امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

نکات کاربردی در انتخاب استایل زمستانی مردانه

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۳۹۹/۷/۳۰ چهارشنبه
نکات کاربردی در انتخاب استایل زمستانی مردانه
چکیده این مقاله : لباس پوشیدن در فصل های سرد سال نیز نیازمند رعایت اصولی می باشد که با رعایت کردن آنها میتوانید یک استایل شیک و فوق العاده داشته باشید.
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
  • 0 نظر
  • 3818 بازدید

نکات اساسی برای داشتن استایل زمستانی آقایان

لباس پوشیدن درفصل های پاییز و زمستان نیازمند رعایت یک سری قوانین خاص می باشد. مثلا برای فصل پاییز و زمستان باید بلد باشید که چگونه لباس بپوشید که نه احساس گرما بکنید نه اینکه سردتان باشد؛ بیشتر لباس هایی که در فصول دیگر کاربرد ندارند وغیر ضروری به نظر می رسد برای روزهای سرد جزء واجبات پوشش می باشد.

انتخاب درست لباس مناسب فصل، کاری بسیار مهم است؛ زیرا اینکه شما مطابق هر فصل لباس بپوشید موجب می شود برجذابیت شما اضافه شود و اطلاعات شما را در زمینه مد و فشن نشان می دهد همچنین از آسیب رساندن به شما در برابر هرگونه آب و هوایی محافظت می کند.

 حال زمان آن است که کمی بیشتر راجع به تیپ و استایل زمستانی بدانید:

استایل زمستانی مردانه

یقه اسکی مردانه

اگر نگاهی به تاریخچه ی یقه اسکی بیندازیم می بینم که قدمت آن ها به  دهه 70 میلادی می رسد، آن زمان جزء ترند های سال بوده است و کاربرد یقه اسکی تا امروزه نیز همچنان باقی مانده است. یقه اسکی جزء لباس های گرم و جذاب و همچنین کاربردی می باشد، لباسی است که طرفداران زیادی دارد؛ این لباس را می توان با هر سبکی(کژوال، کاری، نیمه رسمی) که دوست دارید ست کنید و بپوشید.

چگونگی متناسب بودن یقه اسکی: بیشتر مدل های یقه اسکی بلند هستند و یک جایگزین عالی به جای پیراهن می باشد؛ می توان به راحتی همراه کت تک، کت و شلوارست کنید، دیگر مواردی که با یقه اسکی باعث جلوه ای زیبا می شود ست کردن با پالتو است. این ترکیب عالی به این معنی است که شما را به خوبی در فصل سرما گرم نگه می دارد، همچنین یک استایل شیک و جذاب را به شما می دهد.

یقه اسکی مردانه

پیراهن های بافت

با سرد شدن هوا اولین چیزی که به ذهن همه ی ما می رسد لباس های بافتنی هستند. لباس های بافتنی یکی از پراستفاده ترین و مورد پسند ترین لباس های پاییزی و زمستانی می باشد حالا برایتان سوال پیش می آید چرا؟

لباس های بافتنی به دلیل سبک و راحت بودن نسبت به پالتو و ژاکت های زمستانی اکثریت مورد پسند قرار گرفته اند و آقایان تمایل بیشتری به پوشیدن آن دارند. قابل ذکر است که بیان کنیم پیراهن های بافت در انواع مختلفی وجود دارند که می توان به نمونه هایی از آن اشاره کرد: بافت راه راه، بافت یقه دار، بافت گرافیکی، بافت گشاد، بافت زیپ دار از مدل های پیراهن بافتنی هستند.

پیراهن بافت مردانه

 پیراهن پشمی

پیراهن های پشمی نسبت به پیراهن های معمولی جنس نرم تر و گرم تری دارند و بیشترمناسب برای فصل پاییزاست؛ همچنین نیاز به پوشیدن کت و کاپشن نیست ولی اگر می خواهید، برای فصل زمستان پوششی گرم داشته باشید می توانید از ست پیراهن پشمی با پلیور استفاده کنید و یک استایل منحصر به فرد را تجربه کنید.

پیراهن پشمی

جلیقه کاپشنی

جلیقه های کاپشنی یکی از پوشش های مد روز در فصل پاییز وزمستان هستند و مناسب افرادی که همیشه استایل کژوال دارند می باشد؛ توصیه ای که ما به شما عزیزان می دهیم، این است که برای ست کردن با جلیقه های کاپشنی در فصل سرما یک بلوز آستین بلند بهترین انتخاب می باشد و حتی الامکان سعی کنید که رنگ جلیقه با کفش و شلوار ست باشد.

 

جلیقه ی کاپشنی مردانه

کلاه بافتنی و دستکش چرم 

کلاه بافتنی و دستکش چرم جزء اکسسوری های زمستانی محسوب می شود و مانند جلیقه های کاپشنی بیشتر مورد استفاده استایل های اسپورت و کژوال است.

کلاه بافتنی : استفاده از کلاه بافتنی جزء رایجترین نوع کلاه ها می باشد؛ زیرا در فصل زمستان محافظ خوبی برای سر شما می باشد و در مورد کلاه ها خوشبختانه قوائد خاصی وجود ندارد، همچنین با هر تیپ کژوال و اسپورتی که دوست دارید ست کنید.  

 

کلاه بافتنی مردانه

 

دستکش چرم: دستکش های چرمی از اکسسوری های شیک محسوب می شود و استفاده از آن ها بسیار راحت بوده و موجب ناراحتی دست های شما نمی شود؛ با اینکه دستکش های چرمی طرحی ساده دارند اما در استایل زمستانی موجب شیک به نظر رسیدن تیپ شما عزیزان می شود دستکش ها علاوه بر زیبایی دست های شما را گرم نگه می دارد.

دستکش چرم مردانه

شلوار زمستانی

برای داشتن یک استایل شیک زمستانی یکی از انتخاب ها، شلوار می باشد که برای آقایان بهترین گزینه شلوار های جین رنگ تیره است، رنگ های تیره مانند مشکی بیشتر از رنگ های روشن گرم تر هستند و به راحتی با هر نوع پیراهنی ست می شوند؛ همچنین اگر در مناطقی هستید که زمستان سردی دارید می توانید ازبیژامه های حوله ای برای گرم نگه داشتن خود استفاده کنید.

 

اورکت یا کت بلند

یکی از بهترین گزینه های فصل سرد یا روزهای برفی پوشیدن اورکت می باشد. هم شما را گرم نگه می دارد و هم جلوه ای زیبا به استایل شما می بخشد، بهترین نمونه هایی از اورکت ها می توان به کت های کشمیری اشاره کرد به خاطر سبکی و گرم بودن از محبوبیتی خاص در بین عموم برخودار است.

 

اورکت مردانه

بوت زمستانی

با رسیدن فصل سرد و بارش باران و برف  برای تکمیل کننده ی استایل زمستانیتان اخرین مرحله انتخاب یک جفت کفش مناسب می باشد؛ پس با توجه به این فصل که کلا شاهد بارش برف هستیم پس بهترین انتخاب پوت های زمستانی می باشد، ست کردن آن با اورکت ها یکی از منحصر به فرد ترین استایل ها می باشد؛ مزایای خوب پوت ها که دارند دوام بالای آن است، اگر از آن ها به خوبی محافظت کنید می توانید چند سال به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.

 

بوت مردانه

 

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا