امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

نکاتی که به داشتن یک استایل شیک پاییزی برای آقایان کمک می کند

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۳۹۹/۷/۸ سه شنبه
نکاتی که به داشتن یک استایل شیک پاییزی برای آقایان کمک می کند
چکیده این مقاله : از مزایای این فصل زیبا این است که دست شما را برای انتخاب لباس های متفاوت مانند، پلیور، ژاکت، بافت، پالتو باز گذاشته، همین موضوع داشتن یک استایل شیک پاییزی برای مردان را بسیار آسان کرده است.
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
  • 0 نظر
  • 2152 بازدید

خوش استایل بودن نه سرما را می شناسد نه گرما. برای هرفرد خوشتیپی فرق نمی کند که در چه فصلی از ماه قرار دارد لباس خود را با فصل ست می کند؛ بخش اساسی از خوشتیپی آقایان بستگی به نوع انتخاب لباس دارد. همچنین از مزایای این فصل زیبا این است که دست شما را برای انتخاب لباس های متفاوت مانند، پلیور، ژاکت، بافت و پالتو باز گذاشته و همین موضوع داشتن یک استایل شیک پاییزی برای مردان را بسیار آسان کرده است؛ لازم به ذکر است که بیان کنیم برای شیک پوش شدن شما لازم به رعایت نکاتی هستید تا بتوانید درست و اصولی لباس انتخاب کنید و استایل شیک خود را بسازید.

اندازه بودن لباس

دانستن سایز دقیق و درست مهم ترین اصل هنگام انتخاب لباس می باشد، حتماً باید لباسی که می پوشید اندازه شما باشد خیلی مهم است که لباسی را که انتخاب کرده اید نه خیلی گشاد نه خیلی تنگ باشد. لباس باید روی اندامتان به خوبی بشیند؛ زیبایی استایلتان را به نمایش بگذارد، پس باید حتماً سایز خود را بدانید تا در بعضی مواقع که امکان پرو وجود ندارد به راحتی بتوانید سایز خود را خریداری کنید.

انتخاب ژاکت بافتنی

ژاکت نوعی لباس بافتنی است که در دو نوع جلو باز و بسته موجود می باشد، کاربرد مدل های بسته بیشتر از مدل جلو باز است. یکی از بهترین استایل ها برای فصل پاییز یا حتی زمستان که می تواند برای شما یک استایل نسبتاً رسمی را ایجاد کند. پوشیدن ژاکت مدل بسته به همراه پیراهن مردانه آستین بلند می باشد؛ توجه داشته باشید هنگام انتخاب ژاکت با پیراهن باید در رنگ و اندازه هماهنگی و تناسب داشته باشند، همچنین در فصل سرما نیز به همراه ژاکت می توان برای موقعیت های خیلی رسمی که شرکت می کنید آن را با تک کت یا کت و شلوار ست کنید و استایل گرم و شیکی داشته باشید.

 

ژاکت بافت مردانه

 

انتخاب رنگ های پاییزی

اولین نکته که در اینجا باید به آن دقت شود این است که ترکیب تمامی رنگ ها بایستی متناسب با رنگ پوست شما باشد. این نکته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تا از شلوغ شدن استایل شما جلوگیری کند، بهتر است ست های آقایان در فصل پاییز ترکیبی از رنگ های پاییزی و تابستانی باشد. از مهم ترین رنگ هایی که در پاییز شاهد آن ها هستیم، می توان به رنگ های زیر اشاره کرد:

رنگ آجری، رنگ خردلی،رنگ قهوه ای، رنگ ارغوانی، رنگ شتری، رنگ زرشکی

استایل پاییزی مردانه

 

انتخاب نیم پوت

نیم پوت ها نوعی کفش است که معمولاً تا مچ پا را می پوشاند، همچنین مدلی دیگری از پوت ها وجود دارند که به ساق بلند معروف می باشد. پوت های ساق بلند بیشتر برای زمستان کاربرد دارند؛ اما نیم پوت ها مختص فصل پاییز که هوا خیلی سرد نیست و نهایتاً شاهد بارش باران هستیم مناسب می باشد، امروزه پوت ها علاوه بر کارایی آن ها در صنعت مد جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند، پس برای اینکه استایلی منحصر به فرد داشته باشید حتماً نیم پوت ها را در لیست خرید خود جای دهید.

 

نیم پوت های مردانه

انتخاب شلوار پاییزی

هنگام خرید شلوار پاییزی مدل آن خیلی مهم نیست، شما می توانید هر نوع مدلی (جین، پارچه ای،اسلش) را که دوست دارید انتخاب کنید تنها ویژگی شلوارها که هنگام خرید باید به آن ها توجه شوداین است که شلوار باید سایز مناسب خودتان باشد. هرگز سعی نکنید سایز کوچکتر از خودتان بخرید.

    شلوار پاییزی

 

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا