امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای انتخاب لباس برای افراد سایز بزرگ

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۳۹۹/۹/۱۲ چهارشنبه
راهنمای انتخاب لباس برای افراد سایز بزرگ
چکیده این مقاله : تیپ و استایل هر شخص پر اهمیت ترین موضوع در زندگی او است. این موضوع برای آقایان که دارای سایز بزرگ می باشند بسیار مهم است و باید دقت بیشتری هنگام خرید لباس های سایز بزرگ داشته باشند.
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
  • 0 نظر
  • 1858 بازدید

راهنمای انتخاب لباس های سایز بزرگ

پوششی آراسته و متناسب با استایل شخص، یکی از دغدغه های همیشگی بشر بوده است. این موضوع چه در میان بانوان و چه در میان آقایان، حساسیت و دقت خاص خود را می طلبد. از آنجا که اغلب آقایان ایرانی دارای سایز بزرگ و چاق هستند، باید نکات مهمی را در هنگام خرید لباس های سایز بزرگ در نظر بگیرند. بسیاری از آقایان شیک پوش، به ست بودن و برازنده بودن اجزای پوشش خود بسیار اهمیت می دهند؛ در کنار آن و با پیشرفت مد، همیشه به دنبال جدیدترین پوشش با کیفیت بالا بوده اند. لباس های سایز بزرگ، یکی از پر طرفدارترین و پرفروش ترین انواع لباس های مردانه می باشند؛ از این رو، در این جا قصد داریم روش های شیک پوشی در کنار داشتن سایز بزرگ را، به شما یاد بدهیم.

همان طور که مردان خوش استایل و قد بلند حق دارند که پالتوها، کت و شلوارها، شلوار جین و پیراهن های مردانه ی مدرن و جذاب را به تن کنند، افراد چاق با قد کوتاه یا بلند نیز، علاقمند هستند که برترین و شیک ترین لباس ها را بپوشند. پس پالتوها و کت و شلوارهای با کیفیت بالا و بهترین برند ها، با سایز بزرگ تولید شده اند.

 

انتخاب لباس های سایز بزرگ

ابتدا هنگام خرید لباس های مردانه و لباس های سایز بزرگ، باید چند نکته اساسی را در نظر گرفت :

سن فرد، رنگ پوست ،سایز و وزن فرد، فصل خرید لباس، هزینه ی مد نظر، محل استفاده از لباس، موقعیت اجتماعی فرد

پارامتر فیزیک بدن، یکی از موضوعاتی است که آقایان باید در هنگام خرید به شدت به آن دقت کنند. خرید و انتخاب لباس های سایز بزرگ، کاری راحت و آسان نیست؛ اما با کمی دقت می¬توان یک استایل بی نقص را به خود هدیه داد. هرچند عموم مردم فکر میکنند که شیک پوشی با یک سایز بزرگ امکان پذیر نیست؛ ولی با دقت در خرید و رعایت کردن نکات انتخاب لباس های سایز بزرگ، می توان یک پوشش جذاب را به ارمغان آورد. لباس های سایز بزرگ، خصوصا در دسته ی کت و شلوارها و پالتوها، دارای مدل ها و رنگ های متفاوت از برندهای خاص می باشند، تا هر شخص به هنگام خرید بتواند به راحتی آن ها را انتخاب کند.

راهنمای انتخای کت و شلوار برای افراد سایز بزرگ

 حال راهنمای انتخاب لباس برای افراد چاق و قد بلند را با شما در میان می گذاریم.

یکی از رایج ترین اشتباهات افراد سایز بزرگ، این است که باید از لباس  های گشاد و سایز بزرگتر از خود استفاده کنند. افراد چاق باید از لباس هایی اندازه و متناسب با بدن خود استفاده کنند تا آن ها را چاق تر نشان ندهد و به زیبایی ظاهر آن ها کمک کند. لباس هایی ساده و بدون طرح یا دارای طرح هایی کم، برای لاغرتر و بلندتر نشان دادن افراد چاق مناسب تر است، نسبت به لباس هایی که طرحدار و شلوغ هستند.

رنگ لباس، یکی دیگر از پارامترهای تعیین کننده زیبایی و نشان دهنده اندام مناسب است. رنگ های تیره مانند سورمه ای، مشکی و یا قهوه ای انتخابی مناسب برای افراد چاق هستند. همچنین انتخاب لباس های هم رنگ در ست کردن لباس ها، افراد سایز بزرگ را با ظاهری شیک و پسندیده نشان میدهد.

در قسمت پایین تنه بدن، اگر از شلوارهای فاق بلند که دمپای آن ها تنگ و چسبان نباشد استفاده شود، اندام فرد چاق دیده نمی شود، قد او کوتاه نشان داده نمی شود و بلندتر به نظر می آید.

یک راهنمای انتخاب لباس برای افراد چاق و قد بلند که باید به آن توجه کرد، استفاده از اکسسوری هایی مانند : کراوات، پاپیون، کلاه، کمربند، کفش یا بوت و نیم بوت است که با انتخاب رنگ، طرح و جنس مناسب آن ها و هماهنگ بودنشان با لباس ها، به شیک شدن فیزیک شخص و متناسب نشان دادن اندام او، کمک میکنند.

اکسسوری مناسب افراد چاق

انتخاب پالتو برای افراد سایز بزرگ

پالتو، از پوشش های فوق العاده جذاب مردانه است که علاوه بر زیبایی، برای محافظت از بدن فرد در برابر سرما نیز، مناسب است. با معالعه مقاله مربوط به راهنمای انتخاب پالتو مردانه می توانید نکات لازم برای خرید پالتو را یاد بگیرید. همچنین افراد چاق با سایز بزرگ نیز، می خواهند از این نوع لباس استفاده کنند؛ پس باید نکاتی را در انتخاب آن رعایت کنند تا بتوانند به آرزوی خود برسند.

در انتخاب پالتو برای افراد سایز بزرگ، ابتدا باید به این نکته توجه داشت که، حتما باید پالتو را مناسب سایز خود خرید. پس از آن، مسئله ی بسته شدن دکمه های پالتو، حائز اهمیت است. پالتو، لباسی زمستانه است که معمولا در زیر آن، از کت و شلوارهای هم رنگ آن یا بافت های بدون آستین استفاده می شود پس برای خرید پالتو حتما این نکته را به یاد داشته باشند. همچنین می توان از کفش های چرم یا بوت های هم رنگ پالتو، برای ست کردن با آن استفاده کرد.

افراد سایز بزرگ، اگر پیراهن های مردانه تیره رنگ یا تک رنگ را در زیر پالتوی خود به کار ببرند و آستین پالتوی آن ها متناسب با بلندی دستشان باشد و همچنین حلقه آستین پالتو، از دستشان گشادتر نباشد، به مردی بسیار شیک پوش با تیپ خاص زمستانه، تبدیل می شوند. شخصی که از ترکیب یک پیراهن تک رنگ زمستانه، به همراه کت و شلوار تیره رنگ که یک پالتوی ضخیم مارک دار روی آن باشد استفاده کند، در هر اجتماع کوچک و بزرگی وارد شود، توجه همگان را به خود جلب کرده و در میان همه می درخشد. امروزه با توجه به مشغله های کاری و ترافیک های سنگین، مردم ترجیح میدهند که خریدهای خود را به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام دهند. از این رو، سایت های اینترنتی و صفحات مجازی بیشماری در این زمینه فعالیت خود را شروع کرده اند و سابقه های درخشانی دارند.

یکی از سایت های اینترنتی مورد اعتماد و اطمینان که در زمینه پوشاک مردانه فعالیت و فروش دارد، سایت "هیدی استایل" است که لباس های سایز بزرگ مردانه را نیز، پوشش می دهد. این فروشگاه در کنار لباس های خود، اکسسوری های جذابی برای ست کردن با آن لباس ها، ارائه می دهد.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا