امتیازات این مقاله تاکنون : 4
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

12 اکسسوری ضروری برای مردان

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۲/۸ چهارشنبه
12 اکسسوری ضروری برای مردان
چکیده این مقاله : اگر شما هم سوالات زیادی راجع به اکسسوری های مردانه دارید، خب جای درستی آمده اید. در این مقاله قصد داریم به شما بینشی راجع به جهان اکسسوری های مردانه بدهیم.
  • زمان مطالعه : 10 دقیقه
  • 0 نظر
  • 5284 بازدید

اکسسوری های خاص برای مردان خاص

در گذشته، اکسسوری ها جزو لاکچری هایی بودند که مختص افراد با موقعیت های خاص بود که قدرت پرداخت آن را هم داشتند. اگر چه این اتفاق به خیلی قدیم مربوط نیست، امروزه اکسسوری ها هم در دسترس تر و هم ارزان تر هستند. هنوز می توانید یک ساعت گران قیمت یا دستبند طلا دارای الماس پیدا کنید، همچنین می توانید راه حل های مقرون به صرفه تری مانند خرید یک ساعت بدون هیچ گونه ضمائم فانتزی یا یک دستبند سنگ طبیعی با روکش طلا پیدا کنید. در واقع، روند امروز این نیست که گرانترین لباس یا بزرگترین الماس را روی انگشتر خود داشته باشید. برعکس، مردم سعی می کنند با بی نظیر بودن و پوشیدن مارک های معروف، خود را از جمع جدا کنند. شما می توانید با پرداخت هزینه کم همچنان اکسسوری های شیک و منحصر به فردی پیدا کنید به جای اینکه با پرداخت مبالغ نجومی حتما مواردی را بخرید که کیفیت خیلی بالایی دارند. تفاوت را متوجه می شوید؟

 

اکسسوری های خاص برای مردان خاص

 

حتما برای شما هم پیش آمده که ندانید از چه اکسسوری هایی و در چه موقعیت هایی استفاده کنید. دیگر نگران نباشید، چرا که برای شروع، قصد داریم تفاوت های بین دسته بندی های مختلف اکسسوری ها را مشخص کنیم.

حال بگذارید ببینیم کلا به چه چیزهایی اکسسوری می گویند؟ مثلا آیا ژاکت یا کت اکسسوری محسوب می شوند؟ از لحاظ تکنیکی چون جزو ضروریاتی که باید به تن کرد نیست، پس اکسسوری است اما در حقیقت اکسسوری محسوب نمی شود. خب پس اگر ژاکت جزو اکسسوری ها محسوب نمی شود، پس چه چیزی اکسسوری است؟ اکسسوری ها معمولا شامل چیزهای کوچکی هستند که شما به لباس خود اضافه می کنید تا منحصر به فرد جلوه کنید.

از اکسسوری ها می توان برای شخصی سازی استایل یا نوع خاصی از نگرش و ترغیب احساس و تمجید افراد استفاده کرد. آنها می توانند به ظاهر شما گرما و اشتیاق ببخشند و بدین صورت همان فرد باحال و خونسردی جلوه کنید که همیشه دوست داشتید، باشید. از طرف دیگر، اکسسوری ها اگر با لباس مناسب و همینطور اگر به درستی ست نشوند، می توانند کل تیپ شما را به هم بریزند و شما را شلخته و بی اهمیت به تیپتان نشان دهند.

این روزها با تولید و عرضه اکسسوری های مختلف مردانه به بازار، بیشتر آقایان تلاش می کنند از همه یا چند تا از این اکسسوری ها استفاده کنند و به این شکل خود را با مدل های جدید روز همراه کنند. اگر شما هم جزو این گروه از مردان هستید، پس مطلب زیر را بخوانید تا به شما مجموعه ای از اکسسوری های پرفروش و پرطرفدار را ارائه بدهیم.

 

 

اکسسوری های خاص برای مردان خاص

 

جواهرات

زیورآلات معمولا شامل یک فلز یا سنگ نفیس به منظور تاکید بیشتر اهمیت جواهرات برای یک فرد می باشد. جواهرات معمولا برای نشان دادن وضعیت اجتماعی و یا شخصیت افراد با بکار بردن انواع و شکل های مختلف استفاده می شود. جواهرات معمولا شامل دستبند، حلقه و گردنبند می باشند. همه انواع زیورآلات می توانند با هم یا به صورت مجزا استفاده شوند.

 

زیورآلات مردانه

 

دستبند

یکی از محبوب ترین اکسسوری مردانه، دستبند است. دستبندهای مردانه به طور فزاینده ای جذاب برای هر موقعیت گاه به گاه یا رسمی هستند. آنها می توانند تیپ شما را به طرز چشمگیری ارتقا ببخشند. تنوع زیادی در انواع دستبندها وجود دارد بنابرین دست شما در انتخاب باز است. دستبندهای مهره ای یکی از رایج ترین سبک ها در کنار دستبندهای فلزی و زنجیری است.

 

دستبند مردانه

 

حلقه

همه مردان اعتماد به نفس پوشیدن حلقه را ندارند. نظر اکثر مردان ایسنت که تنها حلقه ای که یک مرد باید بپوشد، حلقه نامزدی است. امروزه ولی نظرات عوض شده است و حلقه به عنوان یک اکسسوری مد روز به حساب می آید. حلقه فشن مردانه به یک آیتم محبوب و قابل استفاده تبدیل شده است و مردان بیشتری طرفدار استفاده از آن هستند که این هم خود افراد بیشتری را به استفاده ترغیب خواهد کرد.

 

حلقه مردانه

 

گردنبند

گردنبندها امروزه خیلی باب شده اند، معمولا، مردان گردنبند را به عنوان هدیه تولد یا به یک مناسبت عشقی هدیه می دهند، اما در همین حال خود نیز می توانند به عنوان یک اکسسوری مردانه از آن استفاده کنند. یکی از محبوب ترین انواع آنها گردنبندها نقره یا طلا است که صلیبی از آن آویزان باشد. البته گردنبندهای زنجیری بدون صلیب هم از محبوبیت زیادی برخوردارند.

 

گردن بند مردانه

 

ساعت مچی

ساعت یکی از مورد علاقه ها و پر استفاده ترین های هر مردی است که با آن زمان را چک می کنند. از نظر عملکرد، میزان قرارگیری ساعت روی دست شما نیز اهمیت بسزایی دارد. هنگام جستجو و انتخاب ساعت، بسیاری از مردان از کارهای معمول یک ساعت چشم پوشی می کنند و به دنبال چیزی هستند که از نظر بصری جذاب تر باشد. این امر اغلب باعث می شود که ساعت مچی تنها با ظاهر زیبا فاقد کارایی استاندارد باشد. ساعت مچی مردانه شامل انواع اتوماتیک، مکانیکی، ساعت های آنالوگ و ساعت های دیجیتال می باشد.

 

ساعت مچی مردانه

 

عینک آفتابی

عینک آفتابی نه تنها به عنوان یک اکسسوری بلکه به عنوان یک ضرورت در در روزهای پر نور تابستان برای چشم خوشایند است. عینک آفتابی مردانه یکی از رایج ترین اکسسوری هایست که در تابستان و یا روزهای برفی برای محافظت از چشم بیشتر استفاده می شود. همه مردم از استفاده از عینک آفتابی لذت نمی برند، اما وقتی یک جفت خوبش را پیدا کردید که به نظر شما عالی است، در زدن آن به چشم تعلل نکنید.

انواع مدل های آن  شامل گرد (یکی از محبوب ترین ها در صنعت اخیر مد؛ عینک گرد به عنوان پیش کسوت عینک ها، خوشایندی خاصی به چشمان شما می دهد، آنها صرف نظر از شکل صورت شما، می تواند شما را خوش عکس جلوه دهند)، عینک وینتیج (به لطف شبکه های اجتماعی، عینک های وینتیج روبه روز به محبوبیت شان اضافه می شود) و عینک ساحلی (مسافرت و به گردش رفتن یکی از مواردیست که همه از آن لذت می برند، خیلی کشورها دارای سواحل گرم و آفتابی می باشد و بدین شکل عینک آفتابی ساحلی با اشکال فانتزی و رنگ های متنوع یکی از موارد داخل چمدان هر کس می باشد که هم تیپ شما را زیبا و هم از چشمانتان در مقابل نور زیاد و طولانی مدت محافظت می کند) می باشد.

 

عینک آفتابی مردانه

 

کیف پول

قطعا کیف پول مردانه یکی از اکسسوری های پرکاربرد و مفید برای هر استایلی است. با این وجود، کیف پول ها به اندازه ای که در قدیم مورد استفاده قرار می گرفتند، مفید نیستند. زیرا بیشتر پول موجود به صورت الکترونیکی است. کارت های اعتباری و نقدی به همراه کارت های شناسایی رایج ترین موارد موجود در هر کیف پول محسوب می شوند. کیف پول به عنوان اکسسوری جزو مواردیست که اغلب از آن غافل می شوند، مراقب باشید که شما جزو آن دسته از افراد نباشید.

 

کیف پول

 

کلاه

کلاه جزو اکسسوری هایست که کمتر کسی به سراغ آن می رود و در ایران بیشتر آن را روی سر مدل ها و مانکن ها می بینیم. خیلی از افراد اعتماد به نفس ندارند که کلاه خود را به نشانه تشکر، سلام یا خداحافظی بردارند. ولی سعی کنید اینکار را انجام دهید حال اهمیتی ندارد کلاه کلاسیک بیس بال بپوشید و یا لباس عروسی، کلاه های خاص و یا کلاسیک اکسسوری های مناسب برای لباس های خاص است.

 

کلاه مردانه

 

کمربند

کمربند یکی از ضروریات لباس های هر مردیست. کمربند مردانه برای اینکه شلوار شما را محکم و فیت نگه دارند، اما در تیپ های رپ بیشتر فقط نمود ظاهری دارند.

 

کمربند

 

کراوات و پاپیون

کراوات و پاپیون باعث می شود کت شلوار در تن شما شیک و جذاب تر به نظر برسد. اگرچه کراوات مردانه اغلب در مناسبت های رسمی استفاده می شود، در حالیکه پاپیون در موقعیت های نیمه رسمی و دورهمی های عصر و شب نیز بسته می شود.

 

کراوات

 

گیره کراوات و دکمه سرآستین

گیره کراوات و دکمه سر آستین جزو ضروریات کت و شلوار نیستند و آیتم های انتخابی و اختیاری هستند. اینها جزو اکسسوری هایی هستند که در صورتیکه از آنها استفاده کنید ظاهری جنتلمن و  کامل به شما اعطا می کند.

 

گیره کراوات و دکمه سرآستین

 

پوشِت (دستمال جیب)

پوشِت ها جزو آخرین اکسسوری هایی هستند که با کت و شلوار ست می شوند. بر خلاف باور عموم، دستمال جیب تنها برای شیک به نظر رسیدن و داشتن ظاهر پرفکت نیستند بلکه به عنوان مثال گاهی اوقات معنای به مراتب عمیق تری دارد مثلا اگر قصد دارید با خانمی بیرون بروید و او ناراحت است و احتمال دارد گریه کند، می تواندی دستمالتان را برای پاک کردن اشک هایش به او بدهید.

 

پوشِت (دستمال جیب)

 

چگونه اکسسوری را با لباس های مختلف ست کنیم؟

  1. تا جائیکه می توانید ساده باشید و از اکسسوری های ساده تر استفاده کنید. مثلا اگر در هر انگشتتان یک حلقه و همینطور ساعت و چهار دستبند در هر دو دست و همینطور کلاه هم بر می دارید، قطعا زیاده روی کرده اید.  
  2. سه رنگ اصلی را حتما استفاده کنید. استفاده از سه رنگ باعث می شود تمیز تر به نظر برسید. چراکه استفاده از رنگ های بیشتر شما را شلخته نشان می دهد.
  3. اکسسوری ها را با لباس های خود ست کنید. مثلا اگر می خواهید کمربند را با گرمکن ورزشی یا کراوات را با تیشرت بپوشید، خب کاملا اشتباه است و این ها هیچ ارتباطی به هم ندارند.

 

چگونه اکسسوری را با لباس های مختلف ست کنیم؟

 

چه کسانی باید اکسسوری داشته باشند؟

اکسسوری های مردانه برای هر مردی در سراسر جهان است. حتی خانم ها هم می توانند از یک سری اکسسوری ها مثل کمربند و کلاه استفاده کنند، اما به طور کلی اکسسوری های مردانه مخصوص مردان است.

اگر قصد ملحق شدن به یک مناسبت رسمی را دارید، قطعا باید یکسری اکسسسوری را استفاده کنید. اما اگر می خواهید به یک مهمانی کژوال یا دورهمی خودمانی بروید، پوشیدن اکسسوری آنقدرها هم ضروری نیست. پس با این اوصاف چه کسانی باید اکسسوری بردارند؟

  • مردان بالای 15 سال
  • کسانی که قصد رفتن به یک گردهمایی رسمی را دارند.
  • بیزینس من ها

 

چه کسانی باید اکسسوری داشته باشند؟

 

پوشیدن اکسسوری به صورت روزانه

چیزی که مردم در مورد اکسسوری ها نمی داند اینست که آنها باعث می شوند استایل شما منحصر به فرد و خاص باشد. اگر انتخاب خوبی داشته باشید و همینطور آنها را به درستی با لباس و موقعیتتان ست کنید می توانید تمجید و تحسین مردم را از "ای بدک نیست" به "لعنتی، عالی هستی" ارتقا دهید.

دقت داشته باشید که حتما قبل از اینکه از هر نوع اکسسوری استفاده کنید، آن را با وسواس زیاد انتخاب کنید و مطمئن باشید که به لباس و موقعیت شما می آید. استفاده روزانه اکسسوری ها مزایایی برای شما به همراه دارند، از جمله:

  • افزایش اعتماد به نفس
  • دریافت بهتر و عمیق تر از شخصیت شما توسط افراد در تعامل با شما
  • موفقیت بیشتر در کار
  • ارتقای کیفیت زندگی
  • شنیدن تعریف و تمجید بیشتر  
درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا