امتیازات این مقاله تاکنون : 1
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

نگاه کلی به استایل دیوید بکهام و نحوه ست کردن لباس

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۳۹۹/۱۲/۶ چهارشنبه
نگاه کلی به استایل دیوید بکهام و نحوه ست کردن لباس
چکیده این مقاله : دیوید بکهام بازیکن معروف جهان طی دو دهه ی اخیر جذاب ترین مرد انتخاب شده است. در این مقاله به بررسی نکاتی که باعث خوش تیپی او شده است می پردازیم.
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه
  • 0 نظر
  • 5345 بازدید

استایل دیوید بکهام و نحوه ست کردن لباس

استایل دیوید بکهام، نمونه بارز یک استایل مردانه فوق‌العاده شیک می‌باشد که در دنیای مد و زیبایی امروز مورد توجه بسیاری از طراحان لباس قرار گرفته است. این فوتبالیست جذاب با داشتن پکیجی از مهمترین فاکتورهای خوشتیپی و سلیقه خرج دادن در حد اعلا و همراهی بهترین طراحان لباس دنیا، امروزه به عنوان جذاب‌ترین مرد دنیا شناخته می‌شود و استایل او یکی از زیبا ترین استایل‌های دنیای مد به شمار می‌رود.

اگر شما نیز دوست دارید همچون دیوید تیپی زیبا داشته باشید و یا حتی با پیروی از استایل این ورزشکار جذاب، روحی تازه به ظاهرتان هدیه دهید با ما در این مقاله همراه باشید تا به صورت کامل استایل دیوید بکهام و رازهای خوشتیپی او را بررسی کنیم. مطمئن باشید شما نیز می‌توانید با ایده گرفتن از سبک پوشش دیوید، تیپ رویایی خودتان را داشته باشید و با داشتن استایلی جذاب تمامی نگاه‌هارا به ظاهرتان میخکوب کنید.

 

استایل دیوید بکهام

 

دیوید بکهام خوشتیپ‌ترین مرد جهان کیست؟

پیش از آنکه به سراغ بررسی کامل استایل آقای بکهام برویم بهتر است با زندگی این مرد جوان خوشتیپ آشنا شوید؛ این فوتبالیست 45 ساله بریتانیایی با داشتن سابقه درخشان و پرافتخارش در دنیای فوتبال و استایل فوق بی‌نظیرش امروزه به عنوان یکی از جذاب‌ترین مردهای جهان شناخته شده است.

 

رازهای فاش شده تیپ جذاب دیوید بکهام

استایل دیوید بکهام، ترکیب علم طراحی لباس و هنر نگاه ظریف این فوتبالیست به دنیای مد و زییایی می‌باشد، بکهام در لباس‌هایی که می‌پوشد قواعد خاصی را رعایت می‌کند تا ظاهر جذاب خودش را حفظ کند. در ادامه لیستی از مهم‌ترین لباس‌هایی که دیوید آنها را می‌پوشد همراه بررسی استایل و مدل آن‌ها خدمت شما کاربران عزیز ارائه می‌شود، شما نیز می‌توانید با نگاه کردن از دریچه چشم بکهام به دنیای مد و استایل به یکی از خوشتیپ‌ترین مردان دنیا تبدیل شوید.

 

1. کت تک

کت‌های تکی که او برتن می‌کند یکی از معجزه‌های خوشتیپی این فوتبالیست را رقم می‌زند، بکهام همیشه سعی می‌کند کت‌های تک زیبا و خوش دوخت را که مناسب قد و قامتش می‌باشد را تن کند. یکی از مهم‌ترین نکات در استایل دیوید بکهام این است که او همیشه در مراسمات رسمی و غیررسمی از کت تک استفاده می‌کند، کت‌های کلاسیک، اسپرت، رنگی، ساده و ... جزو محبوب ترین اجزای تیپ این فوتبالیست می‌باشند.

 

2. تی‌شرت

دیوید بکهام کت‌وشلوار پوش نیز گاهی اوقات هوس می‌کند با پوشیدن مدل‌های تیشرت جذاب و مانکنی بیش از گذشته جذاب باشد و تیپ خوبش را به نمایش بگذارد. اصولا این فوتبالیست، تیپ‌های ساده و اسپرت خودش را با پوشیدن یک تیشرت جذب و زیبا کامل‌ می‌کند؛ ترکیب لباس تی‌شرت، شلوارلی و کتانی، یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌های لباس او می‌باشد که بین جوانان امروز طرفداران زیادی دارد.

 

 تیشرت جذاب بکهام

 

3. کفش

یکی از مهم‌ترین رازهای خوشتیپی بکهام کفش‌های شیک و زیبای او می‌باشد، دیوید همیشه تلاش می‌کند مناسب ترین کفش‌های هماهنگ با استایلش را انتخاب کند.

 

4. کراوات

خوشتیپ‌ترین مرد دنیا تاثیر معجزه آسای کراوات بر پوشش را جدی می‌گیرد و همیشه سعی می‌کند بهترین مدل‌های کراوات را برای جذاب تر شدن استایل خود استفاده نماید.

 

5. پالتو

در روزهای سرد پاییز و زمستان، دیوید با استفاده از مدل‌های خاص پالتو و نیم‌پالتوهای خاص، استایل شیک خود را حفظ می‌کند؛ خرید مدل پالتوهای جذابی مثل پالتوی دیوید بکهام به شما برای داشتن استایلی زیبا کمک می‌کند.

 

6. شلوار جین

شلوار جین، یکی از مدل‌های شلوار مورد علاقه این ورزشکار است که سعی می‌کند با ست کردن آن با کت تک یا تیشرت‌های زیبا یک استایل خاص داشته باشد. اگر شما نیز دوست دارید همچون بکهام تیپی جذاب و تماشایی داشته باشید خرید شلوار جین باکیفیت و خوش‌رنگ را فراموش نکنید.

 

7. شلوار پارچه ای

زمان‌هایی که بکهام، تیپ کلاسیک و مجلسی را انتخاب می‌کند اصولا از شلوارهای پارچه‌ای و رسمی با کالج‌های کوتاه و شیک برای داشتن استایلی متفاوت استفاده می‌کند.

 

8. لباس‌های اسپرت

لباس‌های اسپرتی که دیوید می‌پوشد فوق العاده تماشایی و خاص هستند، لباس‌های اسپرت او اصولا ترکیبی از مدل‌های متنوع هودی‌، تیشرت‌های رنگی و سویشرت‌های ساده و جذاب می‌باشند.

 

9. کمربند

مدل‌های کمربند دیوید بکهام تاثیر مستقیم بر ظاهر جذاب او دارند، این ورزشکار همیشه از ساده‌ترین مدل‌های کمربند برای داشتن ظاهری زیبا استفاده می‌کند؛ اگر شما نیز دوست دارید همچون بکهام خوشتیپ و جذاب باشید، خرید کمربندهای ساده و جذاب را فراموش نکنید.

 

10. ساعت

و اما مهم‌ترین راز خوشتیپی دیوید بکهام که شاید کمتر مورد توجه بوده است، مدل‌های اکسسوری و ساعت‌های خاص این فوتبالیست زیبا می‌باشد؛ برای خوشتیپ شدن مثل این ورزشکار سعی کنید همیشه جدیدترین مدل‌های ساعت مچی را خریداری کنید و با ست کردن آنها با لباس‌هایتان به جنتلمنی جذاب تبدیل شوید.

 

دو نکته پنهان خوشتیپی به سبک دیوید بکهام دوست‌داشتنی

علاوه بر 10 مورد مهم بالا در ادامه با ما همراه باشید تا 2 راز پنهان و اصلی را که موجب شده امروزه استایل دیوید بکهام یکی از جذاب ترین استایل‌های دنیا باشد را بررسی کنیم.

 

مدل موی خاص

شاید کمتر توجهتان به تاثیر مدل کوتاهی و آرایش موی دیوید بر جذابیت ظاهری او جلب شده باشد؛ بکهام هیچوقت از مدل موی خاص وثابتی پیروی نمی‌کند و همیشه با داشتن نوآوری و جرئت ورزی سعی می‌کند با مدل مویی جدید استایلش را شیک تر سازد. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه همچون دیوید بکهام تیپی خاص داشته باشید مدل موهایتان را عوض کنید و بیخیال ایده داشتن یک مدل موی ثابت در سال‌های طولانی شوید.

 

مدل موی خاص بکهام

 

لبخند ژکوند بکهام

یکی از مهم ترین چیزهایی که موجب شده است دیوید فوتبالیست ظاهری جذاب و دوست داشتنی داشته باشد، نقش لبخند همیشگی او بر صورتش می‌باشد؛ لبخند زدن بکهام تاثیر مستقیم بر استایل او دارد و به بیننده حس خوب و انرژی مثبت را از تماشای استایلش تزریق می‌کند.

 

لبخند ژکوند بکهام

 

دیوید بکهام چطور لباس‌هایش را ست ‌می‌کند؟

ست کردن لباس‌ها به شیوه دیوید بکهام خیلی راحت است و تنها کمی صبر و حوصله می‌خواهد، مهم ترین اصلی که این ورزشکار جذاب برای داشتن تیپی خیره کننده زمان ست کردن لباس‌هایش رعایت می‌کند، اصل سادگی است؛ بکهام اصولا از رنگ‌های خنثی و مکمل برای داشتن استایلی شیک و ساده استفاده می‌کند.

 

استایل‌های محبوب دیوید بکهام کدامند؟

در میان تمامی سبک‌های پوشش 2020 که در دنیای مد و فشن مورد توجه قرارگرفته اند، بکهام از 3 استایل شیک زیر برای خوشتیپ بودن استفاده می‌کند.

 

مینیمال

مینیمال سبک استایلی است که در آن به اوج سادگی و ظرافت اهمیت داده می‌شود، کت‌ها و نیم پالتوهای دیوید بکهام با کالج‌های ساده اش که در طیف رنگ‌های خنثی هستند در میان سبک استایل مینیمال قرار می‌گیرند.

 

ماکسیمال

تیپ‌های اسپرت دیوید که ترکیب رنگی شاد و جذاب دارند در دسته استایل ماکسیمم این فوتبالیست جذاب قرار می‌گیرند، استایل ماکسیمال شامل رنگ‌های شاد و گرم می‌باشد.

 

مدرن

مدرن پوشی، بخش جدایی ناپذیر استایل آقای بکهام است که سعی می‌کند همیشه آن را حفظ کند، زیبایی در اوج سادگی استایل این ورزشکار جذاب، نشان‌دهنده مدرن بودن تیپ او می‌باشد.

 

 

چطور مثل دیوید بکهام خوشتیپ و جذاب باشیم؟

برای اینکه مثل بکهام خوش‌پوش و جذاب باشید باید از لباس‌هایی در سبک و استایل لباس‌های دیوید بکهام خریداری کنید، پوشیدن کت‌های جذاب، تیشرت‌های به‌روز، کفش و شوارهای جدید و اکسسوری های بی‌نظیر به شما کمک می‌کند که به مرور زمان از این فوتبالیست جوان نیز خوشتیپ تر شوید.

 

توقع دارید آقای دیوید بکهام ورزشکار خوشتیپ نباشد؟

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر جذابیت استایل دیوید بکهام، اندام ورزیده و متناسب این ورزشکار می‌باشد، اگر دوست دارید همچون آقای بکهام هر لباسی بر تن شما جذاب و خیره کننده باشید سعی کنید رژیم غذایی و ورزش منظم را برای داشتن تیپی همچون استایل دیوید بکهام فراموش نکنید.

 

بهترین راه خرید لباس‌های مردانه شیک به سبک استایل دیوید بکهام

اگر شما نیز دوست دارید ظاهر شیک و زیبایی مثل آقای بکهام داشته باشید می‌توانید از فروشگاه آنلاین هیدی‌استایل، جدید ترین مدل‌های لباس مردانه را جهت داشتن تیپی فوق‌العاده خریداری کنید.

 

سخن آخر

در این مقاله نگاه ریزبینانه‌ای بر لایه‌‌های پنهان استایل جذاب دیوید بکهام داشتیم؛ چنانکه شما نیز علاقه مندید تغییر چشمگیری در ظاهرتان داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم با دقت بررسی استایل این فوتبالیست که در این مقاله ارائه شده است را با دقت بخوانید و به سمت خوشتیپ‌تر شدن قدم بردارید.

همچین فروشگاه آنلاین فروش جدیدترین لباس‌های مرانه هیدی‌استایل در خدمت شما عزیزان است تا بتوانید زیبا ترین و باکیفیت ترین مدل‌های لباس مردانه را باقیمتی استثنایی خریداری کنید و استایلی جذاب‌تر از دیوید بکهام داشته باشد.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا