امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

بررسی استایل دیوید گندی

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ شنبه
بررسی استایل دیوید گندی
چکیده این مقاله : دیوید گندی یکی از اسطوره های دنیای مد می باشد. در صورتی که قصد داشتن استایل موقر و زیبای انگلیسی، مانند دیوید گندی را دارید می توانید در این مقاله با ما همراه باشید.
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 3565 بازدید

استایل های دیوید گندی

 

دیوید گندی کیست؟

دیوید گندی یکی از اسطوره های دنیای مد می باشد که بیشتر هوادارانش او را با خاطره کمپین در سال 2007 با برند دولچه اند گابانا به خاطر می آورند. وی با فیزیک و ظاهر خاص خود چشم کمپانی های مد و لباس را به خود دوخته است. دیوید دارای چهره ای مصمم و مردانه و صورتی عضلانی می باشد که به همین دلیل تبدیل به فشن آیکون پوشاک مردان در جهان شده است. وی با داشتن قدی در حدود 190سانتیمتر، با چشمانی به رنگ آبی و موهای قهوه ای رنگ و چهره کاریزماتیک و همچنین حضور در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری باعث شده است که دیود تنها یک فشن آیکون خشک و بی روح نباشد. دیوید گندی فردی انگلیسی و خانواده او از طبقه کارگر بود. گندی در انجام فعالیت های درسی چندان موفق نبود و در رشته مالتی مدیا و بازاریابی تحصیل می کرد. در سال 2001 در مسابقه مدلینگ تلویزیونی شرکت نمود و برنده این مسابقه شد، در آن سال دیوید 21 ساله بود.

ابتدای کار دیوید در مدلینگ، با برند شرکت های معروفی همچون کارولینا، اچ اند ام و هوگو باس و زارا شروع گردید. در سال 2008 مجله گلمور در کشور اسپانیا دیوید را به عنوان خوش چهره ترین مدل مرد معرفی کرد. این در حالی بود که در سال 2009 میلادی در مجله فوربز دیوید گندی به عنوان سومین مرد موفق جهان بعد از گوردون و شن اپرای انتخاب شده بود.

 

بررسی استایل های دیوید گندی

 

شروع فعالیت حرفه ای دیوید گندی در عرصه مدلینگ

در سال 2007 میلادی برند مشهور دولچه اند گابانا، دیوید گندی را با قد 189 سانتیمتر در کمپین تبلیغاتی عطر Light Blue به عنوان چهره تبلیغاتی این محصول به جهان معرفی کرد. در این تصویر تبلیغاتی گندی به عنوان سمبل بی بدیل مردانگی شناخته شد و در زندگی کاری وی به عنوان مدلینگ تاثیر بسزایی داشت. عده ای از مردم علت خوشتیپ بودن دیوید را در استفاده از کت و شلوار های گران قیمت و لاکچری که توسط خیاطان معروف دوخته شده اند می دانند و این در حالی است که تمام سبک ها به او می آید و از هر سبکی  که برای خود لباس انتخاب می کند بسیار شیک می شود.

دیوید گندی برای متناسب نگه داشتن فرم بدن به سختی تمرین می کند و از تکنیک های خاصی پیروی می کند و اعتقاد دارد با گذشت زمان و بالا رفتن سن انسان، سوخت و ساز بدن کاهش پیدا می کند و بدن انسان به تمرین ورزشی کمتر جواب می دهد. گندی هنوز بعد از 15 سال تجربه کاری و با توجه به این همه توجهی که به او می شود ناراضی است. این در حالی است که مردان در انگلیس هنگامی که قصد پوشیدن لباس برای موقعیت های خاص را دارند، اغلب از سبک های لباس پوشیدن گندی، الهام می گیرند. همچنین معروف ترین مجله های مد از گندی در قرن 21 به عنوان خوشتیپ ترین مرد سال یاد می کنند و روی صفحه اصلی مجله عکس وی را چاپ می کنند. دیوید گندی بر اساس قد و وزن خود، اصولا لباس هایی که فیت بدنش می باشد استفاده می کند و علاقه بسیاری به رنگ های تیره دارد و از رنگ های شاد و جیغ به ندرت استفاده می کند.

 

شروع فعالیت حرفه ای دیوید گندی در عرصه مدلینگ

 

بررسی استایل و سبک پوشش دیوید گندی

1-کت چهارخانه: یکی از آیتم های ضروری در کمد لباس دیوید گندی کت های چهارخانه است. اصولا پارچه چهارخانه از طرح های مورد علاقه و پسند دیوید است که در مراسم رسمی بیشتر از از این نوع کت با رنگ های خاکستری و آبی استفاده می کند. این نوع رنگ ها بهتر طرح را نمایش می دهند.

 

کت های چهارخانه

 

2- تیپ اسپرت: این نوع تیپ یعنی تیپ اسپرت دیوید، از تیپ با کت و شلوار وی دست کمی ندارد. در تیپ اسپرت، از یک کت اسپرت، بوت، ساس بند و تی شرت استفاده می کند و به عنوان یکی از خوشتیپ ترین مردان جهان شناخته می شود. در صورتی که قصد داشتن استایل موقر و زیبای انگلیسی مانند دیوید گندی را دارید می توانید از مدل های کلاه دیوید استفاده کنید و مدل مناسبی را برای خود انتخاب کنید. در انتخاب کلاه و رنگ و طرح آن دستتان حسابی باز است. یک کت و شلوار سه تکه به همراه کلاه شاپو استایل بی نظیری برای شما به ارمغان می آورد. استایل انگلیسی با توجه به کلاسیک بودن و نمایش وقار کامل یک آقا، در همه جهان شناخته شده است.

 

تیپ اسپرت دیوید

 

3- کفش: کفش های دیوید از جنس چرم و مدل دربی یا بروگ می باشد. این مدل ها سفارشی دوخته شده و به هر استایلی می آیند. این مدل کفش فوق العاده با کیفیت و با دوام عمر بسیار بالا می باشند. گندی به خاطر ست کردن با کت و شلوار های طوسی و سرمه در اکثر موارد از کفش های رنگ قهوه ای استفاده می کند. و بهتر است از ترکیب یک واکس و پولیش با یک برس نرم برای برق انداختن کفش و افزایش عمر کفش می توان بهره برد.

4- تی شرت: جهت داشتن یک استایل ساده و بی تکلف و غیر رسمی در هوای گرم می توان از تیشرت استفاده کرد. دیوید گندی با داشتن شکم صاف و ماهیچه ای از تی شرت های سفید ساده نخی و یا رنگ های طوسی، سرمه ای و مشکی با یقه های گرد و هفت استفاده می کند. شما هم در صورت نداشتن شکم برجسته می توانید از این استایل استفاده نمایید.

 

استایل دیوید گندی با تیشرت

 

5- عینک آفتابی: دیوید بیشتر از عینک آفتابی با مارک ویفرر، تقریبا شفاف با فریم قهوه ای طرح دار کلاسیک دیده می شود و در استفاده از این مارک و طرح، متعصب است.

 

راه های پیروی از دیوید گندی در نحوه ی پوشش:

. استفاده از لباس های کلاسیک

. استفاده از الگوهای سنتی و کلاسیک

. حفظ فرم و استایل بدن

. استفاده از کت های چرم  به جای کت های غیر رسمی

. استفاده از کفش چرم قهوه ای

. نگهداری از کفش به وسیله  ترکیبی از  واکس و پولیش و برس نرم

. استفاده از تی شرت در صورت داشتن شکم تخت و اندام ورزیده

. عینک ویفرر و کلاه شاپو استفاده کنید

. استفاده از شلوار جین تیره

. استفاده از ژاکت بافت حجیم به جای کت

 

 

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا