امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

چگونه مدل ریش و سبیل مردانه مناسب با فرم صورت خود را انتخاب کنیم؟

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۳/۱۰ دوشنبه
چگونه مدل ریش و سبیل مردانه مناسب با فرم صورت خود را انتخاب کنیم؟
چکیده این مقاله : ریش و سبیل در جذاب ترشدن آقایان تاثیر زیادی دارد وفرم صورت در انتخاب ریش و سبیل بسیار مهم است. برای انتخاب مدل ریش و سبیل مردانه مناسب با فرم صورت در این مقاله با ما همراه باشید.
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
  • 0 نظر
  • 2592 بازدید

انتخاب مدل ریش و سبیل مناسب با فرم صورت

یکی از بخش های مهم در صورت آقایان که داشتن آن تغییر زیادی به چهره شان می بخشد، داشتن ریش و سبیل می باشد. بعضی از آقایان علاقه شدیدی به داشتن ریش و سبیل دارند، در حالی که برخی دیگر از آقایان ترجیح می دهند که همیشه صورتی صاف و بدون مو داشته باشند. اما آیا آقایانی که ریش و سبیل دارند، تا به حال به این نکته توجه کرده اند که چه نوع ریش و سبیلی مناسب فرم صورتشان می باشد؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا در زمینه انتخاب مدل ریش و سبیل مناسب با فرم صورت، اطلاعات کافی و دقیقی را در اختیار شما قرار دهیم.

برای گذاشتن ریش و سبیل اول از هر چیزی، توجه کردن به فرم کلی شکل صورتتان را فراموش نکنید. برای این نکار باید آقایان به حالت کلی صورت یعنی پیشانی، گونه ها، فک و طول صورتشان توجه کنند.

 

انواع فرم صورت های مختلف کدام ها می باشند؟

  1. صورت بیضی
  2. صورت گرد
  3. صورت لوزی
  4. صورت مثلثی
  5. صورت مستطیلی
  6. صورت قلبی
  7. صورت مربعی

 

ریش و سبیل مناسب برای صورت بیضی

با داشتن فرم صورت بیضی بخت با شما یار است و شما می توانید از انواع مدل های ریش و سبیل استفاده کنید. فقط سعی کنید که ریش تان را همیشه تمیز و مرتب نگه دارید و به اندازه آن دقت کنید. بهتر است که اندازه ریش نه خیلی بلند باشد و نه خیلی کوتاه.

 

ریش و سبیل مناسب برای صورت گرد

صورت گرد به معنای چاق بودن و اضافه وزن آقایان نمی باشد. ممکن است افرادی باشند که در صورت لاغری اندام صورتی گرد داشته باشند. بنابراین آقایان با صورت گرد بهتر است از گذاشتن ریش بلند و پرپشت خودداری کنند. زیرا در این صورت گردی صورتشان دو چندان می شود. باید گفت که مناسب ترین ریش برای صورت های گرد، گذاشتن ریش مستطیلی است که از قسمت کناری صورت به سمت وسط بلندتر می شود و تا حدودی چانه شما را پهن تر نشان خواهد داد.

 

ریش و سبیل مناسب برای صورت لوزی

آقایانی که گونه های پهن، اما پیشانی و چانه باریکی دارند دارای فرم صورت لوزی شکل می باشند. افرادی با داشتن چنین ویژگی می توانند با گذاشتن ریش در چانه هایشان، سبب حجم دهی صورت خود و پرتر نشان دادن چانه شان شوند. توجه داشته باشید، که از بلند کردن ریش در چانه و همچنین بلند کردن سبیل در صورت های لوزی شکل به شدت پرهیز کنید. زیرا برای داشتن تناسب ریش و سبیل با یکدیگر، کوتاه بودن آن ها بهتر است.

 

ریش و سبیل مناسب برای صورت مثلثی و کشیده

در صورت های مثلثی شکل، باید تمرکز را از روی گونه ها برداشت. ساده ترین راه برای بهتر نشان دادن فرم صورت گذاشتن سبیل به همراه ریش می باشد. بنابراین از گذاشتن ریش بر روی گونه هایتان، به شدت خودداری کنید. زیرا این کار باعث پهن تر نشان دادن صورت شما می گردد.

 

ریش و سبیل مناسب برای صورت مستطیلی

افراد دارای صورت های مستطیلی شکل، به دلیل فرم کشیده ی صورتشان، باید در انتخاب مدل ریش دقت کنند. بنابراین برخی از مدل های بلند ریش، برای آقایانی که دارای صورت مستطیلی شکل هستند، دارای محدودیت هایی می باشد. در فرم صورت مستطیلی بهتر است از مدل هایی که در قسمت وسط ریش بلندتر هستند، استفاده نکنید. در عوض باید به مدل ریش هایی فکر کنید که در قسمت های کناری صورت یعنی خط فک، بلندتر یا هم اندازه با قسمت وسط هستند.

 

ریش و سبیل مناسب برای صورت قلبی

فرم صورت قلبی، یعنی داشتن چانه باریک و پیشانی پهن. پس بهتر است برای این فرم صورت، مدل ریش و سبیلی را انتخاب کنید که روی چانه شما را بپوشاند. برای این منظور بهتر است برای دو طرف صورت خود ته ریش و برای چانه، ریش کوتاه را انتخاب نمایید. داشتن کمی سبیل نیز می تواند عمق و حجم بیشتری به فرم صورتتان بدهد.

 

ریش و سبیل مناسب برای صورت مربعی

افرادی که دارای صورت مربعی شکل هستند، باید در انتخاب ریش و سبیل احتیاط کنند. در صورت گذاشتن ریش مربعی شکل و زاویه دار، با فرم صورت شما تناسبی نخواهد داشت. بنابراین برای جذابیت بیشتر، بهتر است که با وجود داشتن فرم مربعی صورت، از ریش های مستطیل و متناسب استفاده کنید، یعنی داشتن ریش نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه.

 

سخن آخر

در آخر امیدواریم که مقاله انتخاب مدل ریش و سبیل مناسب با فرم صورت، به شما کمک زیادی در انتخاب مدل ریش و سبیل کرده باشد. بدون شک خوانندگان عزیز به ویژه آقایان با خواندن این مقاله می توانند، فرم صورت خود را شناسایی کنند و متناسب با آن ریش و سبیل بگذارند. دقت کنید که به خوبی از ریش و سبیل خود مراقبت های بهداشتی را به عمل آورید.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا