امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

اصول ست کردن کت و شلوار مردانه

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۳۹۹/۱۰/۷ یکشنبه
اصول ست کردن کت و شلوار مردانه
چکیده این مقاله : کت و شلوار یکی از اجزای فراموش نشدنی در استایل آقایان می باشد که در این جا قصد داریم نحوه ی ست کردن کت و شلوار با دیگر اجزای پوشش را به شما بگوییم.
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
  • 0 نظر
  • 5027 بازدید

آقایان، ظاهر و پوشش متناسب با محلی که قرار است در آن قرار بگیرند، برایشان بسیار حائز اهمیت است و در این مورد، حساسیت بی شماری نشان می دهند. ست بودن لباس های راحتی و اسپرت یا لباس های رسمی و مجلسی آقایان، یک دغدغه ی بزرگ برای آنهاست. کت و شلوار، پوششی خاص و شیک برای تمامی آقایان، با هر شغل و استایلی که دارند، می باشد. این پوشش یک ست زیبا و مدرنی است که هم در قالب اسپرت و هم در قالب رسمی برای آقایان برای هر مکانی استفاده ی خود را دارد و بسته به اندام، رنگ پوست، رنگ مو و .... جلوه ای قشنگ به شما خواهد داد.

کت و شلوار، لباس فرم اداری و رسمی است که آقایان در همه ی ادارات، شرکت های خصوصی و دولتی، مطب ها و سازمان های مهندسی، مجالس و جلسات و حتی محیط های شغل آزاد نیز، از این پوشش استفاده می کنند.

زمان خرید این پوشش باید به چند نکته باید توجه کرد :

_سایز و نوع استایل فرد

_رنگ پوست، مو و چشم فرد

_محیطی که قرار است کت و شلوار در آن پوشیده شود

_جنس پارچه و رنگ پارچه

_نوع دوخت و قد کت و شلوار

_هزینه ی مورد نظر برای خرید کت و شلوار

_برند کت و شلوار

_سن فرد

_ترند و مد سال

قبلا راهنمای کامل انتخاب کت و شلوار برای مکان و مناسبت های ویژه را با هم بررسی نمودیم.

 

در این جا قصد داریم تعدادی از روش های ست کردن کت و شلوار با پیراهن، اکسسوری های مردانه مانند کمربند، کراوات، ساعت و... به شما ارائه بدهیم. همچنین در ادامه به شما برای کامل بودن و داشتن یک استایل عالی با ست کردن کت و شلوار راه حل هایی خواهیم داد. در هنگام استفاده از این پوشش در ابتدا باید به ست کردن کت و شلوار با پیراهن زیر آن دقت کنید. توجه داشته باشید اگر از رنگ یا طرح درست برای پیراهن زیر کت استفاده نکنید کت و شلوار خود نیز به چشم نخواهد آمد.

 

 

ست کردن کت و شلوار با پیراهن و انتخاب اکسسوری

کت و شلوار مشکی یکی از پر طرفدار ترین نوع کت و شلوار است برای انتخاب پیراهن باید به ست کردن آن با انواع اکسسوری نیز اهمیت بدهید. با رنگ مشکی انواع پیراهن را می توانید انتخاب کنید مانند سفید، بنفش، طوسی و... استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید که کراوات و پوشت خود را نیز باید با این رنگ ها تطبیق بدهید. پوشت همان دستمال جیبی که در جیب کت خود قرار می دهید.

اگر همراه آن یک پیراهن سفید می پوشید باید از پوشت های راه راه یا شطرنجی یا رنگ هایی مانند بنفش تیره یا بادمجانی استفاده کنید و با پیراهن سفید خود از کراوات هایی با رنگ های تند مانند قرمز، بادمجانی، سبز تیره یا آبی کاربنی استفاده کنید.

 

رنگ طوسی طیف رنگی می باشد که بسیار تطبیق پذیر با مشکی می باشد. در این حالت می توانید از انواع رنگ های پوشت و کراوات استفاده کنید و مدل های راه راه یا شطرنجی استفاده کنید.

رنگ بنفش یکی از محبوب ترین پیراهن برای زیر کت و شلوار است. اگر از بنفش یاسی استفاده می کنید به راحتی می توانید رنگ هایی تضاد برای کراوات و پوشت خود انتخاب کنید. اگر هم از پیراهن بادمجانی استفاده می کنید کراوات های راه راه و مورب به رنگ یاسی بسیار جذاب می باشد.

ترکیب کت و شلوار مشکی با پیراهن بنفش

حال به شما نکاتی درباره ی انتخاب پیراهن برای کت و شلوار هایی به رنگ دیگر خواهم گفت. و راه های ست کردن آن را با اکسسوری های موجود به شما آموزش می دهیم.

 

1- ست کردن کت و شلوار با پیراهن سفید

ترکیب پیراهن سفید با کت و شلوار خاکستری : با ترکیب پیراهن سفید و کت وشلوار خاکستری دو رنگ خنثی را به همراه خود دارید. پس بهتر است برای خارج شدن از این رنگ خنثی باید از رنگ های تضادی مانند سرمه ای، آبی کاربنی یا بادمجانی در اکسسوری خود استفاده کنید.

ترکیب پیراهن سفید با کت و شلوار خاکستری

ترکیب پیراهن سفید و کت و شلوار سرمه ای : پیراهن سفید و کت و شلوار سرمه ای بدون شک محبوب و جذاب ترین ترکیبی است که هر مردی را برازنده خواهد کرد. برای کراوات های این ترکیب سعی کنید از رنگ هایی که در تون سرمه ای می باشند استفاده کنید مانند قرمز، جیگری، زرشکی یا سبز تیره.

ترکیب پیراهن سفید و کت سرمه ای

ترکیب پیراهن سفید با کت و شلوارهای برنز یا خرمایی :  پیراهن سفید با کت وشلوار خرمایی یکی از ست هایی است که برای مرد های برنزه بسیار پیشنهاد می شود. برای کراوات و پوشت می توانید از رنگ های سرمه ای یا راه راه های طلایی و مشکی استفاده کنید.

 

2- ست کردن کت و شلوار با پیراهن آبی

 ترکیب پیراهن آبی و کت و شلوار خاکستری :  پیراهن آبی و کت و شلوار خاکستری انتخاب افرادی شیک پوش و مقداری سن بالا می تواند باشد برای انتخاب اکسسوری هایتان مانند کراوات، پوشت سر دکمه سردست و ساعت از رنگ های تضاد استفاده کنید. بهترین انتخاب سرمه ای یا آبی کاربنی می باشد.

 

پیراهن آبی و کت خاکستری

ترکیب پیراهن آبی و کت و شلوار کرم :  پیراهن آبی و کت و شلوار کرم انتخابی برای افراد سفید پوست و اصطلاحا زال می باشد. اما باید توجه داشت که بهتر است یک تضاد بین کت و لباس خود انتخاب کنید. برای اکسسوری های خود نیز از رنگ های تیره استفاده کنید.

 

پیراهن آبی و کت کرم

 

ترکیب پیراهن آبی و کت و شلوار سرمه ای : پیراهن آبی و کت و شلوار سرمه ای نیز یکی از انتخاب های آقایان می باشد. برای کت های سرمه ای تیره و براق از پیراهن های آبی روشن استفاده کنید تا نمای کت بیشتر شود.

 

پیراهن آبی و کت سرمه ای

برای ست کردن پیراهن های طراحدار نیز به این نکات دقت کنید:

اگر پیراهن چهار خانه استفاده می کنید از کراوات طرحدار و پر رنگ استفاده کنید تا طرح آن در کنار پیراهنتان مشخص باشد.

برای پیراهن های راه راه کراوات ساده اما با رنگی تضاد که به چشم بیاید و استایلی جذاب به شما بدهد.

سعی کنید با پیراهن طرحدار از کت و شلوار ساده و رنگ تیره استفاده کنید.

ست کردن پیراهن های طراحدار با کراوات

استفاده از پالتو کشمیر روی کت و شلوار

یکی از ست های جذابی که با کت و شلوار می توانید داشته باشید پالتو روی آن است. پالتو کشمیر نیز یکی از پالتوی محبوب میان آقایان و بانوان است. کشمیر از موی زیر گردن بز هیمالیایی می باشد. این پالتو قیمت بالایی دارد و به تیپ شما یک ارزش خاصی می دهد و همچنین از لحاظ گرمایی بسیار با کیفیت است.

برای ست پالتو کشمیر با کت و شلوار خود به چندین نکته توجه داشته باشید :

پالتوی خود را به گونه ای انتخاب کنید که اگر آن را روی کت و شلوار پوشیدید نه تنگ باشد و نه گشاد، انتخاب سایز درست به نمایش زیباتر تیپ شما کمک خواهد کرد.

رنگ های سرمه ای، خاکی یا خرمایی، سبز لجنی یا یشمی  بهترین انتخاب برای پالتوهایی بلندی که می خواهید روی کت خود بپوشید می باشد. اگر پوستی نسبتا تیره دارید بهتر است از خاکی استفاده کنید و اگر پوستتان روشن است از همه ی رنگ ها می توانید استفاده کنید.

پالتو های مشکی را با کت های مشکی نپوشید، تضاد رنگ ها برای شما تیپی خاص به ارمغان می آوردند، برای همین سعی کنید پالتوهای مشکی را با کت و شلوار های سفید، کرم، قهوه ای روشن و خرمایی و آجری بپوشید.

پالتو کشمیر

در انتها باید به شما بگوییم برای بهترین انتخاب سعی کنید به تناژ پوست خود و سپس همگام بودن تک تک اکسسوری هایتان با کت و شلوار دقت کنید. شاید برای شما مقدور نباشد که چندین ساعت یا دستبند داشته باشید اما می توانید همان ساعتی که دارید را به گونه ای انتخاب کنید که به هر رنگ و طرحی بیاید.

 

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا