امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای ست کردن پیراهن مردانه با انواع کراوات

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۳۹۹/۷/۱۵ سه شنبه
راهنمای ست کردن پیراهن مردانه با  انواع کراوات
چکیده این مقاله : امروزه در لباس آقایان شاهد انواع طرح و رنگ های مختلفی هستیم و ست کردن اصولی آنها با هم امری ضروری است.
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
  • 0 نظر
  • 2149 بازدید

کراوات کوچکترین و در عین حال یک از اساسی ترین اجزای کمدهای مردانه است. نام دیگری که به آن نیز معروف می باشد، دستمال گردن بلند است. استفاده هرکدام از این مدل کراوات ها بسته به نوع تیپ و سلیقه فرد بستگی دارد. جای قرار گرفتن کراوات ها در جلوی پیراهن بسته می شود و دقیقاً بروی سینه آویزان است.

به طور کلی در برخورد فرد با هر شخص دیگری اولین و مهم ترین چیزی که نظر طرف را به خود جلب می کند ظاهر آراسته و شیک پوشی فرد می باشد؛ جدای از کت و شلوار، کمربند مناسب، کفش، پیراهن و... یک مورد دیگر هم وجود دارد که اهمیت ویژه ای در ظاهر آقایان دارد و موجب شیک و تکمیل شدن استایل می شود و آن هم کراوات می باشد.

کراوات

پس با توجه به اهمیتی که این اکسسوری کوچک در پوشش آقایان دارد، باید هنگام انتخاب آن نهایت سلیقه را به خرج دهید، چون‌ که کراوات ها به منظم نشان دادن پیراهن و یقه کمک خیلی زیادی می کند علی الخصوص در مراسم های رسمی جزء الزامات در پوشش آقایان می باشد؛ از طرفی دیگر کراوات نماینده و نشان دهنده حرفه ای بودن و نظم وانظباط کاری هم است که می تواند اعتماد اطرافیان را در ملاقات های کاری به شما جلب کند.

کراوات های مردانه در انواع مارک، برند ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود می باشند که هرکدام دارای کیفیت و قیمت های متفاوتی می باشند؛ همان طور که میدانیم اشکال و رنگ‌های مختلفی از کراوات در تمامی دنیا وجود دارد، پارچه ای که برای ساخت آن مورد استفاده قرار میگیرد به چهل نوع محدود میشود. تاریخچه ی کراوات نشان میدهد که از آغاز توجه به کراوات تاکنون هشت هزار نوع کراوات با مدل‌ها و رنگ‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است، بسته به نوع استایلتان می توانید از هر نوع که خواستید انتخاب و استفاده کنید.

کراوات

بعد از این همه تعاریفی که از اهمیت کراوات شد نوبت به ست کردن آن با پیراهن مردانه است که در این مقاله سعی می کنیم تمام راه کار ها را به شما عزیزان بیاموزیم.

 

راهنمای ست کردن انواع پیراهن با کراوات

امروزه نیز در لباس آقایان شاهد انواع طرح و رنگ های مختلفی می باشیم، یکی از مشکلات رایجی که بیشتر آقایان با آن رو به رو هستند اینکه چه لباسی بپوشند؛ یکی از ست هایی که آقایان روی آن خیلی وسواس به خرج می دهند ست کراوات با پیراهن می باشد، نکته ی مهمی که باید بیان کنیم اینکه چه نوع پیراهنی با چه کراواتی ست کنیم که این نیاز به مهارتی خاص دارد، چون اگر در انتخاب آن اشتباه کنید کل استایلتان نابود می شود پس به نکاتی که در این باره آورده ایم خوب توجه کنید.

 

ست کردن کراوات با پیراهن مردانه

ست کراوات با پیراهن سفید

ساده ترین رنگ پیراهنی که با انواع رنگ های مختلف کراوات ست می شود پیراهن سفید می باشد، اگر مخواهید استایلی شیک و ساده داشته باشید این بهترین انتخاب برای شما عزیزان میباشد.

ست کراوات با پیراهن سفید

ست کراوات با پیراهن مشکی

رنگ مشکی دومین رنگی است که مانند رنگ سفید به راحتی قابل ست شدن با انواع رنگ کراوات است، هنگام انتخاب کراوات با آن دستتان باز است که هر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید.

ست کراوات با پیراهن مشکی

پیراهن با رنگ های پاستیلی

 اگر می خواهید استایلی متفاوت و جسورانه ای داشته باشید و در سبک پوشش خود رنگ ها را امتحان کنید، پیراهن های که به رنگ پاستیلی (صورتی روشن، آبی روشن، سبز روشن، یاسی) را انتخاب کنید؛ اما فقط باید در رنگ کروات کمی دقت کنید، مثلاً برای پیراهن های آبی روشن کرواتی با سایه های تیره انتخابی مناسب می باشد همچنین اگر رنگ پیراهنتان یاسی است از کروات هایی با تن رنگ بنفش استفاده کنید.

 

ست کروات با پیراهن های طرح دار

انتخاب ست کروات با پیراهن های طرح دار کاری کمی سخت و پیچیده می باشد و به دقتی اساسی نیاز دارد، برای اینکه استایل شما همیشه بی نقص و زیبا نشان دهد هرگز نباید طرح پیراهن و کراوات مشابه باشند، انتخابی که در این مواقع باید داشته باشید اینکه همراه پیراهن های طرح دار از کروات های ساده و با رنگ پیراهن تناسب داشته باشد.

ست کراوات با پیراهن طرح دار

ست کراوات با پیراهن چهارخانه

پیراهن های چهارخانه در دو نوع ریز و درشت موجود هستند که ست کردن هرکدام مثل هم می باشد، نکته ای که این جا مهم است هنگام ست کردن این است که برای ست پیراهن چهارخانه با کروات به پس زمینه ی پیراهن توجه نکنید بلکه باید خطوطی که داخل پیراهن می باشد توجه شود، اگر پیراهن های طرح درشت یا طرح ریز را انتخاب کرده اید سعی کنید رنگ کروات با خطوط داخل پیراهن همخوانی داشته باشد.

ست کراوات با پیراهن چهارخانه

ست های مناسب برای جلسات کاری

ممکن است تصور کنید در جلسات کاری، مصاحبه های شغلی و رویدادهای رسمی با پوشیدن هر ست کراوات و پیراهنی حرفه ای به نظر میرسید، اما همیشه اینگونه نیست. برای این موارد رسمی استفاده از کراوات هایی با رنگ خنثی می تواند انتخابی مناسب باشد. می توانید یک پیراهن سفید را انتخاب کنید و کراوات های رنگ خنثی (مشکی، خاکستری، سرمه ای بنفش یا آبی) را با آن ست کنید. همچنین می توانید از کراوات های ابریشمی و پشمی نیز استفاده کنید.

 

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه هیدی استایل محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا