توان به اجبار کسی را مجبور به یک نوع پوشش خاص کرد. امروز نیز که مد در مردان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، هر مردی دوست دارد که شیک پوش و خوش لباس باشد. اما استایل کلاسیک مردانه چه سبکی می باشد و پوشش آن به چه شکلی است. برای گرفتن سوال خود با ما یار باشید.

 

بررسی استایل کلاسیک مردانه

 

استایل کلاسیک چیست؟

قبل از هر چیزی به آقایان علاقه مند به استایل کلاسیک باید گفت که هر روزه مد در حال تغییر کردن می باشد. در حالیکه استایل کلاسیک به ندرت در طی زمان تغییر می کند. هدف از انتخاب استایل کلاسیک نمایش مد روز نیست، بلکه نمایش شخصیت درونی شماست. فراموش نکنید که لباس های مناسب با استایل کلاسیک، هرگز از مد نمی افتند و شما می توانید سالیان سال از لباس هایتان استفاده کنید. در صورت رعایت کردن اصول استایل کلاسیک و انتخاب لباس های مناسب می توانید این استایل را برای خود برگزینید.

 

تیپ کلاسیک قدیمی

استایل کلاسیک مردانه یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین سبک ها در پوشاک است و هنوز هم این استایل در سرتاسر دنیا مانند: ایران، فرانسه، اسپانیا، ژاپن و ... طرفداران پا بر جای بسیاری دارد. در گذر زمان این نوع استایل تغییرات زیادی نکرده است و بیشتر تیپ های امروزی کلاسیک، مانند گذشته مانده اند. شاید یکی از دلایل محبوبیت استایل کلاسیک امروزی این باشد که سبک پوشش آن مانند قدیم باقی مانده است.

در ادامه به آیتم های استایل کلاسیک مردانه خواهیم پرداخت.

 

رنگ کت و شلوار خود را مشکی یا خاکستری انتخاب کنید

این دو رنگ جزء جذاب ترین رنگ ها برای کت و شلوار می باشند. کت و شلوار کلاسیک مشکی یا خاکستری را برای هر مراسمی مانند مراسم عروسی، محل کار، مهمانی ها، قرار عاشقانه و ... می توانید به تن کنید. فراموش نکنید که سایز کت و شلوار باید کاملا فیت و متناسب با سایز خودتان انتخاب شود. در ضمن به طور جداگانه نیز می توانید از شلوار یا کت تان استفاده کنید.

 

کت و شلوار مشکی یا خاکستری در استایل کلاسیک

 

کت یا کاپشن چرمی مشکی

اگر علاقه مند به استایل کلاسیک هستید، کت یا کاپشن های چرمی نیز باید در کمد لباس های شما جایگاه ویژه ای داشته باشد. این نوع آیتم ها هیچ وقت از مد نمی افتند و شما می توانید هر یک از آن ها را همراه با یک شلوار جین تیره و تیشرت سفید ست کنید. انتخاب این نوع ست می تواند جذابیت زیادی به ظاهر شما ببخشد. فقط فراموش نکنید که کت و کاپشن چرمی خود را ساده و زیپ دار انتخاب کنید و اندازه آن باید کاملا فیت تن تان باشد.

 

برای داشتن استایلی کلاسیک پیراهن سفید مردانه بپوشید

داشتن یک پیراهن دکمه دار سفید و یا پیراهن آکسفورد سفید رنگ، برای هر آقایی لازم است. قطعا هر مردی یک پیراهن سفید ساده دکمه دار در کمد لباس های خود دارد. اگر می خواهید استایل کلاسیک شما کاملا جذاب و ایده آل به نظر آید، باید با پوشیدن یک پیراهن سفید که کاملا متناسب با سایز و اندام تان باشد و در آن احساس راحتی کنید، استایل خود را بسازید. شما می توانید پیراهن سفید خود را با کت و شلوار، بلیزر، شلوار جین و یا شلوار پارچه ای بپوشید و ستی جذاب را برای خود بسازید. همچنین پیراهن های ساده و بدون طرح با رنگ هایی ملایم و خنثی همچون آبی روشن و صورتی روشن، انتخاب های مناسبی برای رنگ های مختلف کت و شلوار کلاسیک می باشند.

 

برای داشتن استایلی کلاسیک پیراهن سفید مردانه بپوشید

 

شلوار جین تیره بپوشید

شلوار جین راسته در حال حاضر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و پوشیدن آن جذابیت زیادی به استایل ها می بخشد. شلوار جین تیره برای استایل کلاسیک کاملا ایده ال است. شما می توانید شلوار جین خود را به همراه کت تک و یا تیشرت پولو ست کنید. برای این که طبق اصول استایل کلاسیک جلو بروید، باید فکر پوشیدن شلوار زاپدار و شلوار جین پاره را از سرتان بیرون کنید. شلوار کتان نیز گزینه انتخابی مناسبی برای استایل کلاسیک می باشد، به شرطی که شلوار کتان شما پیله دار نباشد.

 

شلوار جین تیره در استایل کلاسیک

 

پوشیدن تیشرت پولو برای استایل کلاسیک مردانه

این نوع تیشرت را با شلوار جین تیره ست کنید و جذاب شوید. تیشرت مردانه پولو هم برای استایل کژوال و هم استایل کلاسیک مناسب است. سعی کنید از پوشیدن تی شرت هایی که طرح دار و یا دارای لوگو هستند خودداری کنید.

 

پوشیدن تیشرت پولو برای استایل کلاسیک مردانه

 

در استایل کلاسیک مردانه از اکسسوری استفاده کنید

ساعت مانند یک تابلوی هنری می تواند در تیپ شما بدرخشد. امروزه به دست کردن ساعت های عقربه ای بسیار محبوب و رایج هستند. با داشتن یک ساعت عقربه ای با دسته چرمی یا فلزی در دست تان، استایل شما جذاب تر خواهد شد. رنگ دسته ی ساعت شما هیچ فرقی نمی کند که چه رنگی است، چرا که این عقربه های ساعت است که برای شما استایلی کلاسیک خواهد ساخت. استفاده کردن از سایر اکسسوری های دیگر مانند کراوات، دستمال جیب و دکمه سر آستین در تیپ کلاسیک مردانه لازم است. به شرطی که در استفاده کردن از این اکسسوری ها افراط نکنید.

 

اکسسوری چیست؟اکسسوری ( accessory) واژه ای انگلیسی است و معادل فارسی آن لوازم جانبی می باشد. در دنیای مد تمام لوازم جانبی به جز لباس های اصلی اکسسوری می باشد و انواع اکسسوری در کنار لباسهای اصلی برای افزایش جلوه و زیبایی و یا ایجاد هارمونی رنگها به کار میرود.

 

کفش آکسفورد بپوشید

استایل کلاسیک شما همیشه با پوشیدن کفش های آکسفورد شیک تر و جذاب تر خواهد شد. برای خود کفش آکسفورد مشکی یا قهوه ای رنگ را انتخاب نمایید، زیرا ست کردن این رنگ ها با کت و شلوار، شلوار خاکی و کتان و هم با کت تک اسپرت بسیار ایده آل می باشد.

 

کفش اکسفورد در استایل کلاسیک مردانه

 

استفاده کردن از جوراب در استایل کلاسیک

برای تیپ کلاسیک بهتر است که از جوراب هایی که به رنگ شلوار شما باشد و یا چند درجه تیره تر باشد استفاده کنید. البته در هر حالتی استفاده کردن از جوراب مشکی گزینه ایده آلی می باشد. جوراب سفید را در استایل کلاسیک هرگز به کار نبرید.

 

پوشیدن تی شرت سفید را برای استایل کلاسیک تان در اولویت قرار بدهید

تی شرت سفید جزء دسته ای از لباس ها می باشد که می توانید آن را در ست های زیادی به کار ببرید. می توانید تی شرت سفید را به همراه کت چرم، شلوار جین تیره و بوت در فصل سرد سال ست کنید. یقه تی شرت باید متناسب با فرم صورت خودتان انتخاب شود. اگر فرم صورت شما گرد است، تی شرت یقه هفت مردانه گزینه مناسب برای شما می باشد و اگر صورتتان کشیده است، تی شرت یقه گرد را برای خودتان انتخاب نمایید.

 

برای استایل کلاسیک زمستان پلیور کشمیر مردانه به تن کنید

این استایل کاملا مناسب برای فصل زمستان می باشد. پلیور کشمیر مردانه را برای خودتان خریداری کنید و استایلی کلاسیک و جذاب را نصیب خودتان کنید. پلیور کشمیر مردانه بسیار راحت، ساده و کلاسیک بوده و شما می توانید در فصل سرما آن را در هر موقعیت و مکانی بپوشید. برای پلیور خود رنگ های تیره و کلاسیک مانند: سرمه ای، زرشکی، قهوه ای و یا کرمی را انتخاب کنید.

 

پلیور کشمیر در استایل کلاسیک مردانه

 

نکات مهمی که در استایل کلاسیک حتما باید به آن ها توجه شود عبارتند از:

در تیپ کلاسیک خود فراموش نکنید، که همیشه باید مرتب و آراسته باشید و لباس های تمیز و اتو کشیده به تن کنید. در استایل کلاسیک پیراهن در داخل شلوار قرار می گیرد و دکمه های سر آستین بسته می شوند. اما در صورتی که از جلیقه بدون کت در این استایل استفاده شد، بهتر است که آستین های خود را به صورت مرتب تا بزنید.

 

 

از پوشیدن کفش های اسپرت و کتانی در استایل کلاسیک پرهیز کنید و در انتخاب کفش های خود هوشمندانه عمل کنید.

در استایل کلاسیک تی شرت های فانتزی و پیراهن های گل گلی ممنوع.

شلوار پارچه ای را می توانید در استایل کلاسیک استفاده کنید.

هر چند سایز لباس تان متناسب تر باشد، خوش تیپ تر و جذاب تر به نظر خواهید رسید.

ساده پوشیدن لباس ها، یک اصول مهم و خاص در استایل کلاسیک مردان می باشد.

در استایل کلاسیک مردانه، راحتی شرط است و لباس های تنگ و گشاد انتخاب نمی شوند.

 

تیپ کلاسیک مردان فرانسوی

  • مردان فرانسوی به کلاسیک بودن علاقه خاصی دارند و همیشه لباس هایی را انتخاب می کنند که به زمان وابسته نیستند.
  • مردان فرانسوی حاضرند که هزینه زیادی بکنند، اما در عوض لباس های با دوام و با کیفیت را برای خود خریداری کنند. در کل آن ها روی یک سری از آیتم های ضروری سرمایه گذاری می کنند.
  • ترکیب کردن تیپ های نیمه رسمی و غیر رسمی را مردان فرانسوی در استایل هایشان به کار می برند.
  • مردان فرانسوی عاشق رنگ های مشکی و رنگ های طبیعی هستند. بیشتر مردان حرفه ای در مد و پوشاک، سعی می کنند رنگ لباس های خود را با توجه به هر فصلی تغییر بدهند. اگر می خواهید مانند مردان فرانسوی رنگ انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما رنگ های مشکی، سفید، قهوه ای، خاکستری و طوسی می باشد.
  • همه مردان فرانسوی چند دستمال گردن در جنس ها، طرح ها و مدل های مختلف دارند.
  • جنتلمن های فرانسوی توجه زیادی به اندازه و فیت بودن لباس هایشان دارند.
  • اگر قصد پوشیدن کفش شبیه فرانسوی ها را دارید، به دنبال مدل های چرم و نوک تیز در رنگ های مشکی یا قهوه ای باشید. مراقب کفش هایتان باشید، طبق اصول مردان فرانسوی باید کفش های شما همیشه تمیز و واکس کشیده شده باشد.

 

تیپ کلاسیک مردانه 2020

  • لباس هایی با طرح چهارخانه در سال 2020 به مد آقایان راه پیدا کرد. این طرح ها در لباس هایی مانند شلوار، کت، شال گردن و ... قابل مشاهده بودند.
  • مردان با پوشیدن لباس هایی با طرح چهارخانه استایلی کلاسیک را به خودشان می بخشیدند و در استفاده کردن از این طرح ها تعادل لازم را به خرج می دادند.
  • یکی دیگر از مدهای 2020 پوشیدن تیشرت های یقه هفت ساده زیرِ کت تک بود.
  • اندازه و سایز لباس ها در استایل کلاسیک 2020 مورد توجه زیادی قرار داشت.
  • زمانی که صحبت از رنگ لباس آقایان در سال 2020 می شود، تونالیته های رنگ آبی، از جمله آبی کلاسیک، کاربنی و آبی آسمانی حرف اول را در استایل کلاسیک می زنند. ترکیب رنگ آبی در استایل می تواند روح و ظاهر خوبی به ظاهر شما ببخشد.
  • اگر ظاهری شیک و کلاسیک را می پسندید، کیف رودوشی چرمی را برای خودتان انتخاب نمایید.

 

نتیجه گیری

با توجه به نتیجه گیری از آخر این مقاله باید گفت که شما می توانید استایل کلاسیک را برای بیشتر مراسم ها برای خودتان انتخاب کنید و در صورت رعایت کردن اصول و قاعده های مربوط به این استایل محبوب و پرطرفدار، جذابیت خود را دو چندان نمایید. سعی کنید هر استایلی را که برای خودتان می پسندید، متناسب با چارچوب آن انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که بهترین کار برای انتخاب تیپ شما این است که باید موقعیت، شرایط، زمان و مکان را به خوبی بسنجید و سپس ست مناسب برای خودتان را انتخاب کنید.


مقالات مرتبط

  1. بررسی جذابیت های استایل بوهمین مردانه
  2. تیپ جذاب با استایل تابستانی مردانه
درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا