امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

اشتباهات رایج در استایل مردانه

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۳/۱۲ چهارشنبه
 اشتباهات رایج در استایل مردانه
چکیده این مقاله : در مقاله اشتباهات رایج در استایل مردانه که باید حذف شوند قصد داریم اشتباهاتی را که آقایان در استایل خود مرتکب می شوند، برای خوانندگان عزیز بیان کنیم.
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه
  • 0 نظر
  • 2188 بازدید

15  اشتباه رایج در استایل مردانه

در دنیای امروزه که افراد برای پوشیدن هر لباسی می گویند مد است، هر روزه شاهد مدهای عجیب و غریبی در آقایان و خانم ها هستیم که روز به روز استایل های جدیدتری به آن ها اضافه می شود. باید گفت که صنعت مد و فشن برای خود، قواعد و قوانین خاصی را دارد و از دستورالعمل های خاصی پیروی می کند. با این وجود در بیشتر مواقع با نادیده گرفتن این قوانین، شاهد اشتباهاتی در استایل مردانه هستیم. طرز پوشیدن صحیح لباس ها در آقایان بسیار مهم است که همیشه باید به خوبی آن را رعایت کنند. داشتن استایلی آراسته می تواند، محبوبیت آقایان در بین افراد دیگر را دو چندان کند. در مقاله اشتباهات رایج در استایل مردانه قصد داریم اشتباهاتی را که آقایان در استایل خود رعایت نمی کنند، برای خوانندگان عزیز بیان کنیم.

 

 اشتباهات رایج در استایل مردانه

 

15 اشتباه رایج در استایل مردانه

  1. پوشیدن کت کوتاه یا خیلی بلند
  2. پوشیدن تی شرت های طرح دار و شلوغ
  3. استفاده کردن از اکسسوری های زیاد
  4. پوشیدن جوراب با صندل
  5. پوشیدن شلوار خیلی بلند
  6. باز گذاشتن دکمه های زیاد پیراهن
  7. بستن همه دکمه های کت
  8. بستن کراوات خیلی کوتاه و یا خیلی بلند
  9. استفاده نادرست از گیره کراوات
  10. استفاده همزمان از کمربند و ساسپندر
  11. ست کردن اشتباه کفش و کمربند
  12. قرار دادن یقه پیراهن روی کت، سویشرت یا کاپشن
  13. مشخص بودن زیر پیراهن
  14. ست کردن رنگ بندی و طرز صحیح پوشیدن لباس ها
  15. استفاده از عینک آفتابی در محیط های بسته

 

یکی از اشتباهات رایج استایل مردانه پوشیدن کت کوتاه و یا کت خیلی بلند می باشد

یکی از لباس های مهم و ضروری، برای انواع مناسبت های رسمی و غیر رسمی پوشیدن کت مناسب و ایده آل می باشد. قبل از پوشیدن کت سعی کنید، به سایز و اندازه متناسب آن برای خودتان کاملا دقت کنید. زیرا پوشیدن کتی که خیلی کوتاه یا بلند از اشتباهات رایج استایل مردانه می باشد و به طور کلی باعث خراب شدن استایل شما خواهد شد.

 

یکی از اشتباهات رایج استایل مردانه پوشیدن کت کوتاه و یا کت خیلی بلند می باشد

 

آقایان از پوشیدن تی شرت های شلوغ و طرح دار خودداری کنید

قبل از هر چیزی راحت بودن افراد در تی شرت ها حرف اول را می زند. در مرحله بعد پوشیدن تی شرت ها در حین سادگی، می توانند جذابیت خاصی به استایل مردانه بدهند. بعضی از افراد با پوشیدن تی شرت های شلوغ از برندهای معروف، می خواهند کلاس کاری خود را بالا ببرند، در حالی که بسیاری از مردم نسبت به برندهای معروف و تی شرت های طرح دار کاملا بی تفاوت هستند.

 

آقایان از پوشیدن تی شرت های شلوغ و طرح دار خودداری کنید

 

زیاده روی کردن در استفاده از اکسسوری ها ممنوع

برای یک مرد زیاده روی کردن در اکسسوری ها و استفاده از گردنبد و چند دست بند اصلا کار جالب و جذابی نمی باشد. هنگام بیرون رفتن از خانه به دست کردن یک ساعت برای آقایان  امری جذاب می باشد. حالت مینیمال یا ساده بودن، جذابیت آقایان را چندین برابر خواهد کرد.

 

زیاده روی کردن در استفاده از اکسسوری ها ممنوع

 

پوشیدن جوراب با صندل یک اشتباه رایج دیگر در استایل مردانه

پوشیدن جوراب با صندل اصلا کار درست و جالبی نمی باشد. بهترین کار پوشیدن صندل ها بدون جوراب است.

 

پوشیدن جوراب با صندل یک اشتباه رایج دیگر در استایل مردانه

 

شلوارها نباید از قد خودتان خیلی بلند تر باشند

یکی از موارد تاثیرگذار دیگر بر استایل مردانه، پوشیدن شلوار اندازه مناسب می باشد. به طور کلی طرز پوشیدن صحیح شلوارها باید به گونه ای باشد که فاصله کوتاهی باید بین شلوار و کفشتان وجود داشته باشد. هنگام خرید شلوار حتما آن را پرو کنید و متناسب با سایز و قد خود آن را خریداری کنید.

 

شلوارها نباید از قد خودتان خیلی بلند تر باشند

 

از باز گذاشتن چندین دکمه پیراهن خود پرهیز کنید

به رسم عادت بعضی از آقایان همیشه چندین دکمه از پیراهن خود را باز می کنند که این کار یکی از اشتباهات رایج در استایل مردانه می باشد. سعی کنید که هرگز بیشتر از دو دکمه پیراهن خود را باز نگذارید. زیرا این کار ظاهری بسیار نامرتب و شلخته را به شما خواهد داد.

 

از باز گذاشتن چندین دکمه پیراهن خود پرهیز کنید

 

به هیچ عنوان نباید همه دکمه های کت را ببندید

اگر کت شما دارای دو یا سه دکمه می باشد، تحت هیچ شرایطی نباید دکمه های پایینی را ببندید. برای راحتی خودتان و شیک دیده شدن استایلتان، فقط کافی است که دکمه بالایی کت خود را ببندید.

 

به هیچ عنوان نباید همه دکمه های کت را ببندید

 

خودداری کردن از بستن کراوات خیلی کوتاه و یا خیلی بلند

دقت کنید که باید کراواتی را انتخاب نمایید که نه بیش از اندازه بلند باشد و نه خیلی کوتاه باشد. رعایت این نکته ظاهری مناسب به تیپ و استایل شما خواهد داد. بستن کراوات کار سخت و پیچیده ای نمی باشد، کراوات باید در جایی میان بالا تنه تا سگک کمربند شما قرار بگیرد.

 

خودداری کردن از بستن کراوات خیلی کوتاه و یا خیلی بلند

 

استفاده نادرست از گیره کراوات

گیره کراوات علاوه بر زیبایی، به نگه داشتن کراوات در جای خودش کمک زیادی می کند و ظاهری زیبا و شیک را به آقایان می بخشد. قرار نگرفتن گیره کراوات در جای مناسب خود، می تواند باعث خراب شدن ظاهر و استایل آقایان گردد.

 

استفاده نادرست از گیره کراوات

 

به طور هم زمان از کمربند و ساسپندر استفاده نکنید

یکی از اشتباهات رایج دیگر در استایل آقایان، استفاده هم زمان از کمربند و ساسپندر است. اگر توجه کرده باشید هر دوی این اکسسوری ها به بالا نگه داشتن کمر شلوار شما کمک می کنند. در نتیجه نیازی نیست به طور هم زمان هر دوی آن ها را مورد استفاده قرار بدهید. زیرا یکی از بزرگترین خطاها که به راحتی می تواند به استایل مردانه آسیب برساند رعایت نکردن همین نکته می باشد.

 

به طور هم زمان از کمربند و ساسپندر استفاده نکنید

 

استفاده کردن از کفش و کمربند نامناسب

سعی کنید از استفاده کردن کفش و کیف های نامربوط که رنگ آن ها به یکدیگر نمی خورد خودداری کنید. برای مثال کفش قهوه ای را همراه با کمربند مشکی استفاده نکنید. برای پوشیدن تیپی ساده و شیک ست کردن کفش و کمربند، می تواند نکته ای بسیار مهم باشد. منظور از ست کردن این است که کیف و کفش از لحاظ رنگ ها با هم هماهنگ باشند. مثلا اگر کفش شما قهوه ای بود، می توانید از رنگ های هم خانواده کمی روشن تر و یا تیره تر استفاده کنید.

 

به هیچ وجه نباید یقه پیراهن شما از روی کت، سویشرت و یا کاپشن مشخص باشد

برای این کار سعی کنید از پیراهن های یقه بزرگ استفاده نکنید و یا این که یقه ی، کت یا کاپشن را باید باز کنید تا یقه ی پیراهن روی آن قرار نگیرد.

 

زیر پیراهنی نباید مشخص باشد

بیشتر مردان از زیر پیراهنی استفاده می کنند، زیرا زیر پیراهنی می تواند لکه و عرق پیراهن شما را حفظ نماید. اما دقت کنید که نمایان بودن زیر پیراهنی، باعث به هم زدن تناسب اندام و استایل شما خواهد شد. بنابراین سعی کنید زیر پیراهنی خود را طوری بپوشانید که مشخص نباشد.

 

زیر پیراهنی نباید مشخص باشد

 

در پوشیدن صحیح لباس ها و ست کردن رنگ بندی هایشان کاملا دقت کنید

نکته بسیار مهمی که باعث جذابیت استایل مردانه می شود، دقت کردن در پوشیدن رنگ لباس ها می باشد. استفاده کردن از رنگ های متنوع مثلا، شلوار سبز با پیراهن قرمز و یا کفش ورزشی با شلوار پارچه ای، استایل شما را کاملا به سمت شلختگی خواهد برد. سعی کنید از رنگ های خنثی برای ست کردن لباس ها استفاده کنید.

 

در پوشیدن صحیح لباس ها و ست کردن رنگ بندی هایشان کاملا دقت کنید

 

از عینک آفتابی در محیط های بسته استفاده نکنید

همگی در جریان هستید که از عینک آفتابی برای حفاظت چشمان در برابر نور شدید خورشید استفاده می شود. زدن عینک به چشمها، می تواند باعث خوشتیپی آقایان شود، البته در محیط های باز. لطفا در محیط های بسته مانند مترو، پاساژها، بیمارستان ها و ... عینک آفتابی خود را بر روی چشمانتان قرار ندهید. انجام این کار هم یکی از اشتباهات رایج در استایل مردانه می باشد.

 

جمع بندی اشتباهات رایج در استایل مردانه

به طور کلی باید گفت که رعایت نکردن یکی از نکات بالا می تواند، جذابیت استایل شما به خطر بیندازد و تیپ و ظاهر شما را شلخته به نظر برساند. بنابراین اگر به زیبایی و آراستگی استایل خود اهمیت می دهید، با رعایت نکات ساده بالا می توانید، مناسب ترین و جذاب ترین استایل را به خودتان اختصاص بدهید. با تشکر از همراهی همگی شما عزیزان.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا