امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

پوشاک اسپرت مردانه + انواع پوشاک اسپرت

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۳۹۹/۵/۲۵ شنبه
پوشاک اسپرت مردانه + انواع پوشاک اسپرت
چکیده این مقاله : تیپ اسپرت که امروزه نیز به تیپ کژوال معروف است، به یکی از استایل های محبوب دنیای مد و لباس تبدبل شده است. به زبان ساده استایل کژوال همان لباس های پایه هستند که مختص فقط به یک فصل نیستند.
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
  • 0 نظر
  • 4500 بازدید

تیپ اسپرت که امروزه نیز به تیپ کژوال معروف است، به یکی از استایل های محبوب دنیای مد و لباس تبدبل شده است. به زبان ساده استایل کژوال همان لباس های پایه هستند که مختص فقط به یک فصل نیستند، به گونه ای که با کم یا زیاد کردن لباس بتوانیم گرمی وسردی آن را تنظیم کرد. استایل کژوال اصلا کاری با رسمی بودن و نبودن لباس تان ندارد، بلکه پوششی برآمده از راحتی، کاربردی و همچنین شیک بودن است.

 

حالا نکته ای که قابل ذکراست اینکه تیپ اسپرت به چه استایلی گفته میشود؟

تیپ اسپرت یک نوع پوشش نیمه رسمی یا غیر رسمی که درعین راحتی، جلوه ای خاص و جذاب به آقایان می بخشد. تیپ اسپرت در آقایان دارای خواهان بیشتری نسبت به خانم ها است. استایل کژوال بیشتر به این موضوع اشاره دارد که در انتخاب لباس برای پوشش در مکان های عمومی سریع تر تصمیم بگیریم که چه لباسی را انتخاب کنیم. همچنین در کل لباس پوشیدن باید به گونه ای باشد که در فرد احساس اعتماد به نفس بالایی کند.

 فقط کافی است که تناسب رنگ و ست کردن لباس رعایت شود، بایستی جوری دیده شوید که مورد تحسین دیگران قرار گردید.

 

پوشاک اسپرت مردانه

 

 نکاتی که با رعایت آن می‌ توان به استایل اسپورت دلخواهتان برسید

  • مرحله ی اول برای داشتن یک استایل اسپورت انتخاب شلوار جین است. انتخاب طرح و رنگ شلوار جین بستگی به سلیقه ی هر فرد دارد اما نکته ای که در اینجا قابل ذکر است، سعی شود برای استایل بهتراست ازشلوار جین های زاپ دار یا پاره کمتر استفاده کنید. از مزیت های خوب شلوار جین اینکه هرگز از مد نمی افتد و برای هر رده سنی مناسب است، دوام بالایی دارد و قابل استفاده برای هر فصلی می باشد.
  • انتخاب پیراهن مناسب برای استایل های اسپورت توجه به جنس پارچه لباس است یعنی جنس لباس باید سبک و قابل تنفس باشد. از انتخاب پیراهن های خیلی تنگ و چسپان دوری کنید، زیرا موجب نشان دادن نواقص بالای تنه ی شما می باشد پس بیشتر سعی کنید از سایزهای متناسب با اندامتان استفاده کنید.
  • همواره متناسب با سنتان لباس بپوشید، پس سعی کنید همیشه لباس های اسپرت (کژوال) که انتخاب می کنید با سنتان توازن و هماهنگی داشته باشد، هرگز سعی نکیند خودتان را مانند یک نوجوان نشان دهید مگر اینکه واقعاً یک نوجوان باشید.
  • اکثراً جذابیت با سادگی رابطه ی کاملاً مستقیم یا متقابل دارد، صرفاً برای خوشتیپ بودن لازم به لباس های مارک دار و هزینه ی کلان نیست بلکه فقط لباسی که می‌ پوشید به شما بیاید شما را به خوبی نمایش دهد و همچنین حس خوبی به شما منتقل کند.
  • استفاده از اکسسوری های مناسب با تیپ اسپورت، در واقع نقش اصلی اکسسوری ها تکمیل فرایند استایل است.

حالا اکسسوری هایی که می توان در استایل اسپورت به کار برده شود

  •  اولین کار انتخاب یک ساعت مناسب است، چون مچ خالی آقایان جلوه ای زشت دارد اگه نمی ‌خواهید هزینه ی زیادی صرف کنید می‌ توانید با خرید یک ساعت باکیفیت و نیمه اسپورت برای بیشتر استایل هایتان از آن استفاده کنید. همچنین می توان با انتخاب یک دستبند که در آقایان بیشتر مدل های چرم محبوبیت دارد انتخاب واستفاده کنید.

ساعت اسپرت

 

  • انتخاب کمربند و کیف پول ست: استفاده از کمربند و کیف پول لازمه ی داشتن آن برای هر مردی لازم وضروری است. حال برای اینکه بخواهید استا یلتان بهتردیده شود تا حد ممکن سعی کنید از ست هایی که هم کیف پول و کمربند هستند استفاده کنید، بهترین نوع از انتخاب کمربند ها چرم وبا سگک های فلزی و بدون نقش نگار است و همچنین برای کیف نیز این صدق میکند استفاده از یک کیف پول چرم که باعث مرتب تر دیده شدن می شود که می توان برای اکثریت استایل ها مورد استفاده قرارگیرند.

 

کمربند

 

 

  • انتخاب یک کیف مناسب با تیپ اسپورت: بهترین انتخاب کیف برای تیپ های اسپورت کوله پوشتی های یک طرفه است، همچنین کوله پشتی علاوه بر حمل بارمی تواند تکمیل کننده تیپ اسپرتتان باشد.

 

کیف اسپرت

 

 

  • انتخاب کفش مناسب: هنگامی که در مورد تیپ اسپرت حرف می زنیم و به مرحله ی انتخاب کفش می رسیم لزوماً به این دلیل نیست که حتماً باید از کفش های اسپورت استفاده کنیم. شما می توانید همچنین از کفش های نسبتاً رسمی یا مدل کالج استفاده کنید و استایلی کاملاً شیک داشته باشید.

 

کفش مناسب تیپ اسپرت

 انواع ست کژوال

 1: ست اسپورت رسمی

 

 

 

ست اسپورت رسمی

 

 

 2: ست اسپورت نیمه رسمی

 

 

ست اسپرت نیمه رسمی

 

 

 3: ست اسپورت عام یا همان روزمره

 

ست اسپرت روزمره

 

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا