امتیازات این مقاله تاکنون : 3
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

15 مدل از بهترین شلوارهایی که هر مردی باید داشته باشد

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۱/۹ دوشنبه
15 مدل از بهترین شلوارهایی که هر مردی باید داشته باشد
چکیده این مقاله : تفاوتی نمی کند که قصد دارید به سرکار بروید یا اولین قرارتان است، بهرحال مهم است که بدانید چه شلواری بپوشید یا آن را با چی ست کنید. در این مطلب 15 مدل شلوار را معرفی کرده ایم.
  • زمان مطالعه : 12 دقیقه
  • 0 نظر
  • 2742 بازدید

شلوارهای مردانه

 

15 مدل از بهترین شلوارها

لباس درست و مناسبِ هر موقعیت علاوه بر دادن احساس راحتی و اعتماد به نفس به شما، می تواند در گرفتن شغل مورد علاقه تان یا شیرین تر کردن اولین قرار و یا لذت بردن از گردش نیز کمک تان کند. در این میان شلوار اهمیت ویژه ای دارد. ازchinos  تا گرمکن، شلوارهای مختلفی وجود دارند که با مناسبت ها و موقعیت های متفاوتی سِت می شوند و نسبت به جین معمولی تغییر خوشایندی محسوب می شوند. تفاوتی نمی کند که قصد دارید به سرکار بروید یا اولین قرارتان است، بهرحال مهم است که بدانید چه شلواری بپوشید یا آن را با چی ست کنید. برخی از مدل ها گاه به گاه محبوب، مد روز و شیک هستند در حالی که برخی دیگر کلاسیک و رسمی هستند اما همیشه شیک خواهند بود. در نهایت، این مقاله لیستی جامع از انواع شلوارهایی که همه مردان باید داشته باشند را ارائه می دهد.

1. Chinos  

اگر به جارختی یا کمدتان نگاهی بیندازید، حتما نمی دانید باید چی بپوشید، چرا chinos را امتحان نکنیم؟ chinoها شلوارهای راحت، ساده و با هر چیزی جور در می آیند. روزهایی که هوا به شدت گرم است و برای پوشیدن شلوارهای ضخیم یا کت و شلوار مناسب نیست، شلوارهای chinos جایگزین خوبی هستند علاوه بر اینکه خنک و کلاسیک هستند همچنین مانع از این می شوند که خیلی معمولی به نظر برسید. اگر یک مناسبت یا مهمانی پیش رو دارید و نیاز دارید کمی آراسته باشید، رنگ هایی مثل سرمه ای، زغالی یا سیاه را انتخاب کنید. با این حال، اگر برنامه تان تنها اینست که با دوستانتان بیرون بروید و چرخی بزنید یا قصد رفتن به کافی شاپ را دارید، رنگ هایی مثل قرمز تیره، کرمی و یا حتی سبز گزینه خوبی هستند که به خیلی از مدل ها می چربد.

 

شلوارهای chinos

 

2. شلوار مخمل (Cords)

دورۀ این گونه شلوارها در دهۀ 70 میلادی بود، با این وجود هنوز هم جایگزین خوبی برای شلوارهای معمولی هستند. شلوارهای مخملی برای فصول سرد مناسب هستند چرا که جنس پارچه آن پاهای شما را گرم نگه می دارد. حالا اگر دوست دارید یک مدل کلاسیک را امتحان می کنید، این مدل را با یک پلیور یا ژاکت ورزشی بپوشید. شلوارهای Cords حتی در موقعیت های معمولی هم خارق العاده به نظر می رسند، پس چرا آنها را با یک تی شرت، سویشرت و کتانی ست نکنید؟!

 

شلوار مخمل (Cords)

 

3. شلوار ورزشی (Drawstring)

با پوشیدن شلوارهای ورزشی Drawstring می توانید در تمام روز احساس راحتی داشته باشید. حالا فرقی ندارد که مثل شلوارهای معمولی باشند یا مثل جاگرها کم وزن باشند، آنها ترکیب کاملی از راحتی و استایل هستند. این مدل گزینه ای ایده آل است که روی هم رفته باعث می شود هم خوب به نظر برسید و هم معذب نباشید. می توانید بندهای کمری شلوار را با یک تی شرت دکمه دار یا سویشرت جفت کنید، اما اگر برایتان مهم نیست که دیده شوند می توانید آنها را با یک بلوز یقه گرد و یا یک تی شرت basic ست کنید و به نهایت لاکچری بودن برسید. زیبایی این شلوارها در تطبیق پذیری آنهاست. شما می توانید در یک موقعیت ریلکس و یا در موقعیتی نیمه رسمی نیز بپوشید.

 

شلوار ورزشی (Drawstring)

 

4. شلوارهای پاچه تنگ (Slim-Fit)

این مدل شبیه شلوارهای جین پاچه تنگ هستند اما در یک شکل هوشمندانه تر. چه همراه با کت و شلوار باشند یا به صورت جدا، بهرحال روش خوبی برای جذاب به نظر رسیدن در یک سبک کلاسیک هستند. رنگ های تیره مانند مشکی، زغالی یا سرمه ای گزینه های سنتی هستند اگر قصد رفتن به محیط کار یا یک موقعیت نیمه رسمی را دارید، نگران نباشید اگر چیزی سبک تر یا همراه با یک سایه بولد و تیره را امتحان کنید. خوبی این شلوارها این است که به شما احساس خفگی و تنگی نمی دهند، بلکه با آنها می توانید به راحتی قدم بردارید و در عین حال که اقتدار خود را حفظ می کنید باعث می شود خوشتیپ ترین فرد محفل باشید.

 

شلوارهای پاچه تنگ (Slim-Fit

 

5. شلوار پشمی (wool)

اگر به دنبال یک مدل شلوار راحت می گردید که بتوانید با هر چیزی ست کنید، با شلوارهای جین تان خداحافظی کنید و به دنبال امتحان کردن شلوارهای پشمی باشید. این استایل کلاسیک با هر موقعیتی از سرکار گرفته تا یک مهمانی حتی در بیرون شهر جور در می آید. از دیدگاه سنتی این استایل با یک مدل کفش شیک Brogues  یا آکسفورد، پیراهن آستین بلند مردانه، پلیور بافت یا ژاکت ورزشی کامل می شود. اگر دوست دارید که تیپتان معمولی باشد، می توانید با کفش کتانی، پیراهن یقه گرد یا سویشرت و یا ژاکت آن را ست کنید و با این اوصاف هر جایی که قدم بگذارید، نگاه ها را به دنبال خود خواهید کشید.

 

شلوار پشمی (wool)

 

6. جاگر / شلوار ورزشی Joggers/Sweatpants

لباس ورزشی تنها برای وبلاگ نویسها یا افراد خاصی نیست، بلکه یک شلوار راحت و با کلاس برای وقتی است که می خواهید یک تیپ خودمانی داشته باشید. جاگرهای اندامی Slimline joggers یک حالت بینابینی کاملی را بین ست تیشرت و شلوار و شلوار کار استاندارد ایجاد می کنند، پس شما در عین حال که با این نوع شلوارها شلخته و نامرتب به نظر نمی رسید، تیپ لاکچری کاملی نیز خواهید داشت.  این تیپ را می توانید با یک تی شرت ورزشی هم ست کنید تا در نهایت احساس راحتی کاملی داشته باشید. حالا در این روزهایی که احساس شیک بودن می کنید، یک پیراهن اداری با کفش های کتانی سفید بپوشید. می بینید وقتی که در صندلی خود لم داده اید چگونه نگاه های پر از تعریف و تمجید شما را نشانه می روند.

 

شلوار ورزشی Joggers/Sweatpants

 

7. شلوارهای کوتاه (Cropped)

آیا شما هم جوراب های ناجور و بدقواره ای دارید که همیشه از اینکه دیده شوند، احساس ناخوشایندس داشته اید؟ پس، شلوارهای کوتاه cropped دقیقا مناسب سلیقه شما هستند. این مدل یک روش عالی و شیک برای امتحان لباس های اداری با استایل راحتی است. انتخاب با خودتان است که اگر دوست دارید در حدی باشد که بالای مچ پاهایتان قرار بگیرد یا اگر بلند است، می توانید دمپای آن ها را تا بزنید. اینظوری انگار شما یک سورپرایز به کمد لباس هایتان اضافه کرده اید. حالا یکبار دیگر تنوع را به سبک لباس پوشیدنتان اضافه کرده اید، پس می توانید تقریبا آن را با هر چیزی ست کنید. یک تی شرت یا ژاکت چرمی همیشه حس دوچرخه سواربودن را به شما القا می کند. در مقابل، محیط دوستانه اداری ممکن است با پیراهن معمولی یا پیراهن یقه گرد و یک کت ابریشمی بیشتر مَچ باشد.

 

شلوارهای کوتاه (Cropped)

 

8. شلوار کارگو (Cargo)

این مدل شلوارها یک نوع لباس جنگی در دهۀ 1930 در بریتانیا بودند و طراحی آنها به گونه ای بود که راحت و گشاد و جیب هایی بزرگ داشتند. حالا به لطف مدرنیزه شدن و رایج شدن شلوارهای چسبان، شلوارهای کارگو با سبکی کمی متفاوت دوباره مد شده اند. از شلوار بادکنکی به سبک اکسپلورر بگذرید و شلوار پارچه ای مشابه بدون جیب های بزرگ و یا خیلی گشاد را انتخاب کنید. این شلوارها دارای رنگ و تِم بسیار خوبی با زمین هستند، بنابراین می توانید برای ملایم به نظر رسیدن آنها را با رنگ های سبز تیره و آبی و یا به سبک تابستانی با رنگ شتری سنتی ست کنید. کارگوها هنوز هم شلوارهایی راحت هستند. این استایل را همراه با ژاکت ورزشی، هودی و پیراهن دکمه دار ست کنید.

 

شلوار کارگو (Cargo)

 

9. شلوارهای فاق بلند (High-Waisted)

اگر سری به کمد پدربزرگ هایتان بزنید احتمالا چند موردی از این مدل شلوارها پیدا می کنید. فاق بلند و طراحی کلاسیک؛ چند راهکار محدود برای پوشیدن این شلوارها وجود دارد. پیراهن های یقه گرد و ژاکت ورزشی نیمه رسمی می تواند این مدل قدیمی را مدرن جلوه دهد. با نگاهی به عصر مارلون براندو و پوشیدن یک تی شرت ساده خاکستری یا سفید و یک لبخند ملیح، می توانید به هر جایی که می روید، متوجه نگاه های خیره به خود شوید که همه حاکی از تمجید است. این مدل برای آقایانی که بلند قد هستند مناسب است. البته برای افراد با قد متوسط یا کوتاه نیز مناسب است چرا که باعث می شود بلند قدتر به نظر برسند. مدل پیله دارPleated  این شلوارها بیشتر مورد پسند جوانان است. مدل پیله دار آن را می توانید با یک پیراهن یقه کوبایی، تی شرت سفید یا پیراهن دکمه دار کلاسیک با آستین های تا زده ست کنید. در مورد کفش هم، کتانی یا کفش های رسمی بهترین گزینه برای این مدل هستند و برای اینکه تیپ تان کاملتر به نظر برسد می توانید آن را با یک کت blazer سبک همراه کنید.

 

شلوارهای فاق بلند (High-Waisted)

 

10. شلوار خاکی (Khakis)

شلوارهای Khaki، مدلی روزانه و تطبیق پذیر هستند که یک بخش مهم از لباس بیزینس من هاست. شلوارهای khaki اگر با یک ژاکت یا کت سبک ست شوند می توانند خیلی با کلاس به نظر بیایند و این تیپی است که هر مردی می تواند هر از گاهی آن را امتحان کند. شلوارهای khaki باکلاس و راحت بوده و پوشیدنشان هم راحت است و همچنین با هر نوع پیراهنی می توانند مچ شوند. تفاوت این شلوار khaki با  chinoها در اینست که دمپای راسته، پیلی دار و همینطور از کتان سنگین ساخته شده اند تا سفت تر به نظر بیایند در حالیکه chino ها از کتان سبک تر ساخته شده و دوخت واضح تری دارند. از لباس های راحت کاری گرفته تا یک لباس جذاب می توانید khaki ها را وقتی قصد بیرون رفتن با دوستانتان را دارید بپوشید و همیشه یکی از این مدل ها را در کمدتان داشته باشد.

 

شلوار خاکی (Khakis)

 

11. شلوار جین (Jean)

شلوار جین جزو اصلی مجموعه شلوارهای هر فردی است. پارچه خوب و تنوع مدل و رنگ در آنها موجب شده تقریبا با هر تیپ و ظاهر و لباسی مچ شوند. از مدل های خیلی چسبان تا متوسط، راسته، راحت و گشاد، به هرحال شما می توانید هر مدلی را امتحان کنید تا در نهایت ببیند کدام مدل با استایل و وضعیت فیزیکی شما مناسب است. برای استایل های مد روز می توانید ان را با یک پلیور یا آکسفورد ست کنید. اگر با مدل های خیلی تنگ و چسبان راحت نیستید می توانید مدل کمی گشادتر آن را انتخاب کنید. در هر حال شما معمولا در انتخاب یک شلوار جین مناسب برای مردان دچار اشتباه نمی شوید.

 

شلوار جین (Jean)

 

12. شلوارهای چرم (Leather)

اگرچه این مدل، مدلی نیست که همه بتوانند امتحان کنند با این حال یک مدل کاملا مردانه، خشن و براق است. شلوار چرمی تنگ برای مردان با اندام متناسب در موقعیت های گاه به گاه خوبست، این نوع شلوارها برای گروهی خاص انتخاب شده اند که واقعاً دوست دارند ظاهر مورد پسند و مطلوبی داشته باشند. می توانید چرم مشکی اصل یا چرم faux را انتخاب کنید. پوشیدن این نوع شلوارها کمی چالش برانگیز است با اینحال می توانید آن را با کفش چرمی ست کنید.

 

شلوارهای چرم (Leather)

 

13. شلوار گرمکن (Tracksuit)

این شلوارها تنها برای باشگاه طراحی نشده اند. می توانید این مدل را صبح زود برای رفتن سرکار یا شب وقتی می خواهید با دوستانتان بیرون بروید، بپوشید. می توانید این شلوار را با یک کت خلبانی و کفش های bold بپوشید یا برای روزهایی که حال و حوصله درست و حسابی ندارید و می خواهید در خانه بمانید. در هر صورت مطمئن باشید که شیک به نظر می رسید.

 

شلوار گرمکن (Tracksuit)

 

14. پیژامه (Pajama)

پیژامه ها انواع مختلفی دارند، که تمامی شان نماینده راحتی و کاربردی بودن هستند. بعضی از مدل ها خیلی فشن هستند و شما می توانید حتی در بیرون نیز آنها را بپوشید، اما یکسری از آنها تنها برای پوشیدن در منزل مناسب هستند. بافت پارچه پیژامه ها نرم و لطیف است. می توانید راحت در خانه لم بدهید و احساس راحتی مضاعفی با آنها داشته باشید و همینطور مناسبِ دید و بازدیدهای خانوادگی هستند.

 

پیژامه (Pajama)

 

15. شلوارهای گری فلانل (Grey flannel)

اگر می خواهید تغییری به ظاهر خود بدهید، شلوارهای گری فلانل جذاب، مد روز و روشی مناسب برای برجسته به نظر رسیدن در گردهمایی های شلوغ است. گری فلانل ها از پشم ساخته شده و می توان چندین بار آنها را پوشید بدون آنکه کثیف به نظر برسند. می توان آن را با انواع مختلفی از ژاکت ها ست کرد. اگرچه شلوارهای خوب ارزان نیستند، اما لباس های با کیفیت بالا اگر جلوه شما را بالا ببرند معمولاً ارزش آن را دارند. اگر می توانید یک لباس با شلوار فلانل خاکستری (گری) را امتحان کنید، ما به شما توصیه می کنیم حتما اینکار را انجام دهید چون به شدت جذاب و دلربا هستند.

 

شلوارهای گری فلانل (Grey flannel)

 

 

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا